Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spadek mocy- wrazenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

aż muszę do siebie pod osłonę zajrzeć, w końcu starość nie radość,. pozdr

Opublikowano

No ja wczoraj też zdjąłem osłonę:decayed: i mały bombelek miałem(z ala cienkiego rosołu:grin:) ale w trakcie pracy silnika nic nie idzie:banan:

Dodam tylko że radość Michała jak auto zapaliło i powietrza ani grama w przewodzie,przypomniała mi moją radochę jak auto po wymianie rozrządu zagadało:grin: uczucie bezcenne:naughty:

Opublikowano
Dodam tylko że radość Michała jak auto zapaliło i powietrza ani grama w przewodzie,przypomniała mi moją radochę jak auto po wymianie rozrządu zagadało:grin: uczucie bezcenne:naughty:

Prawda:banan::banan::banan:

---------- Post dopisany at 00:09 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ----------

Ale Krzychu już dzisiaj dostałem namiar na dobrego mechanika u mnie, dorabia u siebie i zna się na dieslach więc zamówię pompke i węzyk i niech robi:wink:Dam znać w poniedziałek.Pozdro

Opublikowano

Jak na razie niech wymieni ten przewód(będzie pewność że układ szczelny),pompkę możesz kupić w PL za mniejszą kwotę(i tak jedziesz w maju do PL).No chyba że załatwi wszystko jak należy:decayed:

Opublikowano

temat zamykam, problemem byla pompka w baku, przewod wymieniony przy okazji. Auto nie zamula, ciagnie ladnie ponad 4 tys obr, dzieki wszystkim za pomoc i Krzychowi za uratowanie auta:wink:

Opublikowano

:hi:najważniejsze że pacjent uratowany,jak coś to dzwoń:wink:

Opublikowano

Panowie od kilku dni zauważyłem spadek mocy i czuje sie jak bym jeździł moim starym paskiem b5 .... błedów na kompie nie ma więc zamieszczam logi:

grupa 003 BS

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004 BS

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

grupy normalne

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Trochę dziwne że nie masz błędów,ustaw sobie kąt wtrysku bo 4-5 to graniczna wartość.Ja u siebie mam 1.8 ATDC:wink:,statyczne 013,014

Daj jakieś dynamiczne:wink: 003 i 011

Opublikowano

13 i 14

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczne jeszcze nie robiłem bo nie mam nawet z kim..

wcześniej miałem błąd konta wtrysku tyle że nie robiłem logów... ogólnie mechaniki sie nie tykam więc będzie trzeba dać do mechanika by poprawił...

dodam że pompa była zmieniana w tamtym roku bo padała....:(

A co sądzicie o EGR bo tu przepływ jest taki sam przy ON i OFF....

Opublikowano

Samemu można ustawić kąt bez większej wiedzy mechanicznej,jest wiele wątków na ten temat:wink:.Co do EGR faktycznie słabo reaguje ale działa można cały dolot wyczyścić przy okazji,czyszczenia EGR,bo pewnie też zakichany heh:wink:a dopiero czyszczenie dolotu dałbym mechanikowi:grin:

Opublikowano

Dokładnie tubina słabo ładuję:kwasny:,do czyszczenia:wink:

Opublikowano

No tak tylko sie zastanawiam że żadnego błędu mi nie wywaliło... może jakaś nieszczelność na dolocie.. a jesli by turbo padło jaki był by objaw... po regeneracji na aledrogo od 600 zeta się zaczynają..

Opublikowano

Witam od pewnego czasu mam problem z przepływomierzem w swojej A4b6 silnik AYM 155km pytanko do was koledzy czy muszę kupować drugi taki sam metalowy czy jest może jakiś lepszy zmienik??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...