Kelis.Zx145 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Witam. Mam problem z moim Audi A4 B6 1.9 tdi. Totalnie tego nie rozumiem ale na wyłączonym silniku tak jak sie to zostawia samochód np. na noc pracuje cały czas wentylator (ten mniejszy za chłodnica) czasem robi małą przerwe a czasem non stop... Gdy odpaliłem samochód wszystko było ok, silnlik pracował normalnie wiec zgasiłem i znowu wentylator pracował cały czas pomimo tego że samochód był zimny bo stał całą noc i nigdzie nim nie jechałem. Nastepnie odpaliłem jescze raz i po chwili sam z siebie zgasł nagle i od tej pory nie moge go odpalić.. wentylator nadal pracował więc odłączyłem akumulator. Po niecałych 2 godzinach znowu podłączyłem akumulator zeby zobaczyc czy sie cos zmieni ale nic, wentylator sie od razu włączył i nadal nie moge odpalić, rozrusznik kręci i nic wiecej. Pomóżcie jak wiecie co sie mogło stać !!
HiRide Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 po co zakladasz dwa takie same teamty w roznych działach ? w zupelnosci wystarczy jeden http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_nie_odpala_i_caly_czas_chodzi_wentylator-t42628.0.html
Nonilion Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Hej, Zobacz z czym ja ostatnio walczę. http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_pomocy_wiatrak_ciagle_dziala_na_postoju_wilgoc-t42553.0.html Dodam teraz, że jak autko wysuszyłem - tj. postawiłem na słońcu z otwartymi drzwiami oraz tak, by słoneczko świeciło na dywanik (w nogach kierowcy) to problem z wiatrakiem ustał. Wcześniej zrobiłem porządek na podszybiu, bo podał gazu mi wariował. Jeśli Twój nie chce zapalić, to obstawiam akumulator. To nic, że rozrusznik kręci, może robi to już za słabo. Pożycz od kogoś prądu (np. przez kabelki rozruchowe i zobacz wtedy). Ja póki co jeżdżę i jest ok. W piątek daje auto na kilka dni do rozebrania, bo chcę z tą wilgocią raz a dobrze zrobić porządek. Czekam na Twoje odpowiedzi i to, czy i jak udało Ci się zwalczyć tę usterkę. Pozdrawiam i trzymam kciuki.
proton2 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Moim skromnym zdaniem ewidentnie wygląda to na jakieś zwarcie. VAG nic nie pokazuje ?
Kelis.Zx145 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2008 no ja wilgoci za bardzo nie mam ale rozejrze sie i powęsze. akumulator wydaje mi sie w pełni sprawny bo krecił tak jak zawsze, czyli odpalał od razu po przereceniu kluczyka. sprawdze to wszystko i jak nic sie nie wyjaśni podjade podłączyć pod kompa.. powinno coś wykazać Dzięki za zskazówki[br]Dopisany: 26 Sierpień 2008, 08:16 _________________________________________________Już chyba wszystko jest jasne.. Podłączyłem dzisiaj samochód pod kompa i wykazało że przekaźnik pompy paliwa nie działa i faktycznie pompa nie dostawała pradu. Najbardziej zaskakujące było to, że po odkręceniu pokrywy komputera w samochodzie zobaczyliśmy że tam jest pełno wody i wszystkie przekaźniki były zalane a sam komputer był tuż nad woda... pokrywa była dokręcona wczesniej tylko na 2 czy 3 śruby a trzech w ogole nie było, jakiś poprzedni właśniciel albo ktoś poprostu kiedyś nie dokrecił i tak sie woda zbierała... jutro mam miec nowe przekaźniki i wtedy zobaczymy czy wszystko jest ok. Przez czyiś dawny błąd ja mam teraz takie problemy.. :/ oby z komputerem nic nie było złego ale poki co VAG wykazał że wszystko poza tym przekaźnikiem jest ok także komp sie uchował.. wymienie wszystkie przekaźniki w razie czego i zobaczymy.[br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 12:39 _________________________________________________wsadzone nowe przekaźniki, pokrywa uszczelniona i dokręcona na wszystkie śruby i nareszcie wszystko gra jak powinno, na szczescie skonczylo sie tylko na przekaźnikach a nie na komputerze bo koszty byłyby masakryczne znów jeździ jak nowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się