KrzysiekA4 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Filtr według mnie do wymiany,ja osobiście wymieniam co wymianę oleju tzn.10k km Ja co 4 bak używam STP do wtrysków tutaj masz lekturę http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dolewanie-mixolu-badz-innego-oleju-diesla-262461/ Przepływkę możesz odpiąć i zobaczysz czy jest zadowalająca różnica(choć wątpię bo wygląda na sprawną) Logi 4 ns i bs robiłeś na rozgrzanym silniku?? Teraz najważniejsze,jeśli nie pozbędziesz się powietrza z układu paliwowego to jest duże prawdopodobieństwo że......... pompiarz za rzucenie Twojej pompy na stół skasuje 500zł a co dalej,to się dowiesz od niego za co wziął dodatkowe 2k zł gratis info co zrobił(eliminuj krok po kroku gdzie to powietrze może mieć źródło)
rogerwro Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Po odlaczeniu przeplywki- gorzej, po ponownym podlaczeniu jest okej. filtr wymieniam dopiero we wtorek , mechanik jest zajety. Czy ten dodatek do paliwa napewno nie zaszkodzi? @Krzychu wszystkie logi robioe na 90st., dynamiczne robilem po 400km podrozy, moze to jest wina tej temp? @Kudlaty jak sprawdzic tą wiskoze? ponoc jak wiatrak chodzi nie da sie go zatrzymac? nie jestem pewien. gdzie jest ten zaworek zwrotny i jak go sprawdzic? ---------- Post dopisany at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:19 ---------- filmiki pogladowe:
KrzysiekA4 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam:decayed:ten drugi filmiki mnie załamał :facepalm:pierwsze pytanie jesteś w BE??mamy od siebie jakieś 88,4km:wink: ale do rzeczy,jak dla mnie spadek mocy jak najbardziej uzasadniony (zlokalizować i wyeliminować łapanie lewego powietrza:rant:) Zaworek znajduje się na filtrze paliwa (drugi filmik 44sek.)czarny z metalową zawleczką :wink:przy odpalonym silniku delikatnie(z wyczuciem) nim poruszaj na boki jak syczy to nie dobrze:kwasny: Przewody paliwowe do naprawyobstawiam że tu tkwi problem Za dużo pęcherzy nie polecam żadnej dłuższej lub dalszej jazdy:kwasny:przy takim stanie. Wisko chodzi cały czas i tak ma być Ja jade do Polski 1.3k i około 13 godz. auto pracuje non stop i ma 93C max
rogerwro Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Filterek ruszalem, nie syczy. Właśnie wlałem 250ml smarowidła do paliwa, zobaczymy efekty kudlaty- zauwazylem, ze przy ruszaniu wezyka na laczeniu gumowego z przezroczystym raz jest wiecej babelkow, raz mniej, wiez dzisiaj sie za to biore i zobaczymy. Pozdro Panowie! ---------- Post dopisany at 09:14 ---------- Poprzedni post napisany at 09:07 ---------- btw, tak jestem w Belgii w Mol, a Ty?
KrzysiekA4 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 U Ciebie ewidentnie przy dodaniu gazu pęcherzyków jest więcej,szukaj nieszczelności opaski poskrecaj. (Ja w NL:wink:)
rogerwro Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 opaski poskrecane, nieszczelnosci nie widzialem... ogarnialem temat od pompy do filtra i kawałekod filtra pod spod obudowy filtra powietrza i nic Co dalej robić Panowie? Nawet na tym laczeniu przewodu przezoczystego i gumowego dalem proforma 2 opaski zaciskowe i nic. moze zabrac sie za ta 2 pompke paliwa przy baku? ---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ---------- pokaze mi ktos na foto gdzie sa te przelewy?
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Proszę o to foto,wężyki przelewowe to te gumowe w oplocie pomiędzy wtryskami:wink:z drugiej strony masz podobnie.Posprawdzaj je wszystkie.Idz po nich jak po sznurku:decayed:.Choć może to być pompka w baku Takie pytanie ile masz paliwa w baku poniżej 1/2 ?? Ja u siebie już miałem zmienianą pompę paliwa w baku i to wyjaśniło mój problem ale szukałem od wtrysków do baku.W bagażniku jest otwór do baku(dekielek)nie wiem jak to wygląda w Avancie ale myślę że podobnie.Dostęp tragiczny:kwasny: .Pompka kosztowała 120zł(zależy jaka i od kogo:decayed:)ale robota nie za przyjemna:kwasny:
rogerwro Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 mam pol baku, jade zaraz zatankowac full i bede obserwowal babelki. jesli ich nie bedzie to chyba pompka spietrzajaca siada, posprawdzam przelewy a filtr i tak wymienie. ---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 08:01 ---------- babelki sa dalej,paliwa full nic sie nie zmienilo. czy jak bede sie bawil z tymi przelewami to nic sie nie zapowietrzy?
kudalty66 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 raczej się zapowietrzy, wymieniaj po sztuce mniejsze ryzyko, jak paliwa full tez lepiej,.
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Michał jak nie załatwisz problemu po świętach:kwasny:to jak chcesz możemy się spotkać,może razem coś poradzimy:wink:reszte załatwimy przez PW
rogerwro Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ok Kudlaty, dzieki wielkie!! Spoko Krzychu mozna sie spotkac, jak mi sie nie uda z tymi przelewami to na PW sie zgadamy, moze bys wpadl do mnie (oczywiscie oddaje kaske za paliwo). na pewno sie dogadamy. ---------- Post dopisany 20-04-2014 at 10:10 ---------- Poprzedni post napisany 18-04-2014 at 18:04 ---------- Sprawdzałem przelewy- wyglądają okej. Dociskałem także ten zaworek zwrotny i nic, bąble jak były tak są. Dodam, że po odpaleniu auta przez około 40s nie było żadnego powietrza w przewodzie do pompy, jednak później pojawiły się, przy gazowaniu nawet do 3cm
KrzysiekA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Michał albo do mechanika albo poczekaj na moją szt. zaworek podmienimy itp We wtorek popołudniu mogę się u Ciebie stawić:wink:Przewody wyglądają ok czy sprawdzałeś ich twardość(elastyczność)
rogerwro Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 We wtorek z samego rana jestem umówiony u mechanika, ma mi wymienić filtr i powiem mu, żeby sprawdził układ w celu zlokalizowania powietrza w przewodzie. Jeżeli ogarnie temat to spoko, jeżeli nie, to poprosze Cię na PW o numer tel. no i zapraszam, mam nadzieję, że pomożesz
KrzysiekA4 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Przewody(przelewy) mogę ogarnąć u siebie:wink: do Ciebie mam rzut beretem patrząc na autostrady jestem w 30 min:decayed: temat naprawdę nie przyjemny dlatego jestem w stanie do Ciebie przyjechać i nie przysporzyć Ci kosztów 2.5 euro do w Polsce 2.5 zł.Mam zapasowy zaworek w domu na podmiankę,przewody i dobre chęci na darmową naprawę(aby moja moja druga połowica miała co robić,a nie patrzeć na nasze ręce:grin: i mogę siedzieć nad V6 całą noc:wink:) ---------- Post dopisany 22-04-2014 at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2014 at 23:22 ---------- Michał jak tam po wizycie u mechanika??,cały dzień myślałem co tam z Twoją audiczką
rogerwro Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 no stary lipa. grzebal caly dzien, auta jeszcze nie odebrałem, mowi, ze jutro bedzie. jego zdaniem na 99% jest to pompka spietrzajaca, ale paliwa mam prawie full i ona nie dziala ( ponoc dziala, jak jest mniej niz 2/3 baku). jutro jade z rana mu o tym powiedziec i sam nie wiem co robić. co radzisz kolego? jezeli nie poradzili sobie calu dzien to obawiam sie, ze wiecej szkod niz pozytku moga zrobic. ehh ps. odpisuje dopiero teaz, bo wlasnie wrocilem z roboty
KrzysiekA4 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Ja ją wymieniłem i sprawa się wyjaśniła :wink:polecam dodać mu do wymiany aby przejrzał w cenie wszystko i wymienił co się da,duś go jak bojowego psa:decayed:bo odwali fuszere:wink:.Ile krzyknął za naprawę??PW ---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:35 ---------- Według mnie sprawa pompki załatwi sprawę:wink:tylko aby za dużo od Ciebie nie zgarnął kasy:kwasny:
rogerwro Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 no mam nadzieje Krzychu, już śni mi się to po nocach... a ta pompka to na alle... po 150zyla chodzi, to nie dużo
KrzysiekA4 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Michał nie za ciekawa historia z mechanikiem:kwasny:jeśli według niego każde 2.5 ma pęcherze w przewodzie do pompy:facepalm:,tak jak rozmawialiśmy mogę mu swoje podstawić i niech sprawdzi:grin:. Ogarnij tą pompkę,masz garaż coś wymyślimy w weekend,mam narzędzi i dobre chęci:wink:
rogerwro Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 no widocznie sie nie zna:facepalm:: czekam z niecierpliwoscia, mam nadzieje, ze pompa nie padła:kwasny: ---------- Post dopisany 26-04-2014 at 00:15 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2014 at 17:48 ---------- Więc tak... Okazało się, że problem pojawił się wcześniej, niż myślałem. Około roku temu wykryłem nieszczelność na przewodzie paliwowym. Zalepiłem, odjebałem kichę i tak jeździłem około rok. Gdy zacząłem się interesować spadkiem mocy posprawdzałem kilka rzeczy ale to nie to. Oddałem auto do mechanika (bąble powietrza w przewodzie idącym do VP44) Skasował 232euro za wymianę filtra, sprawdzenie pod kompem, coś z kablami do pompki przy baku i 'robociznę'.Po odebraniu auta od niego nic się nie zmieniło, bąble były dalej itp. pomimo, iż powiedział mi, że ' problem z powietrzem rozwiązany'. Wróciłem do domu, pomyślałem i późnym wieczorem poszedłem do auta ogarnąć tę rurkę, którą robiłem rok temu. Okazało się, że po zdjęciu obejm na ów przewodzie, do pompy wtryskowej wchodziło 70% powietrza i 30% ropy- tak na oko:decayed: Byłem już i dalej jestem pewien, że wymienię ten odcinek przewodu paliwowego, ale wracając do rzeczy, kręciłem go 3 razy i nie chciał odpalić. Zauważyłem, że przewód przeźroczysty jest pusty, nie było ropy. Obstawiałem na 99% VP44 byłem zdruzgotany i zdołowany. Przyjechał KrzysiekA4. Okazało się, że jest totalnie zapowietrzona, więc zabrał się i po niedługim czasie furmanka odpaliła:banan::banan: Problemem u mnie na 100% jest ten odcinek węża do wymiany i pompka w baku do wymiany. Na chwilę obecną auto jeździ i nie ma problemu z odpalaniem. Jak tylko wymienię te dwa elementy napiszę co i jaki oraz wrzucę filmik pokazowy przed/po Podziękowania dla forumowiczów udzielających się w moim wątku. Duże podziękowania dla Kudlaty66, który już nie raz pisał mi w innych wątkach. Największy szacun oczywiście dla KrzysiekA4, który zaoferował swoją pomoc, czas i narzędzia, żeby przyjechać do mnie i poprostu... naprawić mi auto. Zmęczony po kilkunastu godzinach pracy wpadł i ogarnął.. poprostu! Pozdrawiam i bezawaryjności, wkrótce napiszę.
KrzysiekA4 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Michał,Ty go odpaliłeś nie ja:wink: Problem nadal jest mam nadzieje że jak mówiłeś i piszesz zostanie załatwiony w najbliższym czasie:whistling:. Przez chwile było ok(nawet przy wyższych obrotach) sam widziałeś ale nadal łapie lewe powietrze:kwasny: i bez (sory za słowa)"druciarstwa na opaskach w nadkolu"(widziałeś jak ruszałem przewodem w nadkolu co się działo) i w razie czego wymiana pompki paliwa w baku to temat zostanie ogarnięty.Wyeliminować jakiekolwiek przecieki(tak jak rozmawialiśmy nawet dorobić miedziany,alu,najlepiej ORI) jako pierwsze jak nie pomoże to szukać u źródełka:wink: Ps.Z mojej strony to dziękuję za miłe przyjęcie mojej osoby i za możliwość obejrzenia dwóch fajnych audiczek:wink:Pozdrowienia dla całej gromadki:decayed: i w razie czego do zobaczenia na Spocie NL/BE http://a4-klub.pl/reszta-swiata-102/spot-holandia-okolice-310878/ :wink:sory za OT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się