infrared Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Panowie, mam problem z ogromnym spalaniem. Nie jestem niestety w stanie dokladnie policzyc, jak jest wysokie, ale poł baku nalane za 110zł (przy cenie paliwa ok 5,40zl/l) ledwo pozwolilo mi przejechac 100km zanim znow zobaczylem lampkę rezerwy. Wiem, że ten silnik w automacie czasami musi trochę zjeść, ale mimo wszystko staram się jeździć oszczędnie i mimo wszystko wynik 20l/100km jest średnio zadowalający. Auto przez jakiś czas stało nieużywane, będę musiał oddać do mechanika. I tutaj pojawiają się dwa pytania: czy ktoś jest w stanie w jakiś sposób pomóc mi z VAGiem? Niestety nie mam kabli ani programu, a chciałbym to jak najszybciej sprawdzić, żeby nie dać się wyrolować mechanikowi. I pytanie numer dwa: czy macie jakichś sprawdzonych, tanich mechaników w okolicy Wrocławia? Niestety nie jestem w stanie dzisiaj przyjechać na spot, a strzelam, że kolejny za 2 tyg.
ja74687 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Jak narazie nikt nie jest w stanie Ci pomóc bo nie wiemy jaki masz silnik ani nie masz profilu uzupełnionego brak prefiksu przy temacie i w ogóle za wiele nie napisałeś oprócz tego że dużo pali, napisz jaki masz silnik zapewne 1,8 ale potwierdź to, czy posiadasz lpg itp.
Gniady Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Najpierw zobacz czy się koła swobodnie kręcą bo często się zaciski zapiekają-a spot za tydzień będzie jak najbardziej .
infrared Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 Przeprasza, już piszę. Silnik 1.8, nie mam lpg, automat, 95 rok, nie wiem co jeszcze może się przydać. Wiem, że ogólnie potrzebna jest diagnostyka i VAG na początek, ale liczę właśnie na rady w stylu sprawdź czy koła się obracają bo zaciski mogły się zapiec ;]
ja74687 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Przy zapieczonych zaciskach to byś stracił dość szybko hamulce Zobacz na kolor tarcz jak będą takie różowawe to znaczy że gdzieś trze jak nie to na pewno nie hamulce I tak jak napisałeś bez VAG-a się nie obejdzie A są jakieś inne objawy, tzn. co z mocą z obrotami z odpalaniem itp.
grzegorzmen Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Przy zapieczonych zaciskach to byś stracił dość szybko hamulce Zobacz na kolor tarcz jak będą takie różowawe to znaczy że gdzieś trze jak nie to na pewno nie hamulce I tak jak napisałeś bez VAG-a się nie obejdzie A są jakieś inne objawy, tzn. co z mocą z obrotami z odpalaniem itp. sprawdź na początek czy nie trzymają Hamulce i termostat a dokładniej czujnik temperatury , bo jak będzie uwalony to będzie chodził cały czas na "przysłowiowym" ssaniu
infrared Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Generalnie wszystko inne wydaje się być wporządku, zarówno moc której nie brakuje, obroty też na normalnym poziome w automacie, odpala bez zająknięcia... gdzie mam szukać czujnika temperatury?
artas154 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 w 1.6 jest z tyłu taka kwadratowa kostka ale nie wiem czy w 1.8 jest tak samo
infrared Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 z czujnikiem temperatury na oko nie fachowca chyba wszystko ok. chyba jedyną opcją jest VAG na spocie. dzięki za pomoc!
ortoklas Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 I jaki był powód takiego spalania - mam taki sam problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się