Gibons Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 Jak chcesz poprawić hamowanie zainwestuj lepiej w lepsze klocki a nie tarcze sport. Takie ja mam zdanie oparte na własnym doświadczeniu ja tak teraz bym zrobił. Te 200zł wolałbym do klocków dołożyć.
resiak82 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 2 minuty temu, Gibons napisał: Z własnego doświadczenia oraz opinii innych ludzi, którym sam sprzedałem takie sporty a wcześniej mieli gładkie. A więc wniosek, że lepiej dołożyć do klocków? Ferodo Premium a zwykłe będzie różnica
Gibons Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 1 minutę temu, Adam-Lewian napisał: No cóż, sam jeżdżę i nie wyobrażam sobie powrotu do gładkich, które łapią zadyszkę po trzecim hamowaniu. Auto od nowości na gładkich tarczach wytrzymało u mnie 4k km i dostało wierconą tarcze Oczywiście jeśli gładkie tarcze dają Ci wystarczającą skuteczność dla Twojego stylu jazdy w danym aucie to szkoda kasy no ale jeśli ktoś potrzebuje czegoś więcej to właśnie po to one są. Nie bez powodu BMW 3 ma fabrycznie gładkiego Zimmermanna a M3 wierconego, to samo tyczy się chociażby Porsche, Merców czy Audi Tak tak przewaga dzieki technice
Adam-Lewian Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Teraz, resiak82 napisał: A więc wniosek, że lepiej dołożyć do klocków? Ferodo Premium a zwykłe będzie różnica Ferodo Premier to właśnie podstawowa cywilna wersja Później jest DS ale nie występuje do Twojego auta.
Gibons Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 Teraz, Adam-Lewian napisał: Ferodo Premier to właśnie podstawowa cywilna wersja Później jest DS ale nie występuje do Twojego auta. Bez przesady premier ci wystarcza.
Gibons Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 chyba że chcesz isć tropem kolegi to zaloz ceramike od razu
resiak82 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) Czyli te do mnie nie podejmą allegro.pl/ferodo-ds2500-klocki-audi-a4-b8-a5-a6-c7-a7-a8-q5-i7146605416.html . Tych Premier nie mogę znaleźć . Ok znalazłem premier. Dzięki za pomoc Edytowane 2 Lutego 2018 przez resiak82
Adam-Lewian Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Nie należy wrzucać wszystkich do jednego wora, każdy jeździ inaczej, każde auto ma inną charakterystykę. Ty różnicy nie zauważasz, widocznie masz wystarczająco wydajny układ jak na Twoją jazdę, u mnie niestety łapał zadyszkę także wymiana na tarcze perforowane była nieunikniona. Filozofii tam wielkiej nie ma, wystarczy przeczytać o fadingu i co w tej kwestii dają nam tarcze perforowane. Pytanie zawsze jest jedno, czy dany przypadek tego potrzebuje.
Adam-Lewian Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 10 minut temu, resiak82 napisał: Czyli te do mnie nie podejmą allegro.pl/ferodo-ds2500-klocki-audi-a4-b8-a5-a6-c7-a7-a8-q5-i7146605416.html . Tych Premier nie mogę znaleźć . Ok znalazłem premier. Dzięki za pomoc To są tylne
Gibons Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 10 minut temu, Adam-Lewian napisał: Nie należy wrzucać wszystkich do jednego wora, każdy jeździ inaczej, każde auto ma inną charakterystykę. Ty różnicy nie zauważasz, widocznie masz wystarczająco wydajny układ jak na Twoją jazdę, u mnie niestety łapał zadyszkę także wymiana na tarcze perforowane była nieunikniona. Filozofii tam wielkiej nie ma, wystarczy przeczytać o fadingu i co w tej kwestii dają nam tarcze perforowane. Pytanie zawsze jest jedno, czy dany przypadek tego potrzebuje. Mam dynamiczny styl jazdy moc nie małą bo 320PS i jazda głownie autostradą więc ciągle hamowanie bo ktoś wyjeżdza i różnicy nie widzę. W poprzedniej też miałem i gładkie i perforowane i też różnicy nie widziałem. Dopiero po wymianie klocków na inne.
Adam-Lewian Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 A no widzisz, po to jest wybór żeby każdy mógł coś dla siebie dopasować Ja niestety nie mogłem założyć DS'ów bo jeszcze nie ma do B9 ale montaż tarcz Sport dał mi wystarczającą poprawę skuteczności także na razie starczy. Poza tym klienci, którzy wzięli sport na przód bardzo często dzwonią po komplet na oś tylną i też koniecznie tylko sport bo w końcu auto zaczęło hamować i nie ma problemu z pojawianiem się bicia no ale akurat w przypadku osi tylnej to ciężko by było tam zauważyć różnicę bo nie łatwo o fading tam
Osta Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Czy żeby zmienić tarcze na większe to trzeba coś przerabiać? Chodzi mi o lepsze hamowanie. Na zimę mam Koła 205/60/16 A na lato mam 245/40/18. Jakie największe tarcze mogę założyć bez przeróbek pod te koła na zimę i lato? Samochód to A4 B8 z 2011 diesel i nie dlugo chce zrobić program na 200km
H4mm3R Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 1 minutę temu, Osta napisał: Czy żeby zmienić tarcze na większe to trzeba coś przerabiać? Chodzi mi o lepsze hamowanie. Na zimę mam Koła 205/60/16 A na lato mam 245/40/18. Jakie największe tarcze mogę założyć bez przeróbek pod te koła na zimę i lato? Samochód to A4 B8 z 2011 diesel i nie dlugo chce zrobić program na 200km Pod 16 wchodzi max zacisk z tarczą 320. Pod większą tarczę musi być też odpowiedni zacisk/jarzmo + klocki.
Dev Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 33 minuty temu, Osta napisał: Czy żeby zmienić tarcze na większe to trzeba coś przerabiać? Chodzi mi o lepsze hamowanie. Na zimę mam Koła 205/60/16 A na lato mam 245/40/18. Jakie największe tarcze mogę założyć bez przeróbek pod te koła na zimę i lato? Samochód to A4 B8 z 2011 diesel i nie dlugo chce zrobić program na 200km Max 320mm Mam wszystko co potrzeba na swapa
Dev Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 33 minuty temu, Osta napisał: czyli na 320mm trzeba robić już swapa? A co chciałeś zrobić hm ?
Gibons Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Opublikowano 5 Lutego 2018 54 minuty temu, Osta napisał: czyli na 320mm trzeba robić już swapa? Pod ten zacisk który masz teraz nie wsadzisz większej tarczy. Dlatego musisz wymienić też cały zacisk pod tarcze 320mm.
DanielM Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 A ja z innej beczki polecam jurid white, klocek ceramiczny, główną zaletą jest bardzo małe pylenie. Jeśli ktoś ma felgi w jasnym kolorze to różnica jest kolosalna. Klocek dedykowany jest do tarczy pełnej nie nawiercanej. Jeśli chodzi o sprawność to nie czuje różnicy między ATE czy TRW. Producent twierdzi, że fading nie występuję ,po kilku ostrzejszych hamowaniach nie widzę różnicy. Ciekawa alternatywa dla wiodących zamienników.
Leszczonka Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 Panowie tarcze wiem ze napewno zimermann sport a klocki jakie? ferodo może czy textar albo ate? Chyba ze ktoś ceramikę poleci ale wtedy gładkie tarcze zimermanna?
Adam-Lewian Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 38 minut temu, Leszczonka napisał: Panowie tarcze wiem ze napewno zimermann sport a klocki jakie? ferodo może czy textar albo ate? Chyba ze ktoś ceramikę poleci ale wtedy gładkie tarcze zimermanna? Tarcze ZImmermann Sport + klocki Ferodo Premier
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się