leo... Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 leo, wypuściłeś do domu auto z takim dołem? przecież to auto nie było w pełni zdrowe skoro taki wykres wyszedł okresl co masz na mysli piszac "z takim dolem" program mial byc bezdymny z Nm od okolo 2500RPM - i taki jest ... diagnoza wyraznie wskazala na zle liczacy LMM - a ze wesz82 ma kawalek do mnie - zdecydowal sie na pozostanie na takim setupie przynajmniej do czasu ogarniecia reszty pod maska ...
ciahciah Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 o dobrym dole decyduje masę czynników, na czipie afn ma pełną parą ciągnąc od 1700obr na 3 biegu i od 1500obr na 4 gdy zaczynamy robimy loga od 1000obr, choć bywa często jeszcze lepiej brd wstawić żaden problem, a fmic już jest zabawy i kosztów leo , na serii przy 1900obr wyszło 165Nm, a na czipie jest jeszcze i tak poniżej serii, do 2100obr jest tragedia a potem strzał który bardziej szkodzi niż od samego dołu spokojnie równomiernie poprowadzony Nm, jak by do mnie ktoś przyszedł i usilnie chciał żebym tak zrobił to bym mu to wybił z głowy bo się nie zna, i nie wie co dobre, bardziej szkodzi duży przyrost Nm w krótkim okresie obr niż jeszcze większy Nm ale bez gwałtownego przyrostu, choć w seryjnym afn poruszanie ten temat to nie porozumienie no bo max Nm jaki może być nie ma prawa tam krzywdy zrobić o ile nie powoduje drżenia silnika co niestary zdarza się np. w A6 AFN i w nad wyraz zdrowych A4 co ma LMM do gadania... przecież na czipie skorygujesz go i będzie mierzył jak nówka ze sklepu
leo... Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 a na 5tym biegu od ?? mozemy sie licytowac do upadlego - nie zmieni to faktu ze na 5tym biegu w obecnej chwili tak to turbo wstaje
wesz82 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 Przepraszam ze tak późno,ale to są moje pierwsze dynamiczne logi wiec proszę o wyrozumiałość Grupa 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
ciahciah Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 moja totalna seria takie czasy wykręcała..., wklej dynamiczne 008 004 i 001 bo od nich zależy jak turbo z dołu ma wstawać i jak ma się odpychać, tylko zrób od 1000obr i nie kręć do 4500obr, nie ma takiej potrzeby, a żebyś się nie narobił odpal 011bs, podepnij wężyk z gruszki turbo do wakuometru, ma być ponad -0,75bar, jak jest mniej podpinasz na wejście n75, jak jest ponad -0,9bar do wymiany n75, czarna magia co:D na próbę podmiana n75 nie zaszkodzi jak nie masz dostępu do wakuometru
wesz82 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 Po woli ogarniam to:decayed: Spoko mam Vacu wiec podepne i jutro postaram się wstawić resztę. Logi dobrze zrobione,jak przepływka? Które to wejście do n75? Wszystkie od 1 tys i tez na 3 biegu???
ciahciah Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 zrób tylko te co brakuje, dodatkowo 011 możesz, na 3 biegu wystarczy logi obecne dobrze zrobione, przepływka ok pod spodem n75 masz dwa koło siebie wężyki, to ten dalej od główki
wesz82 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 Wiec zrobiłem i tak: W 011BS na ON jest trochę ponad -0.8. Oto logi tak jak mówiłeś od 1tyś na 3 biegu. Grupa 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Panowie o co z tym syczeniem bo dalej je słychać jak dam mu w palnik.
ciahciah Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 jak w 011bs on jest ponad -0,8bar to jest bardzo dobrze, a w off jest zero? już wszystko jasne czemu to auto w ogóle się nie odpycha, dziada i baby w tym czipie brakuje i nie tylko tam;) weź to leo popraw bo cię zaszufladkuje niżej niż spanky'ego czy przed czipem i potem na czipie były robione logi w celu zrobienia ostatecznej korekty i skorygowania wszelakich nie dociągnięć które na wersji pierwszej czipa są zawsze?
wesz82 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 W off bylo -0.01 ,czy o czyms to swiadczy?ostatnio nawet poprawilem kat bo byl opozniony ale nic to nie dalo
leo... Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 weź to leo popraw bo cię zaszufladkuje niżej niż spanky'ego zeby cokolwiek poprawiac - auto musi do mnie trafic (w koncu) BTW - wiesz ile mnie obchodzi twoje szufladkowanie ))
tomasz102 Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM od ~2000 do 4000 obr czas: 7,28 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM od ~2000 do 4000 obr czas: 7,44 To są moje czasy na kompletnej serii. Gdzie turbo kiepsko u mnie też wstawało. Gdyby normalnie wstało sądzę, że czas miałby podobny, albo i lepszy do Twojego. Miałem hamowanie robioną i moment wyszedł około 230 Nm i coś koło 110 KM. Czyli zwykła szara seria. Porównując czasy to od 3000 do 4000 mamy też bardzo podobnie. Porównuje tu moją serie vs Twojego chipa. Dużo Ci wyszło na wykresie. Bardzo dużo, nie jestem specjalistą, ale nie powiedziałbym po logach, że będzie aż tyle.
wesz82 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM od ~2000 do 4000 obr czas: 7,28 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM od ~2000 do 4000 obr czas: 7,44 To są moje czasy na kompletnej serii. Gdzie turbo kiepsko u mnie też wstawało. Gdyby normalnie wstało sądzę, że czas miałby podobny, albo i lepszy do Twojego. Miałem hamowanie robioną i moment wyszedł około 230 Nm i coś koło 110 KM. Czyli zwykła szara seria. Porównując czasy to od 3000 do 4000 mamy też bardzo podobnie. Porównuje tu moją serie vs Twojego chipa. Dużo Ci wyszło na wykresie. Bardzo dużo, nie jestem specjalistą, ale nie powiedziałbym po logach, że będzie aż tyle. Nie no bez jaj ale seria tak nie kreci.moze i ten dol jest slaby ale pare dni po wgraniu wirusa szla leb w leb z kolesia 2.0 C6Logi byly robione na czasie a auto hamowane bylo prawie 3mce temu od tego czasu cos jest nie halo bo wczoraj zlapala mi notfaula.najgorsze jest to ze oddalem kompa do naprawy i nie mam jak tego ogarnac... Leo jak to ogarne to postaram sie wpasc jak najszybciej na softa.
tomasz102 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) U mnie po chipie wychodzi jakieś 5.4 sekundy od ~2000 do 4000 obr na 3 biegu przy temperaturze 26 C. W dolocie koło 40 C także ciepło. Przy niższych temperaturach ten czas jeszcze by się poprawił. Samochód takie jak w opisie profilu. 2.0 c6 ? Jaka moc dokładnie ? Sedan ? Avant ? Edytowane 30 Września 2014 przez tomasz102
wesz82 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 samochód to c6 2.0 140koni sedan. Tylko do około 100 mieliśmy okazje pojechać bo drogi zabrakło. Właśnie pisałeś seria a ja myślałem ze seria to seria
tomasz102 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Czasy na seryjnym sprzęcie i programie miałem tak jak napisałem(czyli zbliżone do Twoich po chipie). U Ciebie jest sporo do zrobienia przy samochodzie. Zgodnie z Twoim wykresem powinieneś objechać tą A6. To jest ciężki samochód, szerszy i ma większe opory podczas jazdy.
Leopold27 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Na wstępie uprzedzę że wiem mniej więcej co trzeba zrobić a żeby podnieś moc ale nurtuje mnie parę pytań,a że kto pyta nie błądzi to powstał ten temat:decayed: Wiec planuję tak: 216 Sprężarkę AWX FMIC Pyt.czy muszę od razu pakować FMIC czy samo nadkole os esy styknie?? Jak jest z wtryskami tj ile mogę jeździć na nich bo wiadomo ze będą więcej lały,da rady to ogarnąć czy muszę zakładać je bezpośrednio przed chipem???? To samo pytanie co z wtryskami odnośnie turbo z AWX-moge z nim jeżdzić jakiś czas???? zrób sam program ja tak zrobiłem http://www.directupload.net/file/d/3721/tp7v4pup_pdf.htm
adrian998998 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Na wstępie uprzedzę że wiem mniej więcej co trzeba zrobić a żeby podnieś moc ale nurtuje mnie parę pytań,a że kto pyta nie błądzi to powstał ten temat:decayed: Wiec planuję tak: 216 Sprężarkę AWX FMIC Pyt.czy muszę od razu pakować FMIC czy samo nadkole os esy styknie?? Jak jest z wtryskami tj ile mogę jeździć na nich bo wiadomo ze będą więcej lały,da rady to ogarnąć czy muszę zakładać je bezpośrednio przed chipem???? To samo pytanie co z wtryskami odnośnie turbo z AWX-moge z nim jeżdzić jakiś czas???? zrób sam program ja tak zrobiłem http://www.directupload.net/file/d/3721/tp7v4pup_pdf.htm Najpierw poczytaj co jest w temacie a nie robisz burdel...
wesz82 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Dobra mineło trochę czasu ale wsio zostało już ogarniete. Za namową Leo pojechałem z turbo do kolesia co zjadł zęby na tym i okazało się ze sztanga ma ruchu może z 5-7mm także geometria leży. Rozebrałem turbo i okazało się ze jedna z tulejek co idzie miedzy łopatami a podstawą została źle włożona i blokowała łopaty. Dodam ze turbo składałem sam,z resztą Ci co mają wiedzieć dobrze o tym wiedzą. Wina nie leżała w źle napisanym programie lecz w mojej nie uwadze Po tym jak złożyłem poprawnie ten szajs kierownice znowu dostały pełen zakres ruchu i ten moment o którym pisał Damian przestał był tak odczuwalny czyli dół wrócił do działania. Problem jest teraz taki ze turbo prawdopodobnie ma spierdzielony wirnik stąd jest ten odgłos-Damian wie o czym pisze. Dwumasa też powoli zaczyna się odzywać ale w końcu na budziku 255 tyś a ciul go wie czy to jest ori przebieg także ma prawo niedomagać. Jacku dzieki za cierpliwość Dziś byłem zrobić pomiar i tak to wygląda: Edytowane 12 Listopada 2014 przez wesz82
tomasz102 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Zrób logi dynamiczne grupy 011 i zobaczymy jak teraz to wygląda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się