cris1503 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witam. Mialem dzisiaj dziwny przypadek a mianowicie ruszylem, zminilem na 2 bieg, gaz w podloge i turbo zaczelo pompowac dopiero od ok 4,5tys obr, a do tych 4,5 bylo ledwo powyzej zera, nastapilo szarpniecie i poszedl jak burza(mam boosta). Pozniej raczej bylo normlanie tylko ze turbo czasami wstaje od 2,5 a czasami od 3 tys obr. Dostalem sie do n75 i zauwazylem ze jest on o nr. 034 906 283 K (2.2T) wiec ktos juz majstrował. Planuje go wyjac i troche wyczyscic. I moje pytanie jest takie: Jak powinien byl on wlozony? Jedni pisza ze dluzszym kroccem do rury dolotowej a inni ze do gruszki. Jak go poprawnie zalozyc? Dodam ze laduje mi do 0,5b.
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Masz bana na google-grafike ??? Jest tego zatrzęsienie.
cris1503 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 No wlasnie kazdy mowi inaczej. Jedni mowia ze ma byc jak oryginal a inni ze odwrotnie.
Magicbattle Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 dlugi w rure. gniazdo wtyczki skierowane w strone filtra
cris1503 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Wyjalem n75, wcisnalem tam troche wd i zalozylem i boost pokazuje max 0,6b a wczesniej max 0,5b, czyli widac poprawe, ale czasami jest tak ze wbije 2,3 bieg, gaz do konca, ladnie wchodzi na obroty, turbo pompuje ladnie az tu nagle przy np. 4500-5000 czuc wyrazne spowolnienie i za 2 sekundy znow wbicie w siedzenie, jakby turbo na chwile obnizylo doladowanie i znow dobilo. Zalozylem tak jak powinien byc oryginal bo inaczej sie nie da. Albo kostka do n75 nie wejdzie bo rura od dolotu przeszkadza a jak wezme zeby wtyk do kostki przy n75 byl z tylu to znow wezyk z muszli od turba za krotki. Dodam ze te 2 krotkie co sa przy n75 krocce sa przelotowe, czyli mozna wdmuchnac i zaciagnac powietrze i drugim wyleci, jednak w tym najdluzszym ani zassac powietrza ani wdmuchnac. Teraz mam podpiete tak ze najdluzszy do rury, srodkowy do muszli od turbo a pozostaly do gruszki. Czy to nagle spowolnienie samochodu przy wyzszych obrotach i znow nagle przyspieszenie moze byc przyczyna n75? Uszkodzony czy zle podpiety?
looki91 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jak piszesz o tym przerywaniu przy 4.5-5 tys to mi na myśl przyszła usterka znajomego w Golfie 1.8t AGU, czujnik położenia wału miał walnięty i właśnie w takim przedziale mu przerywało jakby zalewał się silnik
zwalowy Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 walu czy walkow?rozumiem ze walu korbowego?
looki91 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tak, zgadza się. Napisałem dlatego, bo mi się z usterką u kolegi skojarzyło, więc może to jakoś naprowadzi. Bo tak to autko szło dobrze, tylko właśnie w tym przedziale 4.5-5 tys przerywało jakby zalewało świece albo odcięcie zapłonu. Wymiana czujnika pomogła u niego. Jakby ktoś potrzebował to mogę podpytać się go konkretniej o tą usterkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się