zenonw Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Czytałem że na bloku pomiarowym 018 mają być 0 a ja mam czasami 128 .
PAWEL69 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Czytałem że na bloku pomiarowym 018 mają być 0 a ja mam czasami 128 . Pokaż log 018 stat i dyn. do tego 023 stat i dyn. wartość 128 dobrze nie wróży...
zenonw Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 A co oznacza wartość 128 w tym bloku. Logi zrobię dopiero w weekend .
przemik Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 128 - oznacza ze ECU nie jest w stanie określic BiP - mowiac wprost - kiepsko z polaczeniem albo z samym PD. Zrob komplet logów statycznych.
PAWEL69 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 A co oznacza wartość 128 w tym bloku.Logi zrobię dopiero w weekend . 128- rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe- mogą to być kończące się pompki;zasilanie pompek....zrób logi Przemku za wolno pisze:facepalm:
zenonw Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 Problem z pracą motoru jest przeważnie kiedy trochę popracuje ,zimny lepiej chodzi niż ciepły . Logi tylko statyczne. Jak umiałem tak zrobiłem. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Zrob na gorącym bo zrobiles na zimnym silniku..
zenonw Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 Nowe logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
PAWEL69 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Witaj Sterownik przy wartości 128 powinien zapisać błąd,sprawdż i podaj Na początek posprawdzaj zasilania- konektory[styki] przy pompkach podoginaj, wtyczkę zasilającą [okrągła z tyłu głowicy] przejrzyj pod kątem zawilgocenia oraz czy jest dobrze osadzona. Pzdr.
zenonw Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Nie znalazłem żadnego błędu zapisanego w sterowniku . Ale nie wiem czy poprawnie to robię. Wklejam logi w czasie jazdy ,robiłem sam, może coś pomoże w analizie . VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
PAWEL69 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Nie znalazłem żadnego błędu zapisanego w sterowniku . Ale nie wiem czy poprawnie to robię.Wklejam logi w czasie jazdy ,robiłem sam, może coś pomoże w analizie . VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Witaj Nie znalazłem żadnego błędu zapisanego w sterowniku nie do wiary... Czy log 018 robiłeś z gazem w podłodze,czy odpuszczałeś? Posprawdzałeś(podoginałeś) konektory przy PD?
DżedajGrd Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Koledzy a ja mam inne pytanie. Jakie powinne być wartości w grupie 018 po naciśnięciu i puszczeniu gazu??? Przy naciskaniu u kolegi są same 0 a po puszczeniu na wszystkich 128 a u innego kolegi w passacie też 2.0tdi 4. Jaka wartość jest prawidłowa??? ---------- Post dopisany at 19:29 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- ta wartość 4 to też po puszczeniu gazu zapomniałem dodać
PAWEL69 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 ta wartość 4 to też po puszczeniu gazu zapomniałem dodać To wartość prawidłowa,oznacza zamknięty zawór po odpuszczeniu pedału przyspieszacza:wink:
DżedajGrd Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 ta wartość 4 to też po puszczeniu gazu zapomniałem dodać To wartość prawidłowa,oznacza zamknięty zawór po odpuszczeniu pedału przyspieszacza:wink: No właśnie w jednym aucie po odpuszczeniu są 4 a w jednym 128. Czy 128 to też wartość prawidłowa??? Jeżeli nie to co może być tego przyczyną? Wszystkie wartości w 013,023 prawidłowe. W 023 na wolnych same zera a po odpuszczeniu 128 zamiast 4...
izkalp Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Ja mam identycznie w BPW MULTI po puszczeniu gazu mam 128 u mnie jest tak od zawsze. Kto ma Bpw niech sprawdzi u siebie może ten typ tak ma.
Norbas Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Odgrzeję trochę. U mnie też pojawia się 128 po odpuszczeniu całkowicie gazu. Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego wyświetla się taka wartość ?
kociu84 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Witam, Czy ktoś poradził sobie z 128 " rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe". Proszę o odpowiedź bo sam borykam się z tym problemem
djbasto Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Witam, u mnie od jakichś dwóch tygodni zaczyna lekko poszarpywać przy minimalnym dodawaniu gazu podczas jazdy. Na wolnych obrotach silnik pracuje równo bez zakłóceń. Silnik 2.0 BPW, i właśnie u mnie również występuje sytuacja że w grupie 018 są zera na wszystkich cylindrach, po dodaniu gazu i puszczeniu na ułamek sekundy pojawiają się wszędzie 4 a zaraz po tym 128. Pytanie od czego zacząć sprawdzanie?
SebqullA4 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 U mnie w silniku bls z 2008 r w grupie 018 są zera jak dodaje gazu też 0 powyżej 3000 tys obr jak trzymam gaz są 4 a jak puszczam 128.
Damlok24 Opublikowano 6 Września 2023 Opublikowano 6 Września 2023 Heja, BPW U mnie skacze z 0 na 128 na wszystkich wytryskach na wolnych obrotach i jak tak skacze to telepie silnikiem. I jaz tak jest, raz nie. Wkurza mnie już ten problem. Co to może być? Wiązka wydaje się mało prawdopodobna, jak i wtryski, bo nagle problem jest na wszystkich, a za chwilę wszystko działa perfekt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się