Hohe Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 8 godzin temu, kubajvc napisał: Panowie Jak kiedyś jechałem z prędkością większą jak 40km/h to mi sztywna kierownica się robiła . Tak było w oryginale . Auto Tdi z Multitronikiem i servotronic. Później coś zmieniałem żeby uruchomić ADS bez przycisku MMI 3g high. Nie działało tak jak należy wiec to wyłączyłem . Ale od tamtej pory kierownica cały czas jest jakby w trybie Comfort . Chodzi w każdej prędkości tak samo lekko co jest denerwujące. Na co powinienem zwrócić uwagę co mogłem przestawić ze to tak działa a nie jak wcześniej ? Adaptations:[Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 63 ; Change to x[Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 64 ; Change to x[Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 65 ; Change to x[Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 66 ; Change to x Zamiast x daj 2, czyli auto, tak jak miałeś wcześniej.
Hohe Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 1 godzinę temu, junior555 napisał: Mam zwykłego concerta i utknąłem już na początku. W adaptacjach w kanale 40 Car menu Options II mam zakodowane 65535, jak próbuje dodać 32 i zakodować to pokazuje że maksymalna wartość jaką mogę zapisać co właśnie 65535. Mam tu coś za dużo czy coś jest nie tak? A co Ty tam kodujesz?
junior555 Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 10 godzin temu, Hohe napisał: A co Ty tam kodujesz? Chciałem dodać ADS ,czyli do obecnej wartości miałem dodać 32 ale już tam mam 65535 , nie wiem czy ktoś tu kiedyś coś gmerał i dlatego mam taką wartość czy może coś u mnie jest nie tak
Hohe Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Godzinę temu, junior555 napisał: Chciałem dodać ADS ,czyli do obecnej wartości miałem dodać 32 ale już tam mam 65535 , nie wiem czy ktoś tu kiedyś coś gmerał i dlatego mam taką wartość czy może coś u mnie jest nie tak Przeczytaj to jeszcze raz: "DLA POSIADACZY MMI 2G Basic ( 2008-2009 )07 - Control Head -> Adaptation 10 -> Kanal 1dodajemy 32 do aktualnej wartości"
junior555 Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 1 godzinę temu, Hohe napisał: Przeczytaj to jeszcze raz: "DLA POSIADACZY MMI 2G Basic ( 2008-2009 )07 - Control Head -> Adaptation 10 -> Kanal 1dodajemy 32 do aktualnej wartości" Przeczytałem dokładnie i tak jak pisałem mam concerta . DLA POSIADACZY CONCERT/SYMPHONY 56 :Radio 56 ---> Adaptation 10 ----> Channel 40 "Car Menu Options II" ---> Dodajemy ADS
Hohe Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Aha. Olej to. Po pierwsze jak masz maksymalną wartość to nic nie dodasz, a po drugie- to i tak nie ma znaczenia, nic się w concercie nie wyświetla.
Johnu Opublikowano 30 Czerwca 2019 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Witam chcialbym zapytac mam od niedawna a4 b8 z USA 2013 rok polift siedzi w nim MMI 3g+ z HHD. Mam wszystko juz przerobione na Polski wchodząc w Menu pojawiaja mi sie tryby jazdy do wyboru ale nieaktywne . Teraz mam pytanie mam aktywne zielone menu czy wystarczy tylko w nim poprzestawiac co trzeba i bedzie dzialac czy jeszcze Vagiem cos?
wrclaguna Opublikowano 30 Czerwca 2019 Opublikowano 30 Czerwca 2019 kurła.......... ludziska czytajcie watek .
MEGI313 Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Panowie kiedyś kodowałem ADS bez przycisku ale zrezygnowalem gdyż nie widziałem różnicy. Dziś zaczołem znów o tym mysleć bo stwierdziłem że może jednak zakupie przycisk bo o ile dobrze widziałem Wrclaguna masz na sprzedaż dla polifta na forum? Co mnie zastanowiło w adaptacjach w kanałach 63-66 mam takie wartosci jak na zdjeciach. Nie powinno być tam 2 w każdym albo 0? Auto audi a5 2012 FL 177tdi s/s manual, oska. Wieć pozostaje tylko do zakodowania: silnik, przekladnia kierownicza qz7 o ile dobrze doczytalem na forum Dynamic. i coś takiego znalazlem BYTE 8 bit 7 zmiana 0 do 1 - Włącz napinacz pasów bezpieczeństwa (jeżeli jest) POLFT 2012 ---?? Ma ktoś wartości kanałow 63-66 bez ADS?
Johnu Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 W dniu 29.10.2019 o 20:38, MEGI313 napisał: Panowie kiedyś kodowałem ADS bez przycisku ale zrezygnowalem gdyż nie widziałem różnicy. Dziś zaczołem znów o tym mysleć bo stwierdziłem że może jednak zakupie przycisk bo o ile dobrze widziałem Wrclaguna masz na sprzedaż dla polifta na forum? Co mnie zastanowiło w adaptacjach w kanałach 63-66 mam takie wartosci jak na zdjeciach. Nie powinno być tam 2 w każdym albo 0? Auto audi a5 2012 FL 177tdi s/s manual, oska. Wieć pozostaje tylko do zakodowania: silnik, przekladnia kierownicza qz7 o ile dobrze doczytalem na forum Dynamic. i coś takiego znalazlem BYTE 8 bit 7 zmiana 0 do 1 - Włącz napinacz pasów bezpieczeństwa (jeżeli jest) POLFT 2012 ---?? Ma ktoś wartości kanałow 63-66 bez ADS? U mnie kolego takie same liczy jak u Ciebie , tez nie mam przycisku ADS wiec ustawiajac w kazdym kanale 3 zanikala mi mozliwosc wyboru Trybu Jazdy. Audi A4 B8 Lift 3G+ 2.0T
wrclaguna Opublikowano 5 Listopada 2019 Opublikowano 5 Listopada 2019 w POLIFCIE sa inne wartosci w adaptacjach
cjubas Opublikowano 8 Lutego 2020 Opublikowano 8 Lutego 2020 Cześć, jestem po montażu przycisku do ADS i... Niestety kupiłem jakiś nietypowy (z dynamic na środku, a nie jak wszędzie auto), i nie działa, w 09 błąd "niezrozumiały sygnał". Komunikacja działa, jak zmieniam w adaptacjach tryb podstawowy na dynamic, podświetla się sport, jak dam auto, podświetla się dynamic, comfort - comfort. Jednak strzałki nie działają, i z panela trybu zmienić się nie da. Dlatego myślę że przycisk nie taki jak trzeba ? Chyba że ktoś miał taką przypadłość i jakoś da się wybrnąć ? Pozdro
szkodnik1 Opublikowano 9 Marca 2020 Opublikowano 9 Marca 2020 (edytowane) Witam. Chciałem zrobić kodowanie na podstawie opisu CONCERT/SYMPHONY 56 :Radio 56 ---> Adaptation 10 ----> Channel 40 "Car Menu Options II" ---> Dodajemy ADS Jednak mam maksymalną wartość i nic nie mogę dodać powyżej 65535, rozumie że raczej nie da się nic z tym zrobić??? edit;/// kilka postów wyżej zauważyłem że jednak lipa.... sorrka za niedopatrzenie Edytowane 9 Marca 2020 przez szkodnik1
actu1995 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Mam radio Concert, Audi Drive Select ustawiłem w VCDS na dynamic. Ogólnie wszystko działa, reakcja na pedał gazu i kierownica od 15km/h sztywna, ale chcę dołożyć przycisk do przedlifta. Gdzie się go dokłada, przy lewarku? Ma ktoś nr części do przełącznika? Będę musiał wymienić jeszcze konsolę lewarka? Bo nie ma możliwości jak widzę zakodować wyboru w Menu Car, żeby sterować w przypadku Concerta. Zdjęcie wrzucam, jak u mnie wygląda to wszystko w tej chwili.
wrclaguna Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Podaje tylko przykład jak to wygląda Trzeba zmienic panel z dodatkowym przyciskiem AUDI A4 8K 3.0 TDI PANEL SRODKOWY MMI 8K0959673B 9055279368 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 590 zł - AUDI A4 8K 3.0 TDI PANEL SRODKOWY MMI 8K0959673B (9055279368). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! 1
Gremlin34 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Witam wszystkich,mod zrobiony w 2.0 tdi 170 km w manualu MMI 3g high.Na pokładzie servotronic.Efekt przerósł oczekiwania,myślałem że różnica w trybach jazdy będzie znikoma lub wogóle jej nie będzie,myliłem się i to bardzo!!Reakcja pedału gazu w poszczególnych trybach zupełnie inna,tak samo ze wspomaganiem kierownicy.Tryb dynamic rewelacja auto jakby dostało inne życie.POLECAM!!! 1
DjMaxior Opublikowano 10 Maja 2020 Opublikowano 10 Maja 2020 witam ma ktoś może schemat podłączenia drive select chodzi mi głownie o servo oraz silnik z góry dzięki
boli92 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Hej, posiadam polifta, mam już przycisk poliftowt "DRIVE SELECT" jednak nigdzie nie mogę znaleźć rozpiski jak podłączyć ten przycisk (który PIN gdzie). Bardzo bym prosił kogoś kto posiada jakiekolwiek informacje o odpowiedź.
tomasm64 Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 (edytowane) Witam. U mnie ciężko chodzi kierownica od początku, od kiedy mam to auto i co prawda, chyba się już przyzwyczaiłem ale u syna w A38P Sportback chodzi niebo lżej, jednym paluszkiem można kręcić w miejscu-on ma serwotronic. Na wlepie u mnie jest 1N7 czyli "chyba" dynamiczny układ kierowniczy no i mam Audi Drive Select . Po różnych zmianach ustawień ADS w MMI nie odczuwalna kompletnie żadna różnica w działaniu kierownicy !!! Czy jest możliwość jakiejś innej regulacji, aby chodziło to lżej, bo niedługo będę musiał zapisać się na siłownię , he, he !? Gdzieś, kiedyś wcześniej w ustawieniach po podpięciu VAGa widziałem, że była zaznaczona między innymi też funkcja Servotronic, czy to prawidłowo !? Edytowane 7 Września 2020 przez tomasm64
Osiollekk Opublikowano 22 Września 2020 Opublikowano 22 Września 2020 W dniu 10.04.2018 o 22:23, hunter7 napisał: Poszukałem trochę w necie i okazuje się że QZ7 L LEN Power steering - to jest poprostu zwykłe elektyczne wspomaganie, to nie jest active steering ani dynamic sterring i dla wszystkich co mają taki układ kierowniczy w MCE 09 w byte 8 bit 4 należy pozostawić 0. - nie kodować bo ten bajt odpowiada za aktywny układ kierowniczy a to jest całkiem coś innego niż elektryczne wspomaganie. Mam QZ7 i po zmianie w byte 8 bit 4 na 1, wywala mi błąd z Active Steering. Dzisiaj to wykoduje i sprawdze czy błąd nadal będzie. Dam znać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się