Kozak677 Opublikowano 12 Lipca 2021 Opublikowano 12 Lipca 2021 Ok, czyli jak mam 2008r to to co podałeś wcześniej będzie to
DominikCz Opublikowano 19 Lipca 2021 Opublikowano 19 Lipca 2021 Witam, Przymierzam się do wymiany tarcz 314mm i 300mm co polecacie na wymianę ?
DominikCz Opublikowano 19 Lipca 2021 Opublikowano 19 Lipca 2021 3 godziny temu, Dev napisał: 320tki Ok, jaki koszt całości. A jeśli 314 i 300 posiadasz jakąś dobrą ofertę na całość ?
Dev Opublikowano 19 Lipca 2021 Opublikowano 19 Lipca 2021 42 minuty temu, DominikCz napisał: Ok, jaki koszt całości. A jeśli 314 i 300 posiadasz jakąś dobrą ofertę na całość ? Zadzwoń jutro 693456699
DominikCz Opublikowano 20 Lipca 2021 Opublikowano 20 Lipca 2021 22 godziny temu, Dev napisał: Zadzwoń jutro 693456699 Dev proszę napisz mi w priv jaki koszt całości na jakich gratach itd.
Dev Opublikowano 20 Lipca 2021 Opublikowano 20 Lipca 2021 1 minutę temu, DominikCz napisał: Dev proszę napisz mi w priv jaki koszt całości na jakich gratach itd. Nie mam pw, podałem Ci nr telefonu
DominikCz Opublikowano 20 Lipca 2021 Opublikowano 20 Lipca 2021 Rozmawialiśmy dziś, miałeś oddzwonić.
Dev Opublikowano 20 Lipca 2021 Opublikowano 20 Lipca 2021 1 godzinę temu, DominikCz napisał: Rozmawialiśmy dziś, miałeś oddzwonić. Miałem oddzwonić ale tyle telefonów miałem po Twoim że już nie wiedziałem który to. Zadzwoń rano o 9 tej to wszystko omówimy
Biesiad_90 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Siemanko. Klocki hamulcowe galfer fdhp 1050 vs Hawk hps 5.0. Wacham się między tymi dwoma, ktoś ma może jakieś doświadczenie z nimi?
Dev Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 5 godzin temu, Biesiad_90 napisał: Siemanko. Klocki hamulcowe galfer fdhp 1050 vs Hawk hps 5.0. Wacham się między tymi dwoma, ktoś ma może jakieś doświadczenie z nimi? Zdecydowanie Galfer
Biesiad_90 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 11 godzin temu, Dev napisał: Zdecydowanie Galfer A można wiedzieć dlaczego, skoro taka jednostronna odpowiedź
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, Biesiad_90 napisał: A można wiedzieć dlaczego, skoro taka jednostronna odpowiedź zdecydowanie Hawk
Biesiad_90 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 3 godziny temu, Dev napisał: zdecydowanie Hawk Dziękuję za sprecyzowaną odpowiedź ?
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 wg mnie Galfer jest bardziej skuteczny, hamulce sa mocniejsze i tarcza jest czysta Hawk brudzi tarcze na czarno, jutro zrobie Ci foto jak wyglada tarcza po Hawkach
Biesiad_90 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Godzinę temu, Dev napisał: wg mnie Galfer jest bardziej skuteczny, hamulce sa mocniejsze i tarcza jest czysta Hawk brudzi tarcze na czarno, jutro zrobie Ci foto jak wyglada tarcza po Hawkach Ok, dzięki. Próbowałem znalesc jakiekolwiek info na temat tych klocków, ale mało tego na necie. Jedyne co znalazłem to to, że galfer'y hamują lepiej na zimno, współczynnik tarcia ponoć podobny w obu setach na niewielka korzysz hawk'ow. Noi hawk'i mają wytrzymać dłużej ale ten aspekt akurat najmniej mnie interesuje. Najbardziej skupiam się na pracy "zimny/ciepły klocek", odczuciu jakie przekazuje pedały hamulca (lubię kiedy hebel jest sztywny) i biorę pod uwagę aspekt pylenia.
KINIAM Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 (edytowane) W dniu 11.08.2021 o 17:52, Biesiad_90 napisał: Jedyne co znalazłem to to, że galfer'y hamują lepiej na zimno, Galferami te z Hiszpanii pierwszy raz zainteresowałem się przy minivanie C4 Grand Picasso ok. 2,3 Tony, tereny górskie, tarcze ORI gładkie, nastąpiła duża poprawa. Natomiast w 3 tonowym SUVie, trasy górskie, współczynnik tarcia G-G 0,46-0,52, od startu na zimno do temperatury tarczy/ nacinana-nawiercana/ ok. 450-500 stopni hamowanie jest OK. Tarcze gładkie i klocki ORI oraz EBC zielone, gorzej sprawował się układ hamulcowy. Łańcuch taki mocny jak jego najsłabsze ogniwo czyli czasem nie tylko klocki są ważne, wielkość i rodzaj tarczy, zaciski, pompa o przewodach i płynie nie wspominając. Edytowane 17 Sierpnia 2021 przez KINIAM
Biesiad_90 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 57 minut temu, KINIAM napisał: Galferami te z Hiszpanii pierwszy raz zainteresowałem się przy minivanie C4 Grand Picasso ok. 2,3 Tony, tereny górskie, tarcze ORI gładkie, nastąpiła duża poprawa. Natomiast w 3 tonowym SUVie, trasy górskie, współczynnik tarcia E-E 0,46-0,52, od startu na zimno do temperatury tarczy/ nacinana-nawiercana/ ok. 450-500 stopni hamowanie jest OK. Tarcze gładkie i klocki ORI oraz EBC zielone, gorzej sprawował się układ hamulcowy. Łańcuch taki mocny jak jego najsłabsze ogniwo czyli czasem nie tylko klocki są ważne, wielkość i rodzaj tarczy, zaciski, pompa o przewodach i płynie nie wspominając. Tarcze będę zimmermann formuła E 375mm na przodzie i 330mm zimmermann sport na tyle. Zacisk przód 6-tlok z rs4 b9 tył seria, z tego co widziałem tył w s4 i rs4 są identyczne. Przewody hamulcowe w oplocie. Co do pompy narazie zostaje seria, ponoć wydajna.
Biesiad_90 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 W dniu 12.08.2021 o 12:05, Biesiad_90 napisał: Ewentualnie w grę wchodzą jeszcze ebc yellow, ale o tych padach znalazłem skrajne informacje, jedni chwalą i ochy achy, a drudzy że to straszne gówno.
gagat3k Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 8 godzin temu, Biesiad_90 napisał: Ewentualnie w grę wchodzą jeszcze ebc yellow, ale o tych padach znalazłem skrajne informacje, jedni chwalą i ochy achy, a drudzy że to straszne gówno. Skuteczne są, ale bardzo mocno pylą i potrafią mocno piszczeć, ale nie zawsze. U mnie w połączeniu z zimmermann sport. Dziurki to non stop się zapychają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się