Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycieki oleju oraz płynu chłodniczego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciężko z tych zdjeć wywnioskować. na ostatnim wyglada jakbyś miał nie dokręcony filtr oleju ewentualnie jakbys miał do wymiany uszczelke chłodnicy oleju. Sprawdź uszczelke pokrywy zaworów czy nie cieknie z niej olej w tym modelu to jest dosyć często spotykane. Również jestem z garwolina...masz w nim LPG jeśli tak to gdzie zakładałeś? Mi ubywało płynu chłodzącego ale winą był trójnik który zamontował gazownik. Ewentualnie sprawdź czy okolice króćca nie są mokre od płynu. Pozdrawiam

Opublikowano

Gazu nie mam to odrazu napisze. Znalazłem jeden problem otóż calkiem pęknięty był wąz odmy nr06a103213f teraz szukam dalej.

Opublikowano (edytowane)

Witam

Wymienilem uszczelke pod klawiatura. Myslalem ze to rozwiaze problem. Niestety wyciek nadal jest. Pod uszczelka z lewej strony jest sruba ( imbus ) Sruba do ktorej jest przykrecona oslona metalowa. Cala ta sruba jest w oleju i gdy sprawdzam czy cos wycieklo, palce sa cale w oleju. Gdzie to moze cieknac ? POstaram sie wrzucic pozniej fotki. Jezeli mial ktos podobny problem lub wie co co moze byc. Prosze o pomoc. Silnik 1. 8 T.

Pozdrawiam.

Fotka

http://www.directupload.net/file/d/3751/45uqxuxz_jpg.htm

Po prawej stronie to stary wyciek spod uszczelki ktora juz wymienilem. pod ta sruba ktora oznaczylem czerwona strzalka wytarlem. Wokol sruby bylo duzo oleju i caly ten naroznik nie tyle co tlusty od oleju lecz prawie cieklo.

Edytowane przez Pablo107
Opublikowano

uszczelke dałes na silikon???

Opublikowano

Jeżeli chodzi o lewą stronę (śruba na imbus itp) to przerabiałem taki wyciek u siebie. W zasadzie już byłem przekonany, że to uszczelka pod głowicą ale na szczęście winowajcą okazał się simering na wałku rozrządu. Z narożnika obudowy rozrządu pęd powietrza chlapał na cały silnik w tył. Spróbuj zdjąć osłonę rozrządu i sprawdź ten simering.

Opublikowano

a u mnie tak było właśnie jak poszła mi uszczelka pokrywy w okolicach osłony rozrządu i pod wpływem pędu powietrza zaciągał wyciek na tą śrubę. Ponadto miałem wyciek z tyłu silnika, który objawiał się kapaniem na kataryne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...