Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 ciągnie powyzej 2,5 tyś obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od kilku dni posiadam audi a4 b5 2.5 tdi w quattro

Silnik ladnie pracuje lecz spodziewałem się po nim lepszego przyspieszenia.

Wcześniejsza a4 1.9 115 km ciągła już ok od 1600 obr, v6 muszę ciągnąć do ok 2800 obr żeby dobrze ciągneła.

Turbo słychać

Czy każda v6 tak ma? Czy coś z moim nie tak jest? Dodam że spokojnie się rozpędza do 180... :)

Proszę o jakieś sugestie, porady

Opublikowano

Masz dostep żeby podlączyć auto pod kompa ?

Opublikowano

Błędy, a najlepiej logi. Bez tego Ci nikt nic nie powie.

Opublikowano

No chyba wyraźnie napisałem - błędy chociaż, a najlepiej logi, bo bez tego można wróżyć z fusów... Musimy mieć cokolwiek.

Opublikowano

Oddaj auto do mechanika.

Opublikowano

Sprawdź wszystkie podciśnienia i sztange przy turbinie czy lekko chodzi .

Opublikowano

Prawdopodobnie turbo bądź podciśnienia gdzieś Ci uciekają, ale na prawdę bez błędów chociaż, to Ci nikt nic na 100% nie powie, ciężko to pojąć? :facepalm: Przypuszczenia już masz, teraz trochę chęci.

Opublikowano

Oki kolego ale obecnie nie ma mnie w pl i nie mam takiego dostępu do mechaników... :kwasny: A może nóż widelec ktoś podpowie co można samemu sprawdzić samemu, czego się chwycić y to sprawdzić...

Opublikowano

Sprawdź na początek wszystkie wężyki podciśnień pod względem szczelności.

Opublikowano

wszystkie podcisnienia?

---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ----------

wezyk idacy do gruszki jest oki bo sztana pracuje jak go odepne

Opublikowano

Cześć Łukasz gdzie Ty za tą granicą siedzisz??może ktoś nie daleko Ciebie z forum ma kabel:wink:

Bez diagnozy,powodów może być wiele:kwasny:np

Przepływka do czyszczenia,Zamiana n75 z n18 itp

Turbo bardzo słychać??

Na dobry start tu masz cały schemat podciśnienia wsio do sprawdzenia:wink: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/b5-b6-tdi-schemat-wezy-podcisnienia-silnikow-afb-ake-akn-aym-bau-bdg-bdh-bfc-48493/ sprawdź tez rurę gumową co idzie od klapy gaszącej do IC:wink:

Dodam że jeżdżąc na błędach auto jest na mapach awaryjnych:kwasny:

Opublikowano

Pewnie:naughty:,robota trwa dosłownie chwile.Tylko nie pomyl przewodów:wink:(przewody sprawdzone??)

Opublikowano

Przewody sprawdziłem

Słychać jak by turbina pracowała do prawie 3 tyś obrotów a później przestawała :/ wcześniej w 1.9 zamieniłem te zawory i długo jeździłem tak bez jakichkolwiek skutków ubocznych :)

Co jeszcze mógłbym sprawdzić samemu???

Opublikowano

Ja turbinę słyszę do 2 biegu,później to już świst powietrza i ryk V6:naughty:(jest około 100km/h)zapinając 3 zastanawiam się czy dodać gazu czy jaki bieg wrzucić:kwasny:.

Po takiej terapii jak nie ma błędu jeździć dalej a nie szukać dziury w całym:wink:

Pęcherze w układzie paliwowym??

Opublikowano

Zamieniałem n75 z n18 i tak samo jeździ... Pęcherzy nie widać w układzie paliwowym. Poci mi się za to z lewej głowicy przy wtryskach ( cieknie lekko paliwo ) Wydaje mi się że to z wężyków przelewowych, jutro je wymienię na nowe i pojadę na kompa zrobić błędy.

---------- Post dopisany 23-05-2014 at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2014 at 19:59 ----------

Koledzy jak objawia się uszkodzony przepływomierz ??? Jak można go sprawdzić ?

Opublikowano

Logi 003 dynamiczne i wszystko wyjdzie na jaw:wink:

---------- Post dopisany at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany at 18:54 ----------

Możesz go przeczyścić bezdotykowo preperatami antystatycznymi,odtłuszczającymi.Ja akurat użyłem spray-u do tarcz hamulcowych i pomogło ale i tak z pewnością problem powróci:kwasny::grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...