lukasz1813 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam Od kilku dni posiadam audi a4 b5 2.5 tdi w quattro Silnik ladnie pracuje lecz spodziewałem się po nim lepszego przyspieszenia. Wcześniejsza a4 1.9 115 km ciągła już ok od 1600 obr, v6 muszę ciągnąć do ok 2800 obr żeby dobrze ciągneła. Turbo słychać Czy każda v6 tak ma? Czy coś z moim nie tak jest? Dodam że spokojnie się rozpędza do 180... Proszę o jakieś sugestie, porady
malymoto Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Masz dostep żeby podlączyć auto pod kompa ?
kaju Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Błędy, a najlepiej logi. Bez tego Ci nikt nic nie powie.
lukasz1813 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udać się do jakiegoś mechanika za błędy? Nic koledzy nie możecie poradzić na to? Czy to jest ta słynna kończąca się hydraulika???
kaju Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 No chyba wyraźnie napisałem - błędy chociaż, a najlepiej logi, bo bez tego można wróżyć z fusów... Musimy mieć cokolwiek.
lukasz1813 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Gdzie można te logi zrobić? i co to jest tak dokładnie??
malymoto Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Sprawdź wszystkie podciśnienia i sztange przy turbinie czy lekko chodzi .
lukasz1813 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Sztangę sprawdzałem odpinając wężyk od gruszki. Ładnie pracuje. Dodam że samochód ładnie pali na zimnym jak i na ciepłym silniku.
kaju Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Prawdopodobnie turbo bądź podciśnienia gdzieś Ci uciekają, ale na prawdę bez błędów chociaż, to Ci nikt nic na 100% nie powie, ciężko to pojąć? Przypuszczenia już masz, teraz trochę chęci.
lukasz1813 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Oki kolego ale obecnie nie ma mnie w pl i nie mam takiego dostępu do mechaników... A może nóż widelec ktoś podpowie co można samemu sprawdzić samemu, czego się chwycić y to sprawdzić...
kaju Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Sprawdź na początek wszystkie wężyki podciśnień pod względem szczelności.
lukasz1813 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 wszystkie podcisnienia? ---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ---------- wezyk idacy do gruszki jest oki bo sztana pracuje jak go odepne
KrzysiekA4 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Cześć Łukasz gdzie Ty za tą granicą siedzisz??może ktoś nie daleko Ciebie z forum ma kabel:wink: Bez diagnozy,powodów może być wiele:kwasny:np Przepływka do czyszczenia,Zamiana n75 z n18 itp Turbo bardzo słychać?? Na dobry start tu masz cały schemat podciśnienia wsio do sprawdzenia:wink: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/b5-b6-tdi-schemat-wezy-podcisnienia-silnikow-afb-ake-akn-aym-bau-bdg-bdh-bfc-48493/ sprawdź tez rurę gumową co idzie od klapy gaszącej do IC:wink: Dodam że jeżdżąc na błędach auto jest na mapach awaryjnych:kwasny:
lukasz1813 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Turbo słychać że gwizda Może zamienić zawór N75 na N18????
KrzysiekA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Pewnie:naughty:,robota trwa dosłownie chwile.Tylko nie pomyl przewodów:wink:(przewody sprawdzone??)
lukasz1813 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Przewody sprawdziłem Słychać jak by turbina pracowała do prawie 3 tyś obrotów a później przestawała :/ wcześniej w 1.9 zamieniłem te zawory i długo jeździłem tak bez jakichkolwiek skutków ubocznych Co jeszcze mógłbym sprawdzić samemu???
KrzysiekA4 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ja turbinę słyszę do 2 biegu,później to już świst powietrza i ryk V6:naughty:(jest około 100km/h)zapinając 3 zastanawiam się czy dodać gazu czy jaki bieg wrzucić. Po takiej terapii jak nie ma błędu jeździć dalej a nie szukać dziury w całym:wink: Pęcherze w układzie paliwowym??
lukasz1813 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Opublikowano 23 Maja 2014 Zamieniałem n75 z n18 i tak samo jeździ... Pęcherzy nie widać w układzie paliwowym. Poci mi się za to z lewej głowicy przy wtryskach ( cieknie lekko paliwo ) Wydaje mi się że to z wężyków przelewowych, jutro je wymienię na nowe i pojadę na kompa zrobić błędy. ---------- Post dopisany 23-05-2014 at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2014 at 19:59 ---------- Koledzy jak objawia się uszkodzony przepływomierz ??? Jak można go sprawdzić ?
KrzysiekA4 Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Logi 003 dynamiczne i wszystko wyjdzie na jaw:wink: ---------- Post dopisany at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany at 18:54 ---------- Możesz go przeczyścić bezdotykowo preperatami antystatycznymi,odtłuszczającymi.Ja akurat użyłem spray-u do tarcz hamulcowych i pomogło ale i tak z pewnością problem powróci:kwasny:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się