Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszę o analizę logów a4 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a4 2003r. 1.8t 190km

Pytanie brzmi czy przepływka nie pokazuje zbyt niskiego wyniku, zastanawia mnie też wynik ciśnienia doładowania, chyba za niskie??

stat.:

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dyn.:

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,062,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

czy potrzeba zlogować jeszcze jakiś kanał?

Opublikowano

Dołądowanie jest ok przepływka chyba tez dobrze, troche dziwne kanały zrobiłeś, zrób jeszcze 002+033, 020+118 dyn. dla potwierdzenia.

Opublikowano

Po co te kanały logowałeś? Zrób jak pisze kolega wyzej.

Opublikowano

Za malo na przeplywce powinno by przynajmniej 160g/s

Opublikowano

heh to co najwazniejsze nie zrobiłęś do odcinki, przepływomierz troche mało wskazuje, troche cofa zapłony śweice kiedy zmieniane były? iz rób normalnie 002+033 do odcinki.

Opublikowano

hmmm robiłem do 6k tak samo jak ten drugi log ale jadąc samochodem i klikając w lapa mogłem niechcący włączyć coś nie tak i źle się nagrało, jutro zrobię nowe.

Świece ostatnio włożyłem nówki, więc co może być z tym nie tak?

Opublikowano

paliwo jakie? jak 95 to zatankuj dobre 98 i zloguj 020 jeszcze raz

Opublikowano

paliwo, które leję ciągle to verva 98, ale i tak zloguję jeszcze raz żeby zobaczyć czy jest powtarzalność tego wyniku.

logi wrzucę dziś koło 17 jak wrócę z pracy, ogólnie i tak dzięki za pomoc:)

Opublikowano

Jak jest 98 i tak stuka to w najlepszym wypadku cewki do wymiany

Opublikowano

jaka korekta na 32 ? sprawdz cisnienie paliwa pod obciazeniem.

Opublikowano

Co prawda nie zrobiles do odcinki ale mozna przyjac ze jest ok, troche pod koniec rosnie czas wtrysku ale nie jakos znaczaco a co dalej sie dzieje nie wiadomo bo log sie konczy.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano
jaka korekta na 32 ? sprawdz cisnienie paliwa pod obciazeniem.

proszę, o to log z kanału 32 plus poprzednie do odcinki:

Grupy: 002,032,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,033,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

No w koncu logi jak się należy co do auta ja bym nic nie ruszał bo powinna być zdrowa seria.

Opublikowano

do zdrowej seri to mu duzo braku . a w szczegulnosci trzeba pozbyc sie spalania stukowego które przy serii nie powino wystepowac . sprawdz cisnienie paliwa pod obciazem i kompresje ,kiedy wymieniałes swiece i na jakie sprawdz czy twoje ceki podlegaja akcji serwisowej .

Opublikowano

No moze i brakuje, jakie spalanie stukowe? Cofanie zaplon na dwoch cylindrach 4 st , paliwa tez nie brakuje z tego co widac.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano
do zdrowej seri to mu duzo braku . a w szczegulnosci trzeba pozbyc sie spalania stukowego które przy serii nie powino wystepowac . sprawdz cisnienie paliwa pod obciazem i kompresje ,kiedy wymieniałes swiece i na jakie sprawdz czy twoje ceki podlegaja akcji serwisowej .

Świece wymienialem 2 tyg temu przy okazji zmiany rozrządu. Swieceto ngk lpg, bo będę zakładał gaz za kilka tyg. Który kanał trzeba zlogowac na ciśnienie paliwa i kompresję?

Cewki podejrzewam, że mogą się już kończyć, bo samochód ma 230k i pewnie jeszcze siedzą ori.

Opublikowano

Kompresja i cisnienie tylko mechanicznie, manometrem.

Opublikowano
Swieceto ngk lpg

Świece zamontuj takie jak przewiduje producent, a nie jakieś pseudo LPG...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...