Mosiadz Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Witam. Zainteresował mnie temat jaki został tutaj poruszony. Sam się zastanawiam czy u mnie klima działa tak jak powinna. Mam głośne syczenie podczas pracy i po wyłączeniu silnika oraz niską (chłodną) temperaturę nawiewu przy ustawieniu LO. Kiedy będę na przeglądzie to zlecę wymianę wspomnianego rozszerzalnego zaworu. Odpaliłem on-line katalogInter Cars i znalazłem kilku dostawców. Czy producent ma znaczenie ? Czy kierować się ceną ?
przemciotorun Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 w zeszlym roku kupilem w IC za ok 7zl i jest oki...
guss Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 U mnie ten sam objaw rurka wysokiego ciśnienia przed samą nagrzewnicą oszroniona, natomiast rurka gruba niskiego ciśnienia nie zimna i chłodzi słabo i dużo czasu potrzeba żeby zaczęła chłodzić. Po wymianie filterka - dyszy rozprężnej klima chłodzi bardzo dobrze, rurka wysokiego ciśnienia nie pokrywa się szronem, a rurka niskiego ciśnienia jest zimna, klima chłodzi bardzo dobrze. Po wyłączeniu klimy słychać syczenie w okolicy miejsca, w którym jest filterek - normalny objaw- gaz rozpręża się po wyłączeniu spreżarki. W IC kupiłem Hella - Behr za około 7 zł
cocoo24 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 witam, podepnę się pod temat, mam a4 afn i problem z klimą, tzn, załancza się, wentylatory działają, brak błędów na kompie, a sprężarka nie daje ciśnienia, wydmuch z nawiewów jest większy, ale nie chłodzi. Dodam, ze rok jeździłem bez czynnika, ale klimy nie uruchamiałem, teraz jest nabita, ale nie chłodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się