Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie odnośnie gwintu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam muszę kupić zawieszenie gwintowane do mojej audi a z racji tego ze kupiłem szerokie kola, kolo wystaje za nadkole jak na zdjęciu i na nierównościach obciera mi o rant błotnika aktualnie mam zawieszenie sportowe -40mm i chce założyć gwint i tu moje pytanie czy jeżeli ustawie gwint tak samo jak teraz jest na zdjęciu to czy na nierównościach nie będzie mi obcierało czy jest to kwestia indywidualna gwintu ?

Zastanawiam się nad tymi dwoma gwintami:

ZAWIESZENIE GWINTOWANE GWINT AUDI A4 B5 95-01R (4018529073) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. lub ten:

Zawieszenie gwintowane Audi A4 B5 FK AK-Street (4034684796) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Na pewno wszyscy poleca ten drugi :) głównie chodzi mi o to żeby ustawić gwint jak jest na zdjęciu i żeby mi nie obcierało błotników. Niestety nie dysponuje większą kwota na gwint.

20140311_132216.jpg

Opublikowano

jaka masz opone na tej feldze i jaka szerokosc felgi?nic sie nie zmieni jesli tak samo ustawisz gwint.Musisz albo zrobic negatyw,albo naciągnac opone.A swoja drogą jak juz przyciera to znaczy ze gleba jest odpowiednia ;)

Opublikowano

Felga to 18' na 9,5 opona 245/40 falken kupilem juz taki zestaw i opony sa w bdb stanie takze szkoda mi je zmieniac na wezsze chociaz wolalbym. No gleba jest dobra ale wlasnie o to chodzi ze to sportowe jest miekkie i dlatego przyciera a gwint wydaje mi sie byl by sztywniejszy i by nie dobijalo ? :)

---------- Post dopisany 13-03-2014 at 14:28 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 22:14 ----------

Ktory polecacie gwint z tych co dodalem w poscie ?

Opublikowano

Kolego gwint kupisz to i tak bedzie pracował. Jak cos to go delikatnie podniesiesz , albo kup gume miedzy spreżyny, tez planuje zakup

Opublikowano

obie opcje to sterta złomu a nie zawieszenie! masz ok tysiaka to już kupisz ładna uzywke z górnej półki a nie jakies chińskie gówno :doh:

Opublikowano

sam gwint nic nie zmieni masz za duże opony. załóż 225/40 a najlepiej 215/40 zrobi się naciąg i opona się schowa. podaj jeszcze et felgi. i popytaj chłopaków na batalionie to ci podpowiedzą co zrobić by nie tarło :wink:

Opublikowano
sam gwint nic nie zmieni masz za duże opony. załóż 225/40 a najlepiej 215/40 zrobi się naciąg i opona się schowa. podaj jeszcze et felgi. i popytaj chłopaków na batalionie to ci podpowiedzą co zrobić by nie tarło :wink:
Chyba lepiej 225 bo przy 9.5" feldze 215 to już duży naciąg Tyrestretch.com 9.5_215_40_R18 | 9.5_215_40_R18_Nankang_NS2_4
Opublikowano

Nie kupuj tylko MTS bo tył ma strasznie miękki. Ja u siebie mam z tyłu felgę 10" szeroką, naciągnięta opona 225/40 i musiałem dorzucić odboje żeby wcześniej amorek dobijał bo tarło o profil opony.

Opublikowano

Swoja drogą kto zwinął z allegro ten używany gwint Bilsteina ?? Niezły był i długo nie wisiał na allegro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...