Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie A4 b6 problem Nachylenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem A4 b6 s-line. zauważyłem że prawa strona tyłu auta siedzi niżej niż lewa o jakis cm. lewe koło tylu jest bardziej schowane w nadkole niz prawe, jaka może byc przyczyna nachylenia auta ?

Opublikowano
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem A4 b6 s-line. zauważyłem że prawa strona tyłu auta siedzi niżej niż lewa o jakis cm. lewe koło tylu jest bardziej schowane w nadkole niz prawe, jaka może byc przyczyna nachylenia auta ?

wyrabany amor ;) mozesz zaczac szukac amorkow

Opublikowano

hm możliwe, ale auto pochodzi z niemiec od dziadka, jestem drugim wlascicielem, ost robiony przeglad (luty) i stan amortyzatorów był 85% i 87%, może to inna przyczyna, zaznaczam że mam sztywniejsze zawieszenie i auto jest obniożone , typowe dla s-linea

Opublikowano

A co mają amorki do tego jak auto siedzi jak za nisko to springi do wymiany sprawdż czy spingi na obu osiach mają te same oznaczenia

Opublikowano

Amor walnięty też może dawać takie objawy, sprężyna może siedzieć lub być pęknięta, dodatkowo gumowe łoże może być wyrobione/wybite lub może już go nie być wcale, te wskazania na stacji to można w d..ę diagnoście wcisnąć to badanie to ściema dla ludu i do reklamacji dla sprzedawców. Kiedyś testowałem amory z kumplem na stacji gdzie pracował i jest to namiastka sprawdzenia stanu amora np: ten sam amor, zimny w aucie z warsztatu po badaniu poza min. normą diagnoza: do wymiany po przejażdżce po dziurach i ponowne badanie sprawność 89%.:grin:

Opublikowano

Moim zdaniem to albo pęknięta sprężyna (co może być skutkiem zużytego amortyzatora, bo sam zużyty amortyzator nie ma w ogóle wpływu na to jak wysoko czy nisko auto stoi) albo ktoś majstrował przy zawieszeniu, może kiedyś pękła sprężyna i wymienił tylko jedną i to może nie na taką jak trzeba, a jak wiadomo sprężyny wymienia się wyłącznie parami. Sprawdź też jakie masz opony, może któraś jest inna niż pozostałe. To też może być przyczyną. A różne cuda ludzie robią. I jeszcze jedno, sprawdzałeś na skręconych czy na wyprostowanych kołach?

Opublikowano
bo sam zużyty amortyzator nie ma w ogóle wpływu na to jak wysoko czy nisko auto stoi

I tu wszyscy co tak mysla sa w bledzie, jeszcze niedawno tez tak myslalem ale teoria nie idzie w parze z praktyka, mialem juz takie przypadki w swoich autach ze cos krzywo auto stalo, po wymianie tylnich amorow wszystko wracalo do normy, jak gaz sie ulotni albo jeden konczy zywot to wlasnie sa takie objawy, ale moze tez byc przyczyna peknieta sprezyna trzeba sprawdzic

Opublikowano

u mnie tył też stał krzywo ,po wymianie amorów jest ok

Opublikowano
1396274152132.jpg
Opublikowano

W moim przypadku miałem ten sam objaw, okazało się że sprężyna jest pęknięta, po wymianie sprignów wszystko wróciło do normy, więc radzę najpierw zdiagnozować co to może być, bo gdybać możemy całe wieki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...