Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prędkość maksymalna ok 120 km.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od kilku dni mam problem z autem,a więc do prędkości około 120 wszystko jest ok, jak już rozpędzę się do około 120 to tak jakby brakowało mocy. Auto muli i już brak mocy. Podpinałem pod komputer i nie wyrzuca żadnego błędu.

Opublikowano

Sprawdź cały układ WN.

Opublikowano

podepne pod temat czy kopułka i palec też będzie dawała takie objawy jak kolega wyżej opisał???

Opublikowano

moze to głupie pytanie ale co tam......podpinałes sie pod kompa jak stałes w garazu?? moze spróbuj w trakcie jazdy kiedy "to" sie dzieje, wtedy powinno wykryc błąd skoro do 120 masz wszystko ok?? tak mi sie wydaje

Opublikowano

Oczywiście że układ WN będzie miał znaczenia. Jak będą przebicia, słaba iskra itp, spalanie nie będzie odbywało się tak jak trzeba = mniejsza moc, mulenie, zalewanie, szarpanie itp.

Oczywiście podpięcie pod kompa i sprawdzenie błędów to jedna, a logi dynamiczne do drugie.

Opublikowano

Podpinałem pod kompa stojąc w garażu. Na chwilę obecną nie umiem jeszcze robić logów dynamicznych. Muszę jeszcze się nauczyć. Wydaje mi się że układ WN niema tu znaczenia,ponieważ dzieje się to tylko od ok 120 km. Na wolnych obrotach jest wszystko ok. Bez różnicy czy jest silnik ciepły czy zimny.

Opublikowano

Daj 4-5 bieg, niskie obroty, typu 1,5tyś i wciśnij gaz do dechy. Jeśli będą jakieś niesprawności układu WN to powinno to wyjść w postaci szarpnięć itp.

Opublikowano

A filtr paliwa i wtryskiwacze jak tam??

Opublikowano

Robiłem test na 4 i na 5 biegu przy obrotach 1500 i auto rozpędza się normalnie, bez szarpania itd. Jeśli chodzi o filtr i wtryskiwacze to nie wiem w jakim są stanie. Po kupnie auta nie zmieniałem. Ale mi się wydaje że to nie będzie od filtra i wtryskiwaczy. Bo jak ruszam z miejsca i gaz do dechy to ładnie się wkręca na obroty i przyspiesza. Jak filtr byłby stary to pewnie już z miejsca byłoby odczuwalne szarpanie. A czy to nie mógł paść jakiś np czujnik?

Opublikowano

Jak filtra nie zmieniałeś to zmień. Inne masz zużycie paliwa przy bucie na I biegu, a inne przy przyśpieszaniu powyżej 120km/h. Takie rzeczy jak diagnoza podstawowych elementów eksploatacyjnych typu wszystkie filtry to pierwszy krok. Jak tego nie wymienisz a nie wiesz w jakim jest stanie to nie ma nawet co szukać dalej.

Opublikowano

Sprawdź czy nie urwalo ci się ciegno od klap w kolektorze taki grzybek przy kolektorze i jest tam klapka

Opublikowano

A więc filtr paliwa odrzucam. Ponieważ dzieje się to zarówno na benzynie jak i na gazie. A jeśli chodzi o spalanie na 1 biegu przy bucie i przy 120 na 5 biegu przy bucie, uważam że spalanie na 1 biegu jest większe. Więc jeśli byłby to filtr to już byłyby problemy od początku. Jednak tak jak awaria sama się pojawiła tak i sama "zginęła'. Teraz jest wszystko oki. Ale dalej będę obserwował.

Opublikowano
A więc filtr paliwa odrzucam. Ponieważ dzieje się to zarówno na benzynie jak i na gazie. A jeśli chodzi o spalanie na 1 biegu przy bucie i przy 120 na 5 biegu przy bucie, uważam że spalanie na 1 biegu jest większe. Więc jeśli byłby to filtr to już byłyby problemy od początku. Jednak tak jak awaria sama się pojawiła tak i sama "zginęła'. Teraz jest wszystko oki. Ale dalej będę obserwował.

Oczywiście, spalanie na pierwszym biegu jest większe w przeliczeniu na 1km ale nie oznacza to że zapotrzebowanie na PB w przeliczeniu na przykład na 1s jest większe niż na 5tym biegu. Liczy się jeszcze obciążenie. Na 1 biegu obciążenie masz znacznie mniejsze niż na 5tym. Generalnie więc zapotrzebowanie na PB przy bucie będzie większe na 5tym biegu niż na 1szym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...