Mariusz90r Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Pacjent to auto z mojego profilu. Po wymianie turbiny i wywaleniu kata (zamontowany DP) turbo chce ładować ile wlezie, jak tylko noga z gazem powędruje bliżej podłogi wskazówka na wskaźniku mija 1.0bara... pierwsza myśl n75 - podmieniłem jest to samo, podpiąłem VAG'a zero błędów, no to podmieniłem ECU z chipem na seryjne, odpalam jadę noga na gaz i wskazówka znowu leci ponad 1.0bara, podpinam Vag'a - a błędów brak.... Co do turbiny to jeszcze przed zamontowaniem sprawdzałem czy klapka się otwiera i zamyka - po dmuchnięciu w króciec wszystko wygladało w 100% tak jak powinno. Wężyki raczej na pewno wszystkie podłączone Vacuum -0.8 no i boost powyżej 1.0bara więc nieszczelności brak. Jakieś pomysły, rady co zrobić?
Łukasz13 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Na pewno wszystko dobrze podłaczone? wężyk od gruszki też? zrob loga z 002+025 ---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 17:15 ---------- Aha turbo też wymieniane było? moze sztanga zle ustawiona.
KYLOMC Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 spróbuj od gruchy wężyk podpiąć bezpośrednio pod muszle turbiny powinno być 0.4 bara a jak nie bedzie 0.4bara np wiecej to zle ustawiona grucha (mozliwe ze jest na maxa podkrecona )
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Sprawdz czy waz od turbo do N75 jest szczelny i czy w ogóle tam jest
Mariusz90r Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 tak wężyki od n75 sprawdzałem (to silikony bo mam TIPa z kwasiaka) obejmy skręcone na maksa, jutro po pracy połącze gruche z muszlą i zrobie te logi 02 i 25 - to są statyczne? Bo dynamicznych nie zrobię przy tak rozdmuchanym turbo... boję się gazu wcisnąć dalej niż do połowy z obawy o turbo..
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Zdejmij przewod od gruchy i dmuchnij w nią zobacz czy ruszy sztanga. N75 tez sprawdz. Co na VAGu ????
Mariusz90r Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Na VAG'u nie mam ani jednego błędu czy to na ECU z chipem czy na ECU z serią. Mam dwa N75 obydwa sprawne przed wymianą obydwa działały, po podmianie i na tym i na tym sytuacja jest taka sama.
Łukasz13 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Kolega wyżej dobrze doradził wystarczy samą wtyczkę z n75 zdjać, powinno ładowac nie więcej jak 0,3 bar jak łąduje więcej do sztanga źle ustawiona.
pioteros Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 mariusz, sprobuj ustawic ta sztange od nowa, ja tym autem nie jezdzilem ale mialo zdrowy program i byc moze zeby lepiej wykorzystac turbo sztanga byla podkrecana z tego co pamietam, trzeba zamknac klapke na sztandze, dociagnac jeszcze nakretka o 3 obroty, czyli ja jeszcze domknac, i zakontrowac druga nakretka sztangi
Mariusz90r Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Da radę ustawić z turbiną na aucie? Bo jak znowu mam odkręcać te wszystkie przewody to mnie chyba szlag trafi... Jeśli tak to co dookoła muszę odkręcić żeby się tam najszybciej dostać?
pioteros Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 nie nie musisz, kolektor wydechowy tylko zdejmij to ci ułatwi bardzo sprawe
Łukasz13 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 najpierw sprawdz jak się zachwouje z odpiętą wyczką, da rade to zrobić bez wyciagania turbiny, trzeba wyjąc puszke filtra powietrza i nasadką 10 najlepiej taka przedłużaną z przedłużka próbowac odkręcic nakrętkę do regulacji sztangi, miejsca jest bardzo mało ale da się.
Mariusz90r Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 tak oczywiście pierw odepnę wtyczkę, potem jeśli będzie ładował więcej niż 0,3, będę dmuchał w wężyk do gruchy i zobaczę przy jakiej wartości się otwiera- powinno być w okolicach 0,5 tak?
Łukasz13 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Raczej 0,3 bar, jak odepniesz wtyczkę to bedziesz wiedział kiedy się otwiera wg, jak będze ładowac 0,3 tzn że otwiera się przy 0,3.
pioteros Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Mariusz, zrobimy tak ze jak to poprawianie sztangi nic nie da, podesle ci komputer z programem od tego auta, i zobaczysz jak na programie będzie się auto zachowywalo, jest na oddzielnym kompie wiec wytarczy ze podmienisz sterowniki
Mariusz90r Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 ok pioteros będziemy w kontakcie, jutro po pracy zabieram się za sprawdzanie i zrobię update w temacie co z tego wyszło. Dzięki za szybki odzew!
Mariusz90r Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 Pierw przez blisko godzinę dmuchałem i sprawdzałem jak chodzi sztanga, spuszczałem powietrze wolniej szybciej, patrzyłem czy się nie zacina czy idzie płynnie (zaznaczyłem sobie białym markerem kreske na sztandze żeby było 100% pewności) i wygląda na to że ze sztangą wszystko ok, ani razu a pompowałem chyba z 20 razy sztanga się nie zatrzymała ani nie zachowała dziwnie. Po wyjeździe z garażu z odpiętym n75 auto trzyma niecałe 0,4 bar na wskaźniku, za każdym razem przy wciśnięciu gazu wskazówka zatrzymuje się w tym samym miejscu więc klapka chodzi normalnie... Jeszcze może opiszę jak mam podpięty N75 żeby nie było niedomówień - najdłuższy króciec do TIP'a środkowy do muszli turbo , ten po przeciwnej stronie od najdłuższego do gruszki.
Łukasz13 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 No to niby wychodzi że powinno być wszystko w porządku, loga 002+025 dynamicznie robiłeś?
Mariusz90r Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 Nie nie robiłem jeszcze, miałbym je zrobić na wypiętym n75 czy wpiętym? Na wpiętym nie mam serca żeby to zrobić "nowej" turbinie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się