Konrad.jpg Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Witam. Zamontowałem zestaw Stag 300 ISA2 Hana niebieskie AC R01 I trzeba to teraz skalibrować, odpaliłem autokalibracje i wyskoczył komunikat że za duże dysze. Jakie ciśnienie ustawić na parowniku?
KS2507 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Zmniejsz ciśnienie i próbuj dalej ,ile masz km że zamontowałeś HANA niebieskie?
Konrad.jpg Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 Jest seria 150 ale w planach jest program
KS2507 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Zielone teoretycznie są do 50km na cylinder więc w twoim wypadku do 200km. Ja właśnie montuję LPG do swojego ALT,zamontowałem HANA złote z dyszami wydajność bez dysz mają jak zielone.
Marcin1988 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Ja też mam ISA2 i właśnie nie pamiętam jak to ustawione było te ciśnienie a mapy to on sam pobiera
KS2507 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 ISA2 włącza się tylko podczas regulacji do zebrania map najlepiej na tej samej trasie po tym opcję się wyłącza bo może narobić więcej szkód niż pożytku .
walekpiter Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Popróbuj z cisnieniem od 1.15 do 1.25. To sa optymalne wartosci
KS2507 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 W tym silniku z niebieskimi HANA to ciśnienie w ok 0.9 - 1.0
darko Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 ciśn.około 1 bara a ISA wyłączyć jak zbierze mapy w całym zakresie
kandrzej Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Tak jak przedmówcy napisali ok.1bara. U siebie kalibrację robiłem przy 0.98bara. Nie wiem czy można zejść niżej z ciśnieniem przy tym redku /AC R01 250/ - wg danych producenta zakres pracy:1-1,3bara.
elmo814 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 w jakim celu sa te niebieskie hany jak zielone obrobia serie +program spokojnie ,
Konrad.jpg Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 Zrobione, jak to teraz poprawić?
kandrzej Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Miałem kiedyś staga 300-4 ale zmieniłem na techa. Ja bym obniżył od 8ms do końca mnożnik, tak by mapy się pokryły. Teraz masz za bogato powyżej 8ms. później vag i sprawdzenie korekt oraz strojenie na korekty Vag/krótko i długoterminowe powinny być takie same i na pb i na lpg/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się