Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2007-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, kubajvc napisał:

Panowie Jak kiedyś jechałem z prędkością większą jak 40km/h to mi sztywna kierownica się robiła . Tak było w oryginale .
Auto Tdi z Multitronikiem i servotronic. 
Później coś zmieniałem żeby uruchomić ADS bez przycisku MMI 3g high.
Nie działało tak jak należy wiec to wyłączyłem . Ale od tamtej pory kierownica cały czas jest jakby w trybie Comfort . Chodzi w każdej prędkości tak samo lekko co jest denerwujące. Na co powinienem zwrócić uwagę co mogłem przestawić ze to tak działa a nie jak wcześniej ?

Adaptations:

[Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 63 ; Change to x
[Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 64 ; Change to x
[Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 65 ; Change to x
[Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 66 ; Change to x

Zamiast x daj  2, czyli auto, tak jak miałeś wcześniej. 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, junior555 napisał:

Mam zwykłego concerta i utknąłem już na początku. W adaptacjach w kanale 40 Car menu Options II mam zakodowane 65535, jak próbuje dodać  32 i zakodować to pokazuje że maksymalna wartość jaką mogę zapisać co właśnie 65535. Mam tu coś za dużo czy coś jest nie tak?

A co Ty tam kodujesz?

Opublikowano
10 godzin temu, Hohe napisał:

A co Ty tam kodujesz?

Chciałem dodać ADS ,czyli do obecnej wartości miałem dodać 32 ale już tam mam 65535 , nie wiem czy ktoś tu kiedyś coś gmerał i dlatego mam taką wartość czy może coś u mnie jest nie tak

Opublikowano
Godzinę temu, junior555 napisał:

Chciałem dodać ADS ,czyli do obecnej wartości miałem dodać 32 ale już tam mam 65535 , nie wiem czy ktoś tu kiedyś coś gmerał i dlatego mam taką wartość czy może coś u mnie jest nie tak

Przeczytaj to jeszcze raz:

 

"DLA POSIADACZY MMI 2G Basic ( 2008-2009 )

07 - Control Head -> Adaptation 10 -> Kanal 1
dodajemy 32 do aktualnej wartości"

Opublikowano
1 godzinę temu, Hohe napisał:

Przeczytaj to jeszcze raz:

 

"DLA POSIADACZY MMI 2G Basic ( 2008-2009 )

07 - Control Head -> Adaptation 10 -> Kanal 1
dodajemy 32 do aktualnej wartości"

Przeczytałem dokładnie i tak jak pisałem mam concerta .

DLA POSIADACZY CONCERT/SYMPHONY 56 :


Radio 56 ---> Adaptation 10 ----> Channel 40 "Car Menu Options II"  --->  Dodajemy ADS

Opublikowano

Aha. Olej to. Po pierwsze jak masz maksymalną wartość to nic nie dodasz, a po drugie- to i tak nie ma znaczenia, nic się w concercie nie wyświetla. 

Opublikowano

Witam chcialbym zapytac mam od niedawna a4 b8 z USA 2013 rok polift siedzi w nim MMI 3g+ z HHD. Mam wszystko juz przerobione na Polski wchodząc w Menu pojawiaja mi sie tryby jazdy do wyboru ale nieaktywne . Teraz mam pytanie mam aktywne zielone menu czy wystarczy tylko w nim poprzestawiac co trzeba i bedzie dzialac czy jeszcze Vagiem cos?

Opublikowano

kurła..........  ludziska czytajcie watek .

 

Opublikowano

Panowie kiedyś kodowałem ADS bez przycisku ale zrezygnowalem gdyż nie widziałem różnicy. Dziś zaczołem znów o tym mysleć bo stwierdziłem że może jednak zakupie przycisk bo o ile dobrze widziałem Wrclaguna masz na sprzedaż dla polifta na forum?

Co mnie zastanowiło w adaptacjach w kanałach 63-66 mam takie wartosci jak na zdjeciach. Nie powinno być tam 2 w każdym albo 0? Auto audi a5 2012 FL 177tdi s/s manual, oska. Wieć pozostaje tylko do zakodowania: silnik, przekladnia kierownicza qz7 o ile dobrze doczytalem na forum Dynamic. i coś takiego znalazlem BYTE 8 bit 7 zmiana 0 do 1 - Włącz napinacz pasów bezpieczeństwa (jeżeli jest) POLFT 2012 ---??

Ma ktoś wartości kanałow 63-66 bez ADS?

20191029_155908.jpg

20191029_155914.jpg

20191029_155923.jpg

20191029_155931.jpg

Opublikowano
W dniu 29.10.2019 o 20:38, MEGI313 napisał:

Panowie kiedyś kodowałem ADS bez przycisku ale zrezygnowalem gdyż nie widziałem różnicy. Dziś zaczołem znów o tym mysleć bo stwierdziłem że może jednak zakupie przycisk bo o ile dobrze widziałem Wrclaguna masz na sprzedaż dla polifta na forum?

Co mnie zastanowiło w adaptacjach w kanałach 63-66 mam takie wartosci jak na zdjeciach. Nie powinno być tam 2 w każdym albo 0? Auto audi a5 2012 FL 177tdi s/s manual, oska. Wieć pozostaje tylko do zakodowania: silnik, przekladnia kierownicza qz7 o ile dobrze doczytalem na forum Dynamic. i coś takiego znalazlem BYTE 8 bit 7 zmiana 0 do 1 - Włącz napinacz pasów bezpieczeństwa (jeżeli jest) POLFT 2012 ---??

Ma ktoś wartości kanałow 63-66 bez ADS?

20191029_155908.jpg

20191029_155914.jpg

20191029_155923.jpg

20191029_155931.jpg

U mnie kolego takie same liczy jak u Ciebie , tez nie mam przycisku ADS wiec ustawiajac w kazdym kanale 3 zanikala mi mozliwosc wyboru Trybu Jazdy. Audi A4 B8 Lift 3G+ 2.0T

Opublikowano

w POLIFCIE sa inne wartosci w adaptacjach

Opublikowano

Cześć, jestem po montażu przycisku do ADS i... Niestety kupiłem jakiś nietypowy (z dynamic na środku, a nie jak wszędzie auto), i nie działa, w 09 błąd "niezrozumiały sygnał". Komunikacja działa, jak zmieniam w adaptacjach tryb podstawowy na dynamic, podświetla się sport, jak dam auto, podświetla się dynamic, comfort - comfort. Jednak strzałki nie działają, i z panela trybu zmienić się nie da.

Dlatego myślę że przycisk nie taki jak trzeba ? Chyba że ktoś miał taką przypadłość i jakoś da się wybrnąć ?

 

Pozdro

20200208_160706.jpg

Opublikowano (edytowane)

 

Witam.

Chciałem zrobić kodowanie na podstawie opisu

CONCERT/SYMPHONY 56 :
Radio 56 ---> Adaptation 10 ----> Channel 40 "Car Menu Options II"  --->  Dodajemy ADS

Jednak mam maksymalną wartość i nic nie mogę dodać powyżej 65535, rozumie że raczej nie da się nic z tym zrobić??? 

 

 

edit;/// kilka postów wyżej zauważyłem że jednak lipa.... sorrka za niedopatrzenie

 

Edytowane przez szkodnik1
Opublikowano

Mam radio Concert, Audi Drive Select ustawiłem w VCDS na dynamic. Ogólnie wszystko działa, reakcja na pedał gazu i kierownica od 15km/h sztywna, ale chcę dołożyć przycisk do przedlifta. Gdzie się go dokłada, przy lewarku? Ma ktoś nr części do przełącznika? Będę musiał wymienić jeszcze konsolę lewarka? Bo nie ma możliwości jak widzę zakodować wyboru w Menu Car, żeby sterować w przypadku Concerta. Zdjęcie wrzucam, jak u mnie wygląda to wszystko w tej chwili.

20200422_124818.jpg

Opublikowano

Podaje  tylko przykład jak to wygląda :hi:
Trzeba zmienic panel z dodatkowym przyciskiem
 

AUDI-A4-8K-3-0-TDI-PANEL-SRODKOWY-MMI-8K
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 590 zł - AUDI A4 8K 3.0 TDI PANEL SRODKOWY MMI 8K0959673B (9055279368). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam wszystkich,mod zrobiony w 2.0 tdi 170 km w manualu MMI 3g high.Na pokładzie servotronic.Efekt przerósł oczekiwania,myślałem że różnica w trybach jazdy będzie znikoma lub wogóle jej nie będzie,myliłem się i to bardzo!!Reakcja pedału gazu w poszczególnych trybach zupełnie inna,tak samo ze wspomaganiem kierownicy.Tryb dynamic rewelacja auto jakby dostało inne życie.POLECAM!!!

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

witam ma ktoś może schemat podłączenia drive select chodzi mi głownie o servo oraz silnik z góry dzięki 

Opublikowano

Hej,
posiadam polifta, mam już przycisk poliftowt "DRIVE SELECT" jednak nigdzie nie mogę znaleźć rozpiski jak podłączyć ten przycisk (który PIN gdzie). 
Bardzo bym prosił kogoś kto posiada jakiekolwiek informacje o odpowiedź.

Opublikowano (edytowane)

 

Witam.

U mnie ciężko chodzi kierownica od początku, od kiedy mam to auto i co prawda, chyba się już przyzwyczaiłem ale u syna w A38P Sportback chodzi niebo lżej, jednym paluszkiem można kręcić w miejscu-on ma serwotronic.

Na wlepie u mnie jest 1N7 czyli "chyba" dynamiczny układ kierowniczy no i mam Audi Drive Select .

37385bbf77b9.jpg

Po różnych zmianach ustawień ADS w MMI nie odczuwalna kompletnie żadna różnica w działaniu kierownicy !!!

Czy jest możliwość jakiejś innej regulacji, aby chodziło to lżej, bo niedługo będę musiał zapisać się na siłownię , he, he !?

Gdzieś, kiedyś wcześniej w ustawieniach po podpięciu VAGa widziałem, że była zaznaczona między innymi też  funkcja Servotronic, czy to prawidłowo !?

Edytowane przez tomasm64
Opublikowano
W dniu 10.04.2018 o 22:23, hunter7 napisał:

Poszukałem trochę w necie i okazuje się że QZ7 L LEN Power steering - to jest poprostu zwykłe elektyczne wspomaganie, to nie jest active steering ani dynamic sterring i dla wszystkich co mają taki układ kierowniczy w MCE 09 w byte 8 bit 4 należy pozostawić 0. - nie kodować bo ten bajt odpowiada za aktywny układ kierowniczy a to jest całkiem coś innego niż elektryczne wspomaganie.

Mam QZ7 i po zmianie w byte 8 bit 4 na 1, wywala mi błąd z Active Steering.

Dzisiaj to wykoduje i sprawdze czy błąd nadal będzie.
Dam znać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...