andynl Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Znalazłem problem:decayed: Aż wstyd się przyznać jaką plamę dałem:facepalm::facepalm::facepalm: W pierwszej kostce z bezpiecznikami znajdują się bezpieczniki które są ułożone w pionie i ja głupia ci...a myślełem że one są tam na zapasie więc sobie jeden wziołem do ADS:facepalm::facepalm::facepalm: Po włożeniu bezpiecznika problem zniknął WRC z tymi bezpiecznikami dobry pomysł dzięki:decayed: olinek2 również dzięki:thumbup1: W ogóle dzięki wszystkim za pomoc bo bym z tym siedział jeszcze z tydzień
wrclaguna Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Bozia pokarała w niedziele sie nie reza
andynl Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Bozia pokarała w niedziele sie nie reza Bozia pokarała nie za niedzielę tylko za głupotę niestety teraz mam czas na dłubanki tylko w niedziele:wink:w robocie teraz zapiernicz że nie ma czasu taczki załądować
andynl Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 W jednym masz rację - wstyd się przyznać. Żebyś wiedział normalnie zanik mózgu we łbie dzisiaj jakiś nastąpił:facepalm: No nic najważniejsze że teraz wszystko śmiga jak należy:decayed: a wszystko przez to że po prawej stronie w bezpiecznikach nie ma fizycznie mostka plusowego i musiałem ciągnąć zasilanie na lewą stronę
Jumper Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Zakodowałem Drive select. Wszystko suepr. Wybrałem silnik w rodzaju jazdy Dynamic. Ale, żadnej róznicy nie widze. Wchodząc w błędy, wywala mi błąd: 03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 46 Mileage: 181183 km Time Indication: 0 Date: 2014.05.25 Time: 19:11:00 Czy to jest przyczyną że różnicy nie ma??
melon31 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Zakodowałem Drive select. Wszystko suepr. Wybrałem silnik w rodzaju jazdy Dynamic. Ale, żadnej róznicy nie widze. Wchodząc w błędy, wywala mi błąd:03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 46 Mileage: 181183 km Time Indication: 0 Date: 2014.05.25 Time: 19:11:00 Czy to jest przyczyną że różnicy nie ma?? Nie wiem czy dobrze rozumiem ale bez maglownicy nic nie da samo kodowanie ? i dlatego błąd wali ...
wrclaguna Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Brak przycisku ( modułu) i stad ten bład . 1
Jumper Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Zakodowałem Drive select. Wszystko suepr. Wybrałem silnik w rodzaju jazdy Dynamic. Ale, żadnej róznicy nie widze. Wchodząc w błędy, wywala mi błąd:03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 46 Mileage: 181183 km Time Indication: 0 Date: 2014.05.25 Time: 19:11:00 Czy to jest przyczyną że różnicy nie ma?? Nie wiem czy dobrze rozumiem ale bez maglownicy nic nie da samo kodowanie ? i dlatego błąd wali ... A po co maglownica do silnika?
andynl Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Brak przycisku ( modułu) i stad ten bład . No włąśnie przycisk do ADS masz założony czy e tam?
proximpuh Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Zakodowałem Drive select. Wszystko suepr. Wybrałem silnik w rodzaju jazdy Dynamic. Ale, żadnej róznicy nie widze. Wchodząc w błędy, wywala mi błąd:03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 46 Mileage: 181183 km Time Indication: 0 Date: 2014.05.25 Time: 19:11:00 Czy to jest przyczyną że różnicy nie ma?? U mnie jest róznica i to wyczuwalna, szybsza reakcja na pedał gazu, błąd braku przełącznika również mam:kwasny: w zasadzie nic to nie przeszkadza
Staszek20VT Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Potwierdzam, jak wyjechałem na asfalt posypany piaskiem i ADS był w trybie dynamic to takiego pięknego boczka nie zapiąłem dawno , aż sam się zdziwiłem
griga-st Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 ESP tylko: - 8K2 959 674 80 PLN ESP i Parktronic: - 8K2 959 674 A 120 PLN 1 - 3 Pin wtyczka do ADS: 1C0 973 119 B 15 PLN 2 - 000 979 009 E 3szt. 25 PLN 3 - 000 979 023 1szt do wtyczki bezpieczników po stronie pasażera 40 PLN 4 - oczko do masy w słupku A po stronie pasażera 12 PLN 8K2 959 674 A przechodzi w 8K2 959 674 G. Może ktoś to potwierdzić? Dłubał to już ktoś w wersji z s-tronikiem? W wersji z ADS na s-tronicu nie ma położenia S.
andynl Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 U mnie siedzi 8k2 959 674 F (tylko ESP) i działa:decayed:
kirek Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Potwierdzam, mod hula pod mmi 3g. Servotronic i manual wiec w mmi mamy 2 nowe pozycje do wyboru czyli wspomaganie i dynamika silnika. Swoja droga czy powinny byc do wyboru tylko po 3 tryby, tj: -auto -dynamic -comfort Ofc bez guziczka Opcja individual i efficiency tylko dla wybranych?
Hohe Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Dołożyłem sobie dzisiaj brakujący przycisk do ADSa i wszystko jest ok. Dziwne jest tylko to, że kiedy pstrikam na przykład w lewo, raz - kontrolka z comfort na auto, dwa - z auto na dynamic, a potem po następnym wciśnięciu gasną wszystkie. Hmm... Po następnym zapala się comfort i tak dalej w koło. Też tak macie? Jeśli to normalne, to w jakim jest trybie, kiedy gasną wszyskie?
Hohe Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 eee u mnie nie gasną A też masz tylko dwa klawisze, prawo, lewo? Czy każdy tryb to osobny przycisk? Ja mam Concerta, to może być inaczej.
olinek2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Tam chyba jest jeden bit od przełącznika poszukaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się