Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 c5 2.7t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie znajomy kupił auto i odrazu problemy.. Zrobilismy jeden log dynamiczny (laptop mi zdechł !! dlatego tylko jeden)

popatrzcie na logi z 19.04 15:48

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

jak widac przy 4040rpm ecu obcielo boosta (czuc bylo szarpanie autem) przy 4400 to samo.

do tego biedne wartosci jakie czyta przeplywka wiec pierwsze co idzie na warsztat to szczelnosc dolotu i przeplywka.

Ale pytanie skad szarpanie czemu ecu obcina boosta ? ktore kanaly dologowac ? standardowo 3+118, 20 + cos ? (nie ma cofania zaplonów) przed logami byl tylko blad sondy lambda (usuniety).

aha szarpanie nie wystepuje na gazie.. jakies podejrzenie na pompe paliwa.. ?

z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

zróbcie pełne logi, ew szklana kula pomoże , przyczyn może być setki - rozstrojony gaz, dziura w dolocie ,padniety przeplwomierz,cewki, wiazka, n75 itd...

Opublikowano

wlasnie chodzi o to ze szarpanie na gazie nie wystepuje tylko pb.. no nic zrobie pelne logi.. 3+20, 115 +118, 2 +33 wystarczy czy cos jeszcze ?

Opublikowano

to zalezy od tego czy jest to wersja 230 czy 250kM ale i tak bieda i to straszna

Opublikowano

Wyglada na ta mocniejsza wersje w takim razie brakuje jeszcze więcej:wink:

Opublikowano

to jest 250km i wiem ze brakuje bardzo duzo dlatego pierw szukamy dziury w dolocie pozniej przeplywka nowa jak bedzie szczelny, ale czemu ecu obcina boosta to mnie zastanawia...

Opublikowano

z logów wychodzi że ma ze 170kM, cos jest mocno zes...ane w tym aucie a szkoda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...