Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Klima znów działa jak powinna


Barni

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie a co może być przyczyną że klima raz działa dobrze a innym razem słabo chłodzi. Sprężarka daję dobre ciśnienie powyżej 12 bar. Klima oczywiście dobita i filter rozprężny wymieniony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetarł mi sie przewód i czynnik uciekł, a wiec zanim napełnię nowym zobaczę stan tego filterka przy okazji, a co, nie zaszkodzi.. :naughty:

Nie zapomnij osuszacza wymienić :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ta dysza rozprezna (dlawik) moze byc w innym miejscu niz na podszybiu, bo u mnie nie ma.

chyba, ze niemiec pozbyl sie go.

skoro nie ma to, czy jest sens go montowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ta dysza rozprezna (dlawik) moze byc w innym miejscu niz na podszybiu, bo u mnie nie ma.

chyba, ze niemiec pozbyl sie go.

skoro nie ma to, czy jest sens go montowac?

na pewno dobrze sprawdziłeś http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=42738.0;highlight=dysza+rozprężna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem , klimatyzacja dmuchała powietrzem o temperaturze zewnetrznęj. Wymieniłem ten właśnie dławik , nabiłem klimatyzacje i z nawiewów leci powietrze o temperaturze 5'C :> Cudowne uczucie przy dzisiejszej pogodzie. Polecam wymieniać ten dławik nawet co roku. Koszt dławika 15zł , wymienić można samemu w 10 minut. Powodzenia i przyjemnej jazdy naszymi kółkami w chłodzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienić można samemu w 10 minut

Jak to można wymienić samemu bo jestem ciekawy :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeżeli masz pusty układ albo gdzie odzyskać czynnik bo wypuszczać w atmosferę nie wolno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co to wymieniać co roku :wallbash: jak się zapycha to na bank sprężara ostatnie dechy wydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda kolego ,że dławik sie zapycha tylko wtedy kiedy sprężarka się kończy. Przy normalnej pracy sprężarek które montowane są w naszych A4 wytwarzane są jakieś opiłki które mają mikroskopijne rozmiary. Siteczko w tych dławikach jest celowo takie baardzo gęste żeby te drobinki się nie przedostały. Podobno można płukać te dławiki ,ale jeśli nowy kosztuje 15zł to czy opłaca sie bawić w płukanie i próby reanimacji już zabrudzonych dławików??? To naprawde bardzo ważny element układu klimatyzacji mający duży wpływ na skuteczność działania klimy, więc co wydatek 15zł raz w roku chyba nikogo nie powali na kolana.

Wymienić dławik można samemu po opróżnieniu układu z czynnika. Wymiana polega na odkręceniu nakrętki na rurce , odciągniecie od siebie rurek i wyjęciu starego dławika a włożeniu nowego ,czyściutkiego. Nabijamy spowrotem klime czynnikiem i mamy drożny układ dzięki któremu powieje mrozem we wnetrzu autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda kolego ,że dławik sie zapycha tylko wtedy kiedy sprężarka się kończy. Przy normalnej pracy sprężarek które montowane są w naszych A4 wytwarzane są jakieś opiłki które mają mikroskopijne rozmiary. Siteczko w tych dławikach jest celowo takie baardzo gęste żeby te drobinki się nie przedostały. Podobno można płukać te dławiki ,ale jeśli nowy kosztuje 15zł to czy opłaca sie bawić w płukanie i próby reanimacji już zabrudzonych dławików??? To naprawde bardzo ważny element układu klimatyzacji mający duży wpływ na skuteczność działania klimy, więc co wydatek 15zł raz w roku chyba nikogo nie powali na kolana.

Wymienić dławik można samemu po opróżnieniu układu z czynnika. Wymiana polega na odkręceniu nakrętki na rurce , odciągniecie od siebie rurek i wyjęciu starego dławika a włożeniu nowego ,czyściutkiego. Nabijamy spowrotem klime czynnikiem i mamy drożny układ dzięki któremu powieje mrozem we wnetrzu autka.

:wallbash: drobinki metalu uwalniają się z czego z zacierającej sprężary jak nie masz pojęcia to nie pisz głupot moje auto ma 11lat i nie mam opiłków :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ahaa, czyli rozumiem że masz auto od nowośći i sam kupiłeś je w salonie tak ?? Bo jeśli nie to skąd wiesz czy ktoś wcześniej nie wymieniał tego dławika ?? A to że to zbieranie się tych mikroopiłków na dławikach jest normalne to nie ja sobie wymyśliłem tylko powiedzieli mi tak fachowcy z serwisu Audi w którym naprawiałem swoją klimatyzacje.... no ale możliwe że jesteś dużo lepszy i masz wiekszą wiedzę od serwisantów z AUDI ... :) W takim razie teraz beede serwisował tylko u Ciebie swoje auto :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda kolego ,że dławik sie zapycha tylko wtedy kiedy sprężarka się kończy. Przy normalnej pracy sprężarek które montowane są w naszych A4 wytwarzane są jakieś opiłki które mają mikroskopijne rozmiary. Siteczko w tych dławikach jest celowo takie baardzo gęste żeby te drobinki się nie przedostały. Podobno można płukać te dławiki ,ale jeśli nowy kosztuje 15zł to czy opłaca sie bawić w płukanie i próby reanimacji już zabrudzonych dławików??? To naprawde bardzo ważny element układu klimatyzacji mający duży wpływ na skuteczność działania klimy, więc co wydatek 15zł raz w roku chyba nikogo nie powali na kolana.

Wymienić dławik można samemu po opróżnieniu układu z czynnika. Wymiana polega na odkręceniu nakrętki na rurce , odciągniecie od siebie rurek i wyjęciu starego dławika a włożeniu nowego ,czyściutkiego. Nabijamy spowrotem klime czynnikiem i mamy drożny układ dzięki któremu powieje mrozem we wnetrzu autka.

:wallbash: drobinki metalu uwalniają się z czego z zacierającej sprężary jak nie masz pojęcia to nie pisz głupot moje auto ma 11lat i nie mam opiłków :cool1:

Własnie że ma racje, ja dławik wymieniałem u siebie ze 2 lata temu i jakos klima dalej działa sprężarka sie nie zatarła jakoś a dławik na tyle był zasyfiony że klima nie działała :gwizdanie: wiec zasyfiony dławik w opiłkach nie jest powodem do zmartwień na kolejne koszty :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się dysza rozprężna zasyfia opiłkami to znaczy że sprężara zaczyna się kończyć to opiłki to nic innego tylko efekt ścierania elementów sprężary, życzę powodzenia i jak najdłuższej jej eksplatacji :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się dysza rozprężna zasyfia opiłkami to znaczy że sprężara zaczyna się kończyć to opiłki to nic innego tylko efekt ścierania elementów sprężary, życzę powodzenia i jak najdłuższej jej eksplatacji :tongue4:

od 2 lat chłodzi po wymianie tego filterka :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Panowie spotkaliscie sie z brakiem tego dławika,bo u mnie po rozkreceniu przewodow przy akumulatorze na czesci pierwsze sa zwykle rurki z przelotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Panowie spotkaliscie sie z brakiem tego dławika,bo u mnie po rozkreceniu przewodow przy akumulatorze na czesci pierwsze sa zwykle rurki z przelotem

a masz tylko jeden zaworek?Ja mam tylko jeden i tez nie jestem pewny czy mam ten dlawik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej prostej rurce powinien byc zawór

mogł go ktos wywalić, już sie z tym spotkałem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem ale byl za daleko WJEBA*Y po wyjeciu tej rurki go dopiero ujrzalem w innych a4 jest po zdjeciu rurku widoczny.Pol godziny sie z nim szarpalem i w czesciach wyjalem w koncu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...