toma188199 Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem A4 b6 s-line. zauważyłem że prawa strona tyłu auta siedzi niżej niż lewa o jakis cm. lewe koło tylu jest bardziej schowane w nadkole niz prawe, jaka może byc przyczyna nachylenia auta ?
KubaMpakiet Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem A4 b6 s-line. zauważyłem że prawa strona tyłu auta siedzi niżej niż lewa o jakis cm. lewe koło tylu jest bardziej schowane w nadkole niz prawe, jaka może byc przyczyna nachylenia auta ? wyrabany amor mozesz zaczac szukac amorkow
toma188199 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Opublikowano 29 Marca 2014 hm możliwe, ale auto pochodzi z niemiec od dziadka, jestem drugim wlascicielem, ost robiony przeglad (luty) i stan amortyzatorów był 85% i 87%, może to inna przyczyna, zaznaczam że mam sztywniejsze zawieszenie i auto jest obniożone , typowe dla s-linea
Bajbus98812 Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 A co mają amorki do tego jak auto siedzi jak za nisko to springi do wymiany sprawdż czy spingi na obu osiach mają te same oznaczenia
sciemamcz Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Amor walnięty też może dawać takie objawy, sprężyna może siedzieć lub być pęknięta, dodatkowo gumowe łoże może być wyrobione/wybite lub może już go nie być wcale, te wskazania na stacji to można w d..ę diagnoście wcisnąć to badanie to ściema dla ludu i do reklamacji dla sprzedawców. Kiedyś testowałem amory z kumplem na stacji gdzie pracował i jest to namiastka sprawdzenia stanu amora np: ten sam amor, zimny w aucie z warsztatu po badaniu poza min. normą diagnoza: do wymiany po przejażdżce po dziurach i ponowne badanie sprawność 89%.
martin0485 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Moim zdaniem to albo pęknięta sprężyna (co może być skutkiem zużytego amortyzatora, bo sam zużyty amortyzator nie ma w ogóle wpływu na to jak wysoko czy nisko auto stoi) albo ktoś majstrował przy zawieszeniu, może kiedyś pękła sprężyna i wymienił tylko jedną i to może nie na taką jak trzeba, a jak wiadomo sprężyny wymienia się wyłącznie parami. Sprawdź też jakie masz opony, może któraś jest inna niż pozostałe. To też może być przyczyną. A różne cuda ludzie robią. I jeszcze jedno, sprawdzałeś na skręconych czy na wyprostowanych kołach?
KubaMpakiet Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 bo sam zużyty amortyzator nie ma w ogóle wpływu na to jak wysoko czy nisko auto stoi I tu wszyscy co tak mysla sa w bledzie, jeszcze niedawno tez tak myslalem ale teoria nie idzie w parze z praktyka, mialem juz takie przypadki w swoich autach ze cos krzywo auto stalo, po wymianie tylnich amorow wszystko wracalo do normy, jak gaz sie ulotni albo jeden konczy zywot to wlasnie sa takie objawy, ale moze tez byc przyczyna peknieta sprezyna trzeba sprawdzic
greg2505 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 u mnie tył też stał krzywo ,po wymianie amorów jest ok
mucha1125 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 W moim przypadku miałem ten sam objaw, okazało się że sprężyna jest pęknięta, po wymianie sprignów wszystko wróciło do normy, więc radzę najpierw zdiagnozować co to może być, bo gdybać możemy całe wieki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się