derek30 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 WITAM! A4 B5 AFN 1.9. MANUAL, EGR I CATALIZATOR FABRYCZNY. 370000km W CIAGU 15 m-cy. CZYSCILEM LOPATKI TURBINY AZ 3 RAZY, GDYZ ZA KAZDYM RAZEM ZABLOKOWANE BYLY DUZA ILOSCIA DOSYC SUCHEJ SADZY. SKAD SADZA BIERZE SIE W TURBINIE. WTRYSKI WYMIENIONE PO 3 MIESIACACH TURBINA ZAPCHANA. OLEJU W NORMIE OD WYMIANY DO WYMIANY. MACIE JAKIES POMYSLY?
goldi Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 wiesz dlaczego czyściłeś turbo bo masz zapchany katalizator wydłub go ze środka spaliny nie mają przepływu Natomiast druga opcja to lejące wtryski albo zbyt delikatna jazda.Ja swoją turbinę wyczyścięłm dwa lata temu i spokój
vp-tdi Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 albo wytnij i rure wspawaj albo jakis zamiennik kata ( aby na przegladzie sie ne czepiali )
Tommy Gun Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Może powierzchnia turbiny była czyszczona w niewłaściwy sposób.
derek30 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 we wlasciwy, po rozebranu jest cala zawalona sadza, grube warstwy na sciankach turbiny
Lolek Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 albo taki styl jazdy, skoro wtryski wymienione, a dalej zawala. Może też być tak że kierownica już zużyta i mimo przeczyszczenia gdzieś haczy i ją zawala. Kolega goldi dobrze prawi wywal kata niech turbo oddycha.
dasiu Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Ja u siebie wyczyściłem turbo i przy okazji wywaliłem kata, po zimie znowu łopatki stanęły, lekiem na całe zło okazała się zmiana stylu jazdy:) gdy tylko mam okazję czyszczę wydech za pomocą ciężkiej nogi. Wystarczy kilka kilometrów na każdym biegu do czerwonego pola i po kłopocie.
miodzio992 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Ja u siebie wyczyściłem turbo i przy okazji wywaliłem kata, po zimie znowu łopatki stanęły, lekiem na całe zło okazała się zmiana stylu jazdy:) gdy tylko mam okazję czyszczę wydech za pomocą ciężkiej nogi. Wystarczy kilka kilometrów na każdym biegu do czerwonego pola i po kłopocie. Do czerwonego pola to może przesada, szkoda silnika Nie warto nawet dlatego, że już powyżej 4 tys obrotów już moment spada. Wystarczy dynamiczna jazda, nie do 2 tys obr i następny bieg, ale podciągnąć go trochę dłużej wtedy sztanga non stop się przestawia i problemu nie ma
dasiu Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Może i masz rację z tym czerwonym polem, tylko że mam wstawiony opornik (z przełącznikiem oczywiście) i jak go używam to idzie się zapomnieć bo tak ładnie się wkręca:)
vp-tdi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Może i masz rację z tym czerwonym polem, tylko że mam wstawiony opornik (z przełącznikiem oczywiście) i jak go używam to idzie się zapomnieć bo tak ładnie się wkręca:) tylko czekam i bedzie temat na forum ,pompa mi sie rozszczelniła od czego ? te oporniki i inne syfy swoje robia z pompą
miodzio992 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Ba, kazdy orze jak moze nie stac na chipa to stac bedzie na naprawe
vp-tdi Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 jakiegos magika by znalazl to za dobre piwo by mu mape zrobił
dasiu Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Moje auto moja sprawa a to nie miejsce na temat opornika, ( a efekt "mapy za piwo" pewnie podobny do opornika) Chyba że u Ciebie VP-tdi piwo kosztuje co najmniej 200 PLN bo u mnie za 5 mapy nie zrobią a opornik więcej nie kosztował.
vp-tdi Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 no to tak w metaforze a co to 200-300zl na takie auto? stac cie na b5 to i na czipa powinno byc.
dani270 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 a moze dawka jest zbyt duza i nie przepala wszystkiego co skutkuje zapychaniem turbo
derek30 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Opublikowano 17 Lipca 2014 Wyrzuciłem kata byl czysciutki, zmienilem wtryski od seata, teraz gorzej zapala(stare niby lalyy, koles sprawdzil mi to na maszynie, ale to nic pewnego) turbina miala duzy luz , zregenerowanal sadzy jest jakby mniej. Ale glownym powodem byly raczej zle wyczyszczone lopatki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się