Danny Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Pytanie jest teraz czy ktoś tą przepustnice adaptował Masz trochę za duże obroty, wcześniej ktoś pisał, ze powinno być 850 a masz 900-1000 wiec lekko podwyższone więc może dlatego trzęsie budą, dodatkowo sprawdź wydech może gdzieś dotyka lekko budy i wibruje, może złącze elastyczne nie wiem. Przyczyn może być wiele...
KYLOMC Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Ile gazu twoj pali? Bo mi ostatnio wyszlo na 36 litrach 240km. i to zjezdzone praktycznie do zera przy jezdzie mieszanej bez szalenstw. 36 litrów na 240km to dużo mi jara ok. 39l na 350km a co do talepania budą to stawiał bym na poduchy tzn silnik lata jak chce i to moze być też przyczyna złego wbijania biegów (przesunie sie o parę milimetrów i d*pa ) ... z reszta mam tak samo
cris1503 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 ale poduchy silnika moga sie przyczynic do zlego wbijania biegow czy poduchy skrzyni ? przepustnica byla adoptowana Ile jest poduch wogole?
KYLOMC Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 wszystkie poduchy mogą sie przyczynić .. a poduch jest jedna z przodu ,dwie silnika po bokach i 3 skrzyni jak sie nie myle
cris1503 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 A czy idzie jakos sprawdzic czy to napewno jest wina poduch? A co do obrotow to gdy na obrotomierzu pokazuje 1000 to na climatronicu 900... wg. climatronica obroty wachaja sie od 840 do 960.
KYLOMC Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 hmm co do poduch to jak nigdy nie były wymieniane to lepiej wymienić wszystkie i masz z głowy ale też są inne przyczyny jak kolega wyżej podał Kłopoty z wbijaniem biegów: - mało oleju w skrzyni, - złe ustawienie wybieraka (jest regulacja), - wyrobienie wybieraka, - walnięte poduchy silnika/skrzyni - inne ułożenie silnika/skrzyni względem wybieraka, - zużycie skrzyni, - zużycie sprzęgła, nie wysprzęgla do końca, - zapowietrzony układ wysprzęglnika. a co do obrotów to mi na clima pokazuje 780-840obr
cris1503 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 to juz najbardziej bym sie zgodzil odnosnie sprzegla, bo bierze doslownie 2 cm od gory.
KYLOMC Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Hmm ok sprzeglo ale tez moze byc wysprzeglik byc zapowietrzony lekko i co hehh posprawdzaj po koleii
cris1503 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 Odnosnie tego trzesenia. Zauwazylem ze trzesie ale tylko na LPG. Gdy przezuce na benzyne 2 sekundy i wszystko pracuje idealnia. Zadnego poszarpniecia nia nic. Gdy znow rpzelacze na lpg 2 sekundy i znow takie wstrzasy. Co to moze byc? Dodam ze parownik wymieniany niecale 2 tygodnie temu.
Labiel Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Czyli silnik pracuje nieprawidłowo. Przyczyn może być wiele. Zacząłbym od układu WN. Chodzi na wszystkie gary?
cris1503 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 Tak. Nawet niedawno wymienialem swiece na platynowe oczywiscie jakies 2 tys km temu bo wypadal zaplon. Ale dodam ze na benzynie pracuje dobrze. Robilem tak kilka razy ze przelaczalem benzyna,gaz. I zawsze na lpg szarpal delikatnie a na Pb rowno.
Labiel Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Bo PB znacznie mniej obciąża układ WM. Jak są jakieś niedociągnięcia w tym układzie to zawsze najpierw, bądź bardziej będą odczuwalne na LPG. Sprawdź przebicie na kablach. Ewentualnie niech pochodzi na LPG i sprawdź jak wyglądają świece na poszczególnych cylindrach. Jak nie przepala to będzie to widać na świecach.
cris1503 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 A czy mzoe to byc wina wtryskow lub listwy?
cris1503 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 W nastepnym tygodniu jade go zawiesc bo to nie jest jeden problem tylko jest ich kilka. Powiem mu co sie dzieje i zeby mi wszystko posprawdzal bo jak narazie wiecej sie wkur.... niz to warte. Jedynie chyba jak wskazowka przekracza 150...
Labiel Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 W nastepnym tygodniu jade go zawiesc bo to nie jest jeden problem tylko jest ich kilka. Powiem mu co sie dzieje i zeby mi wszystko posprawdzal bo jak narazie wiecej sie wkur.... niz to warte. Jedynie chyba jak wskazowka przekracza 150... Radziłbym sprawdzić kilka rzeczy samodzielnie. Większość mechaników nie bawi się w diagnozowanie problemów tylko w wymienianie części bo na tym mogą zarobić i przykuć. Nie chce obrażać mechaników ale niestety w Polsce częściej spotykamy "wymieniaczy części" niż prawdziwych mechaników.
cris1503 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 Zgadzam sie w 100%, ale bardziej jestem laikiem w tych sprawach i nie za bardzo wiedzialbym co dokladnie zrobic,jak itd.
Przym Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 Podepnę się do tematu i zapytam ile orientacyjnie może kosztować wymiana poduszek (w a4 b6)? Mam podobne objawy, trzęsie silnikiem, maska kierownicą itp na wolnych.
Davibb Opublikowano 21 Grudnia 2020 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Witam serdecznie. Panowie pisze z zapytaniem. Kupiłem audi 1.8 t 163 a4 b7 Po zakupie okazało się że czuć drgania, najbardziej na trzecim biegu, w trakcie przyspieszania. Oddałem auto do mechanika i stwierdził że są to przeguby wewnętrzne. Wymiana na nowe. Auto odebrałem dzisiaj i jest jeszcze gorzej. Teraz czuć nawet jak pracuje na 900 obrotów jak trzęsie buda. Mechanik mówił że prawdopodobnie dwumas. Piszę ponieważ nie jestem pewien bo wtedy był pewien że to przeguby. Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie określić co może być przyczyną. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się