Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tarcze masz 314mm, PR 1LT

Opublikowano

wauzzz8k3aa177268

Podaj VIN

Witam

A4 B8 2.0 Avant z 2010 140k .W sklepie mi powiedzieli że mają dwa typy klocków do tego modelu , z czujnikiem z boku lub od góry. Można jakoś sprawdzić bez rozbierania które mam klocki?

Podaj VIN

wauzzz8k3aa177268

Jak chcesz to mam swapik na 320mm :wink:

Opublikowano

Cena za swap?

Opublikowano

Ja mam od esy jak chcesz. Hebluja konkretnie

Opublikowano

OZ sportowe po 6kkm jakos... bez specjalnego znecania sie, klocki DSy:

20161130_145016.jpg

tak samo wygladaja na wszystkich 4 kolach...

Opublikowano

No i fajnie

Opublikowano

No i fajnie

To normalne, że są te pofałdowania po okręgu, które czuć nawet pod palcem? Też używam OZ Sporta i DSów ale bicia nie mam. U mnie wyglądają na bardziej pofałdowane ale przejechałem 15 tyś i zaliczyłem kilka okrążeń na Nordshlaifie.

Opublikowano

ja delikatnie zweryfikowałem swoje zdanie o klockach textar, dalej uważam że ok tj. hamują, nie piszczą

natomiast pyyylą

po założeniu oem klocków/tarcz na przód i oem tarcza z klockiem textar, wyraźnie widać bardziej zapylone felgi tył gdzie zwykle jest na odwrót

(przód mam większy 345->356, to chyba bez znaczenia)

Opublikowano

To normalne, że są te pofałdowania po okręgu, które czuć nawet pod palcem? Też używam OZ Sporta i DSów ale bicia nie mam. U mnie wyglądają na bardziej pofałdowane ale przejechałem 15 tyś i zaliczyłem kilka okrążeń na Nordshlaifie.

Normalne kierowniku ;) Zwróć uwagę na parkingu pod marketem na mercedesy, porsche lub bmw które fabrycznie mają takie tarcze ;)

Opublikowano (edytowane)

No i fajnie

To normalne, że są te pofałdowania po okręgu, które czuć nawet pod palcem? Też używam OZ Sporta i DSów ale bicia nie mam. U mnie wyglądają na bardziej pofałdowane ale przejechałem 15 tyś i zaliczyłem kilka okrążeń na Nordshlaifie.

Ja mam delikatne bicie od prawdopodobnie piasty...

klocki piszcza jak cholera.. pyla jak diabli.. ale hamują jakos :)

Na nordschleife zabilem seryjne hamulce po 1 okrazeniu... masz jakis swoj kanal na YT? chetnie obejrze onboardy :) moje sa tutaj: https://www.youtube.com/channel/UCJS2R5ibRN5tgIcNczwoNGw

oprocz hamulcow zabilem tez nowe opony michelin ps4.. za duze cisnienie, zrobily sie jaja i srodek wytarty do 3mm.. brzedi 6mm :)

Edytowane przez st4yKool
Opublikowano (edytowane)

Niestety jechałem solo i się nie przygotowałem zostały mi fotki, które robili fotografowie (zresztą masz profilowe w tym samym miejscu :) ) Co do hamulców to używam 345 / 330 od S5 klocek Ferodo DS ten drogowy i tarcza OZ Sport i powiem Ci szczerze, że nie miałem problemów z hamulcem. Było oczywiście czuć, że się nagrzewa i zdecydowanie słabnie ale cały czas na suchym asfalcie miał tyle mocy aby ABS się załączał. Opona to Dunlop SportMaxRT + do tego zawieszenia Bilsteina B8 na sprężynie Eibacha i auto naprawde jechało super. Pare wolniejszych zakrętów około 100kmh leciałem na limicie bo znam ten tor na pamięć i naprawde zestaw dawał rade, a co do opon to powszechnie wiadomo, że Dunlop znika w oczach ale za to bardzo dobrze trzyma u mnie był cały postrzępiony ale równomiernie nie miałem sytuacji takiej jak ty. Aha no i wkońcu mogłem wykorzystać hamowanie lewą nogą po tym jak Patryk z CompSportu mi to zrobił żeby nie odcinało paliwa podczas hamowania i trzymania gazu.

Edytowane przez Grohu
Opublikowano (edytowane)

No to dobre info.. bo w sumie ja majac 345 z Q5 i 330 z S4, nie jestem jakos mega zachwycony tymi hamulcami i balem sie ze na ringu sie nie spisza.. nie testowalem ich tam jeszcze :)

Ale potrafie je dosc mocno zagrzac jadac po ulicy.. pomimo ze mam sportowy plyn, oplot i DS2500.. fajny pomysl z tym hamowaniem lewa noga...

ps. jakie czasy kreciles? :) i jakie cisnienie w oponach?

Edytowane przez st4yKool
Opublikowano

Co do hamulców to fakt według mnie do mojej A4 to jest minimum jakie powinni montować ale, że takie coś montowali w S5!? tam to dopiero zabić się można z takim hebelkiem. A4 FWD w manualu waży chyba 1450kg i to jeszcze jakoś działa. Nie mierzyłem czasu bo byłem podczas weekendu Blackpain Endurance GT3 nie dało się przejechać trzech zakrętów samemu cały czas nawałnica samochodów i musiałem przepuszczać Ferrarki, Porschawki itd itd. Jedyne co to utrzymywałem się za Golfem R ale musiałem mocno pałować i w paru miejscach było groźnie. Ciśnienie 2.2/2.1. A tak z ciekawości zapytam, napisałeś, że posiadasz sportowy płyn hamulcowy mógłbyś napisać dokładnie jaki? Bo z tego co kojarze taki Motul Dot4 RBF nie jest przeznaczony do układów z systemami ABS itp... i może tylko pogorszyć ale czy to prawda to musiałby się ktoś typu DEV wypowiedzieć.

Opublikowano

"sportowy" hehe ATE200 mam.. ja niesttey mialem cisnienie 2.6/2.3 i opony poszly sie bujac...

Opublikowano

Ate Blue Racing

Opublikowano

Blue Racing to to samo co TYP200.

Opublikowano (edytowane)

Prawie to samo

Każdy będzie dobry pod warunkiem że będziemy go wymieniać po każdej ostrej przejażdżce

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Nawet analizowałem data sheet.

Blue Racing jest dla sportu bo ma inny kolor, łatwiej podobno zlokalizować wycieki :)

Opublikowano (edytowane)

Jakie klocki i tarcze polecacie na przód? Do A4 B8 CAHA 2011. Nie chciałbym nic za bardzo przerabiać. Tarcze i klocki muszą pasować do felgi 18' (ori A4 B8). Czy trzeba uwzględnić wymiary felgi i opony? Ważne żeby dobrze hamowało, spełniało swoje zadanie i tarcze by były ze stali nierdzewnej przy czym żeby nie kosztowały nie wiadomo ile. Co możecie polecić?

Edytowane przez Osta
Opublikowano

Tarcze że stali nierdzewnej ???

Takie życzenia do Mikołaja bo to ten czas...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...