Labiel Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Labiel to nie o to chodzi że lut może sie rozłączyć,tylko właśnie chodzi o opornośc,jeśli polutujesz kabel sygnałowy zwiększy sie jego opornośc , razem z nią nieprawidłowe wskazania sondy. Sonda działa na zasadzie małej prądnicy która pod wpływem ciepla generuje napięcie:facepalm: No to na elektrodzie ktoś źle pisał. Dobrze wiedzieć.
kamilb5 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 eXik najprosciej wziąść zwykły jakiś miernik,lub multimetr jak kto woli, ustawić pokrętło na prąd stały i przedział 20V i podłączyć pod kable od sony i w przeciągu kilku minut bedziesz wiedział jak sona pracuje czy dobrze czy źle.
Multis Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Połączenie dwóch różnych stopów metali może powstać termoogniwo, (teoria) pozatym lut szybko skoroduje, w takich przypadkach gdzie znaczenie mają milivolty stosyje się tylko połaczenia zagniatane lub zgrzewane. Czyli tulejka stalowa i zagniatasz a potem ładnie termokurczem a następnie izolacją termiczną, jeśli to ma mieć ręce i nogi... ---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 20:35 ---------- BTW w ostateczności lepsze połączenie kostką, pod warunkiem że przewody skręcisz, niż lutowanie.
eXik Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 A jeśli podłączyłem te czarne kabele to może tak być , że musze wykasowac jakies błedy zeby zaczela pracowac poprawnie ?? Czy odrazu powinno być dobrze ?? A jeśli np jezdzilem na niesprawnej to ten efekt "falowania" nie wystepował by ??
Labiel Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Błąd będzie zapisany ale nie powinien mieć wpływu na pracę. Odłącz mu klemy na 15-20 minut żeby ECU się zresetowało, potem zrób adaptację przepustnicy z kluczyka i zobacz jak wtedy będzie chodził.
eXik Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Szukałem lecz nie moge znalesc :/ jak sie robi adaptację przepustnicy z kluczyka ? ---------- Post dopisany at 09:43 ---------- Poprzedni post napisany at 08:31 ---------- A wiec tak zrobiłem filmik jak to wygląda, najgorzej jest jak zapale auto poniżej link: Jesli chodzi o ten kabel zielony co wspominalem wczesniej zrobilem fotke skad ten kabel wychodzi : Powiedzcie czy to ten kabel może być przyczyna tego co mi sie dzieje z obrotami ??
neoxpl Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 odlacz akumulator odlacz kabel od sady i podlacz aku potem adaptacja i odpal jesli bedzie ok sada siadla jesli dalej tak samo szukaj przyczyny gdzie indziej. ---------- Post dopisany at 12:41 ---------- Poprzedni post napisany at 12:38 ---------- adaptacje przekrecasz kluczyk bez odpalania i czekasz az przepustnica przestanie brzeczec wylaczasz zaplon i potem odpalasz
Labiel Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Tak jak mówiłem, kabel idzie albo do EVAPu, albo do przepływki. Odłącz przepływkę i sprawdź czy będzie jakaś różnica.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się