Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2007-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też mam QZ7 byte 8 bit 4 ustawiony na 0, Byte 11 bit 7 na 1 błędów nie ma ale nie odczuwam żadnej różnicy w pracy kierownicy... rocznik '12 polift radio concert

Opublikowano
2 godziny temu, matik357 napisał:

Też mam QZ7 byte 8 bit 4 ustawiony na 0, Byte 11 bit 7 na 1 błędów nie ma ale nie odczuwam żadnej różnicy w pracy kierownicy... rocznik '12 polift radio concert

a 44 Sterownik zakodowany ?

Opublikowano

Zakodowane wszystko z hiszpańskiego poradnika dla facelift, mam zmiane charakterystyki silnika i skrzyni z przycisku a kierownica się nie odyzwa ;/ 

Spróbuje się jeszcze pobawić, no chyba że ta zmiana ma być taka mało wyczuwalna? I od jakiej prędkości ma zacząć to działać 15km/h czy 40?

Opublikowano

Może ktoś udostępnić liniowy schemat elektryczny? 

Opublikowano

Panowie, 

Może ktoś zna odpowiedź na moje pytanie. Coś mi się przestawiło w ADS i teraz wciskając przycisk np w lewo (mam radio Concert, więc przycisk przy lewarku), Przełącza mi tryby tak jakby "w kółko", czyli comfort, auto, dynamic, potem znika podświetlenie, potem znowu comfort itd. O co kaman? Mam wrażenie, że nic tam VCDSem nie ruszałem.

Opublikowano
W dniu 24.09.2020 o 09:42, matik357 napisał:

Zakodowane wszystko z hiszpańskiego poradnika dla facelift, mam zmiane charakterystyki silnika i skrzyni z przycisku a kierownica się nie odyzwa ;/ 

Spróbuje się jeszcze pobawić, no chyba że ta zmiana ma być taka mało wyczuwalna? I od jakiej prędkości ma zacząć to działać 15km/h czy 40?

Udało Ci się coś wskórać? Mam podobny problem. Czuć różnicę na pedale gazu, ale w kierownicy, albo niewielką, albo wcale.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 29.10.2019 o 20:38, MEGI313 napisał:

Panowie kiedyś kodowałem ADS bez przycisku ale zrezygnowalem gdyż nie widziałem różnicy. Dziś zaczołem znów o tym mysleć bo stwierdziłem że może jednak zakupie przycisk bo o ile dobrze widziałem Wrclaguna masz na sprzedaż dla polifta na forum?

Co mnie zastanowiło w adaptacjach w kanałach 63-66 mam takie wartosci jak na zdjeciach. Nie powinno być tam 2 w każdym albo 0? Auto audi a5 2012 FL 177tdi s/s manual, oska. Wieć pozostaje tylko do zakodowania: silnik, przekladnia kierownicza qz7 o ile dobrze doczytalem na forum Dynamic. i coś takiego znalazlem BYTE 8 bit 7 zmiana 0 do 1 - Włącz napinacz pasów bezpieczeństwa (jeżeli jest) POLFT 2012 ---??

Ma ktoś wartości kanałow 63-66 bez ADS?

20191029_155908.jpg

20191029_155914.jpg

20191029_155923.jpg

20191029_155931.jpg

 

Cześć,

czy udało się komuś zakodować przycisk ADS w polifcie 3g+, mam takie wartości jak powyżej w ( centralna elektryka 9 > adaptacja 10> na kanałach 63, 64, 65, 66) czyli:

63 - 0

64- 218

65 - 0

66 - 15

Mam zrobione wszystko ok tylko pozostał ten przycisk zakodować, po się podświetla ale nie działa (przycisk oczywiście wymieniony na 8K1959673K).

 

Byłbym wdzięczny za pomoc.

Edytowane przez Hallow7
Opublikowano
W dniu 1.02.2021 o 12:35, Hallow7 napisał:

 

Cześć,

czy udało się komuś zakodować przycisk ADS w polifcie 3g+, mam takie wartości jak powyżej w ( centralna elektryka 9 > adaptacja 10> na kanałach 63, 64, 65, 66) czyli:

63 - 0

64- 218

65 - 0

66 - 15

Mam zrobione wszystko ok tylko pozostał ten przycisk zakodować, po się podświetla ale nie działa (przycisk oczywiście wymieniony na 8K1959673K).

 

Byłbym wdzięczny za pomoc.

Zakodowałeś guzik w polifcie na podstawie instrukcji do przedlifta, na 1 stornie bądź też 2 masz podany link do kodowania polift, po prostu przeczytaj to

Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.09.2020 o 10:51, matik357 napisał:

Też mam QZ7 byte 8 bit 4 ustawiony na 0, Byte 11 bit 7 na 1 błędów nie ma ale nie odczuwam żadnej różnicy w pracy kierownicy... rocznik '12 polift radio concert

ADS nie powoduje zmiany "twardości" przy kręceniu kierownicą tylko jej jakby przełożenia. W trybie dynamic powoduje to, że przełożenie jest jakby krótsze i mały ruch kierownicą powoduje większy kąt wychylenia kół, przez to prowadzenie auta staje się bardziej bezpośrednie. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Jeśli piszesz ADS w wątku o Audi Drive Select to ciężko się domyślić że chodzi Ci o Dynamic Steering I taki wpis może wprowadzać zainteresowanych w błąd. Po drugie QZ7 to zwykle wspomaganie a Dynamic Steering nie da się po prostu zakodować, bo to jest zupełnie inna kolumna kierownicza i Audi nie montuje jej dla przyjemności rezaczy - kodowaczy za free.

Opublikowano
25 minut temu, Hohe napisał:

Jeśli piszesz ADS w wątku o Audi Drive Select to ciężko się domyślić że chodzi Ci o Dynamic Steering I taki wpis może wprowadzać zainteresowanych w błąd. Po drugie QZ7 to zwykle wspomaganie a Dynamic Steering nie da się po prostu zakodować, bo to jest zupełnie inna kolumna kierownicza i Audi nie montuje jej dla przyjemności rezaczy - kodowaczy za free.

To wiem, że 1N8 jest wyposażeniem extra (nigdzie nie napisałem, że jest inaczej), podobnie jak MMI, więc nie jest to tak, że mało kto je ma. Może nie w takiej mierze jak MMI ale jest wiele osób mających 1N8 (ja włącznie). Niemniej jednak tak jak piszesz, samym kodowaniem nie da się zego  zrealizować. 

Opublikowano

No i gitara. A jak oceniasz pracę tego układu? Spotkałem się z opiniami, że trzeba się przyzwyczaić bo jest to trochę "nienaturalne". 

Opublikowano

Ja jestem zadowolony, szczególnie po mieście (rondo, parkowanie itp.) lub serpentyny. Nie musisz kręcić kierownicą jak szalony. 

Opublikowano
5 godzin temu, Muskel1 napisał:

Ja jestem zadowolony, szczególnie po mieście (rondo, parkowanie itp.) lub serpentyny. Nie musisz kręcić kierownicą jak szalony. 

Myślałem kiedyś na dołożeniem tego, ale jakoś nie wyszło. Trzeba pomyśleć. 

Opublikowano
8 minut temu, Hohe napisał:

Myślałem kiedyś na dołożeniem tego, ale jakoś nie wyszło. Trzeba pomyśleć. 

Wszystko zależy od ceny, czy warto. 

Opublikowano

Witam czy ktos wie jak wykodowac samo magnetic ride zeby nie bylo bledu na liczniku po zmianie zawieszenia. 

Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, Kokosvag napisał:

Witam czy ktos wie jak wykodowac samo magnetic ride zeby nie bylo bledu na liczniku po zmianie zawieszenia. 

Nie da się tego kodowaniem rozwiązać. Przy aktywnym zawieszeniu MR sterownik samopoziomowania lamp pobiera sygnał położenia czujników zawieszenia po Can ze sterownika zawieszenia. W autach bez magnetic ride, sterownik do samopoziomowania lamp, dostaje sygnał bezpośrednio z czujników położenia zawieszenia, więc tu trzeba przepinać i okablować kilka rzeczy od podstaw. 

Dlatego musisz zakupić emulatory MR np. firmy KW, które symulują aktywne amortyzatory. Wpinasz je p&p do kostki przy każdym amortyzatorze i problem rozwiązany. 

WWW.REAL.DE

KW StilllegungssatzKW Stilllegungssatz für elektronische...

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Tylko dlaczego to takie drogie 4 wtyczki z kabelkiem 1200 zl.

Opublikowano (edytowane)

 

3 godziny temu, Kokosvag napisał:

Tylko dlaczego to takie drogie 4 wtyczki z kabelkiem 1200 zl.

To nie są tylko wtyczki. W tych czarnych cylinderkach jest elektronika symulująca MR. 

Screenshot_20210403-171301_Opera.jpg

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Witam podpiołem przycisk ads pod 4 pin brązowej kostki 16 pin oraz + I masę tam gdzie ma być i podświetlają mi się wszystkie tryby oprócz dynamiczne oraz niemoge ich przestawić na przycisku wogule nie reaguje jest błąd od braku komunikacji z modułem harisma czy napewno w audi a5 8t 2011r ma być pod 4 pin w mce 09?.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...