maciejko111 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 a4 2003r. 1.8t 190km Pytanie brzmi czy przepływka nie pokazuje zbyt niskiego wyniku, zastanawia mnie też wynik ciśnienia doładowania, chyba za niskie?? stat.: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dyn.: Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,062,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM czy potrzeba zlogować jeszcze jakiś kanał?
Łukasz13 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Dołądowanie jest ok przepływka chyba tez dobrze, troche dziwne kanały zrobiłeś, zrób jeszcze 002+033, 020+118 dyn. dla potwierdzenia.
barb123 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Po co te kanały logowałeś? Zrób jak pisze kolega wyzej.
Dev Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Za malo na przeplywce powinno by przynajmniej 160g/s
maciejko111 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 dodaję kolejne logi: Grupy: 002,020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 heh to co najwazniejsze nie zrobiłęś do odcinki, przepływomierz troche mało wskazuje, troche cofa zapłony śweice kiedy zmieniane były? iz rób normalnie 002+033 do odcinki.
maciejko111 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 hmmm robiłem do 6k tak samo jak ten drugi log ale jadąc samochodem i klikając w lapa mogłem niechcący włączyć coś nie tak i źle się nagrało, jutro zrobię nowe. Świece ostatnio włożyłem nówki, więc co może być z tym nie tak?
barb123 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 paliwo jakie? jak 95 to zatankuj dobre 98 i zloguj 020 jeszcze raz
maciejko111 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 paliwo, które leję ciągle to verva 98, ale i tak zloguję jeszcze raz żeby zobaczyć czy jest powtarzalność tego wyniku. logi wrzucę dziś koło 17 jak wrócę z pracy, ogólnie i tak dzięki za pomoc:)
barb123 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Jak jest 98 i tak stuka to w najlepszym wypadku cewki do wymiany
maciejko111 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Grupy: 002,020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 jaka korekta na 32 ? sprawdz cisnienie paliwa pod obciazeniem.
Łukasz13 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Co prawda nie zrobiles do odcinki ale mozna przyjac ze jest ok, troche pod koniec rosnie czas wtrysku ale nie jakos znaczaco a co dalej sie dzieje nie wiadomo bo log sie konczy. Wysłane za pomoca sputnika.
maciejko111 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 jaka korekta na 32 ? sprawdz cisnienie paliwa pod obciazeniem. proszę, o to log z kanału 32 plus poprzednie do odcinki: Grupy: 002,032,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 No w koncu logi jak się należy co do auta ja bym nic nie ruszał bo powinna być zdrowa seria.
german81 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 do zdrowej seri to mu duzo braku . a w szczegulnosci trzeba pozbyc sie spalania stukowego które przy serii nie powino wystepowac . sprawdz cisnienie paliwa pod obciazem i kompresje ,kiedy wymieniałes swiece i na jakie sprawdz czy twoje ceki podlegaja akcji serwisowej .
Łukasz13 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 No moze i brakuje, jakie spalanie stukowe? Cofanie zaplon na dwoch cylindrach 4 st , paliwa tez nie brakuje z tego co widac. Wysłane za pomoca sputnika.
maciejko111 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 do zdrowej seri to mu duzo braku . a w szczegulnosci trzeba pozbyc sie spalania stukowego które przy serii nie powino wystepowac . sprawdz cisnienie paliwa pod obciazem i kompresje ,kiedy wymieniałes swiece i na jakie sprawdz czy twoje ceki podlegaja akcji serwisowej . Świece wymienialem 2 tyg temu przy okazji zmiany rozrządu. Swieceto ngk lpg, bo będę zakładał gaz za kilka tyg. Który kanał trzeba zlogowac na ciśnienie paliwa i kompresję? Cewki podejrzewam, że mogą się już kończyć, bo samochód ma 230k i pewnie jeszcze siedzą ori.
Dev Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Kompresja i cisnienie tylko mechanicznie, manometrem.
Galetto Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Swieceto ngk lpg Świece zamontuj takie jak przewiduje producent, a nie jakieś pseudo LPG...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się