matik357 Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 Też mam QZ7 byte 8 bit 4 ustawiony na 0, Byte 11 bit 7 na 1 błędów nie ma ale nie odczuwam żadnej różnicy w pracy kierownicy... rocznik '12 polift radio concert
wrclaguna Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 2 godziny temu, matik357 napisał: Też mam QZ7 byte 8 bit 4 ustawiony na 0, Byte 11 bit 7 na 1 błędów nie ma ale nie odczuwam żadnej różnicy w pracy kierownicy... rocznik '12 polift radio concert a 44 Sterownik zakodowany ?
matik357 Opublikowano 24 Września 2020 Opublikowano 24 Września 2020 Zakodowane wszystko z hiszpańskiego poradnika dla facelift, mam zmiane charakterystyki silnika i skrzyni z przycisku a kierownica się nie odyzwa ;/ Spróbuje się jeszcze pobawić, no chyba że ta zmiana ma być taka mało wyczuwalna? I od jakiej prędkości ma zacząć to działać 15km/h czy 40?
roggalik Opublikowano 19 Października 2020 Opublikowano 19 Października 2020 Może ktoś udostępnić liniowy schemat elektryczny?
Hohe Opublikowano 10 Listopada 2020 Opublikowano 10 Listopada 2020 Panowie, Może ktoś zna odpowiedź na moje pytanie. Coś mi się przestawiło w ADS i teraz wciskając przycisk np w lewo (mam radio Concert, więc przycisk przy lewarku), Przełącza mi tryby tak jakby "w kółko", czyli comfort, auto, dynamic, potem znika podświetlenie, potem znowu comfort itd. O co kaman? Mam wrażenie, że nic tam VCDSem nie ruszałem.
zombie78 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opublikowano 6 Grudnia 2020 W dniu 24.09.2020 o 09:42, matik357 napisał: Zakodowane wszystko z hiszpańskiego poradnika dla facelift, mam zmiane charakterystyki silnika i skrzyni z przycisku a kierownica się nie odyzwa ;/ Spróbuje się jeszcze pobawić, no chyba że ta zmiana ma być taka mało wyczuwalna? I od jakiej prędkości ma zacząć to działać 15km/h czy 40? Udało Ci się coś wskórać? Mam podobny problem. Czuć różnicę na pedale gazu, ale w kierownicy, albo niewielką, albo wcale.
Hallow7 Opublikowano 1 Lutego 2021 Opublikowano 1 Lutego 2021 (edytowane) W dniu 29.10.2019 o 20:38, MEGI313 napisał: Panowie kiedyś kodowałem ADS bez przycisku ale zrezygnowalem gdyż nie widziałem różnicy. Dziś zaczołem znów o tym mysleć bo stwierdziłem że może jednak zakupie przycisk bo o ile dobrze widziałem Wrclaguna masz na sprzedaż dla polifta na forum? Co mnie zastanowiło w adaptacjach w kanałach 63-66 mam takie wartosci jak na zdjeciach. Nie powinno być tam 2 w każdym albo 0? Auto audi a5 2012 FL 177tdi s/s manual, oska. Wieć pozostaje tylko do zakodowania: silnik, przekladnia kierownicza qz7 o ile dobrze doczytalem na forum Dynamic. i coś takiego znalazlem BYTE 8 bit 7 zmiana 0 do 1 - Włącz napinacz pasów bezpieczeństwa (jeżeli jest) POLFT 2012 ---?? Ma ktoś wartości kanałow 63-66 bez ADS? Cześć, czy udało się komuś zakodować przycisk ADS w polifcie 3g+, mam takie wartości jak powyżej w ( centralna elektryka 9 > adaptacja 10> na kanałach 63, 64, 65, 66) czyli: 63 - 0 64- 218 65 - 0 66 - 15 Mam zrobione wszystko ok tylko pozostał ten przycisk zakodować, po się podświetla ale nie działa (przycisk oczywiście wymieniony na 8K1959673K). Byłbym wdzięczny za pomoc. Edytowane 1 Lutego 2021 przez Hallow7
pawel-174 Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 W dniu 1.02.2021 o 12:35, Hallow7 napisał: Cześć, czy udało się komuś zakodować przycisk ADS w polifcie 3g+, mam takie wartości jak powyżej w ( centralna elektryka 9 > adaptacja 10> na kanałach 63, 64, 65, 66) czyli: 63 - 0 64- 218 65 - 0 66 - 15 Mam zrobione wszystko ok tylko pozostał ten przycisk zakodować, po się podświetla ale nie działa (przycisk oczywiście wymieniony na 8K1959673K). Byłbym wdzięczny za pomoc. Zakodowałeś guzik w polifcie na podstawie instrukcji do przedlifta, na 1 stornie bądź też 2 masz podany link do kodowania polift, po prostu przeczytaj to
Muskel1 Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 (edytowane) W dniu 23.09.2020 o 10:51, matik357 napisał: Też mam QZ7 byte 8 bit 4 ustawiony na 0, Byte 11 bit 7 na 1 błędów nie ma ale nie odczuwam żadnej różnicy w pracy kierownicy... rocznik '12 polift radio concert ADS nie powoduje zmiany "twardości" przy kręceniu kierownicą tylko jej jakby przełożenia. W trybie dynamic powoduje to, że przełożenie jest jakby krótsze i mały ruch kierownicą powoduje większy kąt wychylenia kół, przez to prowadzenie auta staje się bardziej bezpośrednie. 07_Dynamiklenkung_DEU.mp4 Edytowane 22 Marca 2021 przez Muskel1
Hohe Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 Jeśli piszesz ADS w wątku o Audi Drive Select to ciężko się domyślić że chodzi Ci o Dynamic Steering I taki wpis może wprowadzać zainteresowanych w błąd. Po drugie QZ7 to zwykle wspomaganie a Dynamic Steering nie da się po prostu zakodować, bo to jest zupełnie inna kolumna kierownicza i Audi nie montuje jej dla przyjemności rezaczy - kodowaczy za free.
Muskel1 Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 25 minut temu, Hohe napisał: Jeśli piszesz ADS w wątku o Audi Drive Select to ciężko się domyślić że chodzi Ci o Dynamic Steering I taki wpis może wprowadzać zainteresowanych w błąd. Po drugie QZ7 to zwykle wspomaganie a Dynamic Steering nie da się po prostu zakodować, bo to jest zupełnie inna kolumna kierownicza i Audi nie montuje jej dla przyjemności rezaczy - kodowaczy za free. To wiem, że 1N8 jest wyposażeniem extra (nigdzie nie napisałem, że jest inaczej), podobnie jak MMI, więc nie jest to tak, że mało kto je ma. Może nie w takiej mierze jak MMI ale jest wiele osób mających 1N8 (ja włącznie). Niemniej jednak tak jak piszesz, samym kodowaniem nie da się zego zrealizować.
Hohe Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 No i gitara. A jak oceniasz pracę tego układu? Spotkałem się z opiniami, że trzeba się przyzwyczaić bo jest to trochę "nienaturalne".
Muskel1 Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 Ja jestem zadowolony, szczególnie po mieście (rondo, parkowanie itp.) lub serpentyny. Nie musisz kręcić kierownicą jak szalony.
Hohe Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 5 godzin temu, Muskel1 napisał: Ja jestem zadowolony, szczególnie po mieście (rondo, parkowanie itp.) lub serpentyny. Nie musisz kręcić kierownicą jak szalony. Myślałem kiedyś na dołożeniem tego, ale jakoś nie wyszło. Trzeba pomyśleć.
Muskel1 Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 8 minut temu, Hohe napisał: Myślałem kiedyś na dołożeniem tego, ale jakoś nie wyszło. Trzeba pomyśleć. Wszystko zależy od ceny, czy warto.
Kokosvag Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Witam czy ktos wie jak wykodowac samo magnetic ride zeby nie bylo bledu na liczniku po zmianie zawieszenia.
Muskel1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 (edytowane) 34 minuty temu, Kokosvag napisał: Witam czy ktos wie jak wykodowac samo magnetic ride zeby nie bylo bledu na liczniku po zmianie zawieszenia. Nie da się tego kodowaniem rozwiązać. Przy aktywnym zawieszeniu MR sterownik samopoziomowania lamp pobiera sygnał położenia czujników zawieszenia po Can ze sterownika zawieszenia. W autach bez magnetic ride, sterownik do samopoziomowania lamp, dostaje sygnał bezpośrednio z czujników położenia zawieszenia, więc tu trzeba przepinać i okablować kilka rzeczy od podstaw. Dlatego musisz zakupić emulatory MR np. firmy KW, które symulują aktywne amortyzatory. Wpinasz je p&p do kostki przy każdym amortyzatorze i problem rozwiązany. KW Stilllegungssatz Audi A4 A5 S4 S5 Typ B8 Audi | real.de WWW.REAL.DE KW StilllegungssatzKW Stilllegungssatz für elektronische... Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Kokosvag Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Tylko dlaczego to takie drogie 4 wtyczki z kabelkiem 1200 zl.
Muskel1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 (edytowane) 3 godziny temu, Kokosvag napisał: Tylko dlaczego to takie drogie 4 wtyczki z kabelkiem 1200 zl. To nie są tylko wtyczki. W tych czarnych cylinderkach jest elektronika symulująca MR. Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Marek127 Opublikowano 24 Maja 2021 Opublikowano 24 Maja 2021 Witam podpiołem przycisk ads pod 4 pin brązowej kostki 16 pin oraz + I masę tam gdzie ma być i podświetlają mi się wszystkie tryby oprócz dynamiczne oraz niemoge ich przestawić na przycisku wogule nie reaguje jest błąd od braku komunikacji z modułem harisma czy napewno w audi a5 8t 2011r ma być pod 4 pin w mce 09?.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się