Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Montaz instalacji Gazowej silniki 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich chce założyć instalacje gazową do mojego samochodu (Audi A4 1.8T) polecono mi instalacje Stag-4 firma AC Reduktor Silver KME co wy na to cena 2600 Zł??Zgóry dziekuje za pomoc

Opublikowano

to zakładaj:) to jedna z tych polecanych instalacji, chyba jakoś między brc a prins.. ja mam brc i nie płacze:) grunt do dobre wyregulowanie i pilnowanie regularnych przeglądów i jest git:)

Opublikowano

Posiadam a4 z silnikiem 1.8 ADR(bez turbiny), ale myśle, że zawsze coś moja opinia pomoże.

Mam tą instalacje - Stag-4, ale z reduktorem firmy Zavoli, żółte wtryski valtek'a już od jakiś 3 tygodni. Zdążyłem już zrobić troche ponad 2 tys. km, więc moge co nieco już powiedzieć. Jak narazie nie mam żadnych problemów. Praktycznie nie odczuwalna jest utrata mocy. Chodzi bardzo sprawnie, nie odczuwalny jest również moment w którym przełącza się na LPG. Spalanie chyba jest również w normie - na trasie przy prędkościach 120-140 km/h, momentami 160 km/h z włączoną cały czas klimatyzacją spalił ok. 9,5 - 10 litrów gazu

Opublikowano

Mi na gazie pije 15 litrów gazu po mieście a trasa 12,5 litra (trasa wrocław-warszawa, wiadomo co rusz fotoradar wiec co chwila trze chamowac rozpedzac sie a jak da rade to 160 jechałem i taki wynik..) na brc sequent24.

Opublikowano

Mi na gazie pije 15 litrów gazu po mieście a trasa 12,5 litra (trasa wrocław-warszawa, wiadomo co rusz fotoradar wiec co chwila trze chamowac rozpedzac sie a jak da rade to 160 jechałem i taki wynik..) na brc sequent24.

hamować raczej :>

Opublikowano

Mam pyt do Bero: widze ze masz brc i quattro - powiedz czy to realne ze moj 1.8t 170km quattro i tiptronic moze na miescie palic 17litrow gazu bez wiekszego butowania?

Opublikowano

Mam pyt do Bero: widze ze masz brc i quattro - powiedz czy to realne ze moj 1.8t 170km quattro i tiptronic moze na miescie palic 17litrow gazu bez wiekszego butowania?

hmm powiem Ci tak, że u mnie bez butowania i przy baaardzo spokojniej jeździe po mieście pali 14,5 a jak go butuje pali 15,5 sam nie wiem jak możliwa jest taka mała różnica w spalaniu:)

Jeśli chodzi o Twoje spalanie to troche sporo bierze.. ja bym się wybrał na regulację gazu do dobrego zakładu. A na benzynie ile Ci pali?

Opublikowano

Sluchaj ale ja mam automat wiec trzeba z litra chyba doliczyc do spalania i by sie zgadzalo. Gaz montowalem miesiac temu w EGP w wawie. Troche mnie przeraza takie spalanie kolo 17 litrow- co sadzisz o wycinaniu katalizatora? Poziek twierdzi ze to konieczne , dobry gazownik w EGP ze nie

Opublikowano

no 17 litrów to troche sporo.. no fakt litra za automat trzeba doliczyć ale przy spokojniej jeździe to ja nie wiem czy aż tyle powinien spalic... a jeśli chodzi o wycięcie kata to ja już sam nie wiem:) znam na razie tylko opinię pozia.... ale tak zastanawiając się to racja, swobodniejszy przepływ spalin jest napewno, a gazownik może i niezbyt może Ci tak powiedzieć oficjalnie że wytnij pan kata bo kat powinien być w aucie, bez tego ciężko na przeglądzie...

Z tym jest jak ze wszystkim ile ludzi tyle opinii... z tym twoim spalaniem to jeszcze słyszałem gdzies zejakoś po miesiącu wypada podjechać do gazowni na regulację jeszcze jedną bo niby sie instalacja dociera:) ale nie wiem ile w tym prawdy... podjechać nie zaszkodzi kasy za to nie wezmą a powiedz że za dużo Ci pali i tyle, a na benzynie ile Ci bierze?

Opublikowano

No wlasnie spalanie na benzynie jest najwazniejsze - pozniej bedziemy o gazie mowic :)

170 KM + Quattro + Tip robi swoje ;) Do jakich obrotow tip trzyma jezeli jezdzisz spokojnie?

Jezeli chodzi o kata to mysle ze Poziek mial na mysli starsze samochody gdzie czesto katalizator jest juz przypchany a gaz go dobija ( temperatura spalania ). Przy Twoim roczniku ( 2004 ) nie sadze zeby wogole mialo to zastosowanie. . .

Opublikowano

przy jego również :wink4:

Opublikowano

Ja mam instalację BRC Sequent 24 w silniku AJL 180KM + Quattro i spalanie na poziomie 10-11 przy mieszanej jeździe, a na trasie przy ciągłym butowaniu 180-200 km/h i ciągłym zwalniaku bo ktoś zajdzie drogę to wyniosło 14 litrów.

Opublikowano

Ja mam instalację BRC Sequent 24 w silniku AJL 180KM + Quattro i spalanie na poziomie 10-11 przy mieszanej jeździe, a na trasie przy ciągłym butowaniu 180-200 km/h i ciągłym zwalniaku bo ktoś zajdzie drogę to wyniosło 14 litrów.

hmmmmm.... to ja mam słabszy silnik bo 150km też quattro i mi przeciętnie na mieście łyka koło 15 litrów gazu...:/ a jak go butuje to jeszcze wiecej:) jak to możliwe??

Opublikowano

nie wiem jak to możliwe, może masz coś złe wyregulowane, a sam montaż tez ma wiele do spalania. Jak byś wybierał się kiedyś na śląsk to daj znać, zajrzę ci do tej instalacji...

Opublikowano

a czy myślisz że regulacja mogłaby coś zmienić?? byłm już w kilku dobrych zakładach i regulowali i tyle pali ile pali... w sumie na benzynie pije 13...

Opublikowano

Bero, mojemu kolesiowi BRC przy 2.8 pali tyle do Tobie. Proponuje wizytę u jakiegoś dobrego kolesia co się zna na regulacji. Przy dobrym ustawieniu instalacji maksymalne spalanie nie powinno byc wyższe niż 1-1,5 litra więcej niż pali Ci na benzynie. Instalacja BRC do turba to przecież sekwencja i nie może palić więcej niż 1,1x spalanie benzyny. Przy normlaniej instalacji to tak ale nie przy sekwencyjnej

Zobacz na ten temat. Goście piszą ile im pali

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_silnik_18_t_i_gaz-t8109.0.html

Opublikowano

no ok przy benzynie pali mi 13 litrów po miescie to tez chyba sporo co? byłem u kilku dobrych gazowników... byłem też w warsztacie brc... i regulowali i dalej pali tyle samo/ bede musial chyba kombinowac dalej:/

Opublikowano

No moim zdaniem to paliwa też Ci trochę dużo pali, a chłopaki z warsztatów dystrybucyjnych BRC nie są za dobrzy...

powiedz mi jeszcze jaką masz ta instalacje z nowym komputerem? Najłatwiej to poznać po przełączniku który jest okrągły.

Opublikowano

tak przełącznik jest okrągły.. no benzyny też trochę dużo... no ale wiesz co moge zrobić żeby troche zmniejszyć to spalanie?

Opublikowano

Poziek twierdzi ze to konieczne , dobry gazownik w EGP ze nie

Jezeli chodzi o kata to mysle ze Poziek mial na mysli starsze samochody gdzie czesto katalizator jest juz przypchany a gaz go dobija ( temperatura spalania ). Przy Twoim roczniku ( 2004 ) nie sadze zeby wogole mialo to zastosowanie. . .

Nie dajmy się zwariować temu wycinaniu katów, za chwilę się okaże, że na każdą dolegliwość pomoże usunięcie kata. Popieram ten pomysł, ale tylko z uwagi na turbinę.

Wyciąłem, aby choć minimalnie jej pomóc, ale mniejszego spalania nie ma i nie będzie, bo nie był zatkany. I wątpię, aby ktokolwiek z Was miał zatkany. :disgust:

Jeździł ktoś z was autem z zatkanym katalizatorem? :angry:

Ile paliło?

Tuż po zakupie moje AEB paliło średnio 11l/100km Pb. Po zamontowaniu BRC paliło ok 12/100 LPG, max 18/100 przy pedale w podłodze. Po usunięciu kata pali bez zmian, do 17/100 przy 180-200 na autostradzie.

I nie ma w tym nic nadzwyczajnego, jeśli ktoś ma tipa, to 15/100 w mieście powinno być normą.

Ale 17/100 - za dużo. :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...