zizel Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 witam chcialem sie dowiedziec jak wyglada wspomaganie w waszych a4 b5? u mnie mozna powiedziec ze jest srednie porownujac np do toledo II a to auto z podobnego rocznika. maglownice regenerowalem, plyn wymienialem, wyciekow nie mam, generalnie wyglada na to ze jest ok, na letnich 17 kreci sie calkiem podobnie jak na zimowych 15 a sa o wiele węższe, wiec wyglada ze po prostu pompa jest malo wydajna, pracuje cicho jedynie przy maksymalnych polozeniach kierownicy wyje. wiec moze te pompy tak maja i juz? u mnie nie kreci się kierownicą lekko ale też nie sprawia wrażenia zeby jakos bardzo ciezko ale jednak jak sie przesiade do innych aut to czuc roznice. jest jakiś sposób żeby np podkrecic cisnienie na pompie?
fake Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Może zawór w pompie do końca nie otwiera ?
?ukaszP Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 powiem ci tak porównując z samochodami takimi jak. alfa 156 1.6 2001r, bmw e46 320d, ww sharan 1.9tdi, czy skoda fabia to w audi o wiele lżej chodzi kierownica, najmniejszym palcem na postoju przy r17 można kręcić, ( sprawdź czy płyn masz dobry ja miałem problem ze spadała wydajność układu wspomagania gdy płyn był kijowy i się za bardzo nagrzewał)
zizel Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 plyn wymienialem na oryginalny a po regeneracji maglownicy na febi i nie zauwazylem żadnej różnicy w pracy.
goldi Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 a jak przytrzymasz go na obrotach nie chodzi lżej
zizel Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 na wyższych obrotach chodzi tak samo
Gutterman Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Podłączam sie pod temat, mam taki sam problem jak kolega. Wspomaganie ciężko chodzi. Nie wiem co z tym zrobić odpowietrzyć wymieniać płyn ??
pioteros Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 wedug mnie ten typ tak ma, w a6 c4 np duzo latwiej krecic kierą, ale tam zwiecha jest prostsza, nie ma wielowahacza
Mario82A4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 To zależy od auta , w jednych chodzi lekko w drugich ciężej , u mnie chodzi lekko tyle że mam pompę 120 , jeździłem kiedyś inną a4 i tam kiera kręciła sie tak lekko że myślałem że coś sie urwało , prawie nie było czuć oporu , zależy na jakim oleju jeździsz
PitekA4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 ja u siebie kręcę małym palcem, a oprócz końcówek drążka i ostatnio wymiany jednego wężyka od zbiorniczka płynu wspomagania i dolania kliku kropel uronionych przy tej operacji, to nic nie robione było przy wspomaganiu
Gutterman Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 U mojego brata w b5'tce tez bardzo lekko kreci u mnie znowu ciezko. Dla tego mnie to dziwi. Po majówce bede musiał wymienić płyn i zobaczyć co sie będzie robić.
zizel Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 u mnie po zmianie plynu na oryginalny nie bylo zadej poprawy,
Gutterman Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Dzisiaj w końcu tez znalazłem trochę czasu i wymieniłem na zielony Febi. Ogłaszam wszech i wobec żadnej poprawy a nawet może jeszcze ciut gorzej. Jedno co zauważyłem to kręcąc na wyłączonym silniku (i podniesionym przodzie) Kręcąc prawie do końca słyszalny jest taki stuk. Martwię sie czy przyczyna nie jest maglownica
Danny Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Ja też wlałem zielony płyn i jest powiedziałbym gorzej, ale widziałem co się wylało i stwierdzam ze ludzie po prostu zapominają o wspomaganiu i nie wymieniaja tam nic. Dzięki temu w naszych A4 pomimo wymiany jest gorzej bo nie naprawimy samym olejem błędów z przed lat:)
Gutterman Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 NO u mnie tez to co sie wylało to chyba tam od 99' było
Danny Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Ludzie nie dbają z reguły o samochody szczególnie jeśli się nie psuje, bo jeśli odwiedza mechanika to podpowie wymiane ale z nimi też róznie..
Marc!n Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Ja tam nie narzekam na wspomaganie, choć po założeniu letnich kapci jest odczuwalna różnica a to niby tyko po 2cm szersze opony. W sumie to nawet lepiej jak ciężej chodzi a nie jak w jakimś fiacie czy innym wynalazku, że strach tym szybciej jeździć A nie dało by się tak przełożyć servotronika np z a6 c5? Brat ma właśnie takie coś i jak pierwszy raz się przejechałem to myślałem, że kierownica z maglem nie jest połączona mi to niemniej jednak do gustu nie przypadło.
pioteros Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 mysle ze tak bo magiel w c5 i b5 jest chyba ten sam Servotronic - co to jest ? Jak to działa ? : C5 (1997-2004)
Marc!n Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Jak by ktoś chciał spróbować b5 w takie wspomaganie wyposażyć np zamiast regenerować swój magiel to myślę, że taki manual może się przydać AudiPodkarpacie.pl :: Zobacz temat - montaż servotronic-a audi a6 c5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się