MariuszZT Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 Tak jak mówiłem i co widać na załączonych fotkach przegób był już zurzyty, więc został wymieniony. Następnie zrzucony został front by wymienić sprężarke klimatyzacji. Więc korzystając z okazji wymienione zostały łożyska i szczotki na alternatorze, pompa wody i uszczelniacz na wale. Postanowiłem również odświeżyć dekle zaworowe, więc zostały pomalowane na nowo i złożone na nowych uszczelkach. No i instalacja gazowa, w której w skład wchodzą wtryskiwacze Hana, elektronika KME Nevo Plus, i 2x reduktor Silver, przewody Faro, butla w kole, wlew pod klapką, a sterowanie instaacją w popielniczce I dwie takie fotki.. Musze również wymienić olej w skrzyni i w moście. Jaki olej do tipa? Btw, sprawdzałem w Aso i moja sztuka nie była na cewkach wiec jest pole manewru, ale mam nieoryginalne cewki, zatem ich nie wymienią. Jeśli ktoś ma zurzyte ori cewki z końcówką NIE T,S,Q to chętnie odkupię w symbolicznej cenie :mrgreen: Pozdro for all
MARCIN607 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 żeby ne ten tip to esa byłaby przekur...ista :decayed::decayed:
D4NTE Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 żeby ne ten tip to esa byłaby przekur...ista :decayed::decayed: Też tak uważam ale defakto Mariusz sobie ją kupił i to on nią będzie śmigał P.S Panie gdzie są lusterka eSkowe? Powodzenia w modach no i bezawaryjnej jazdy.
camillotychy Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Gazu nie ma się co bać i wstydzić - do jazdy na co dzień idealne rozwiązanie Bardzo ładna eSka
MariuszZT Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Fakt faktem Tip w tym aucie to juz stara konstrukcja i w porownaniu do S-Tronic jest mega wolna to nie wyobrazam sobie jazdy z takim silnikiem w manualu, zwlaszcza po miescie.. Co do luster, tak niestety wyszla z Inglo, sprawdzalem po Vinie. Z czasem sie to zmieni A co do gazu to sie go nie wstydze, w dobie zaawansowania dzisiejszych instalacji i cen paliw, lpg w aucie swiadczy tylko o tym, ze wlasciciel umie liczyc
Ans Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Prawda to co mówisz piękne autko! Czekam na ten moment żeby wskoczyć z A na S co do LPG zaraz pewnie trafi sie jakiś uzytkownik 1.9TDI ktory bedzie mial jakies obiekcje
D4NTE Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 ...A co do gazu to sie go nie wstydze, w dobie zaawansowania dzisiejszych instalacji i cen paliw, lpg w aucie swiadczy tylko o tym, ze wlasciciel umie liczyc Gazu nie ma co się wstydzić gdzie masz zrobiony wlew gazu i wskaźnik?
MariuszZT Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Wedlug Ciebie lepiej jest dziurawic zderzak i kokpit? Gratutuje.. Dla mnie tak jest poprostu schludnie.. Jak ktos pyta o spalanie to nie udaje bogacza i nie sprzedaje bajek ze jezdze na Pb
D4NTE Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Wedlug Ciebie lepiej jest dziurawic zderzak i kokpit? Gratutuje..Dla mnie tak jest poprostu schludnie.. Jak ktos pyta o spalanie to nie udaje bogacza i nie sprzedaje bajek ze jezdze na Pb Gdzie masz napisane że piszę o dziurawieniu? Byłem tylko ciekaw gdzie sobie wszystko zamontowałeś bo sam mam audi z gazem:wink:
MariuszZT Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Wedlug Ciebie lepiej jest dziurawic zderzak i kokpit? Gratutuje..Dla mnie tak jest poprostu schludnie.. Jak ktos pyta o spalanie to nie udaje bogacza i nie sprzedaje bajek ze jezdze na Pb Gdzie masz napisane że piszę o dziurawieniu? Byłem tylko ciekaw gdzie sobie wszystko zamontowałeś bo sam mam audi z gazem:wink: Sorry, zle zrozumialem wlew gazu jest pod klapka wlewu Pb, a wskaznik jest w popielniczce, pisalem o tym w poscie z fotkami ---------- Post dopisany 27-07-2014 at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany 11-07-2014 at 14:24 ---------- Może mi ktoś powiedzieć jaki olej idzie do mojego Tipa i w jakiej ilości?? Szukałem na forum, ale linki wyrzucają do strony startowej.. Moja przygoda z eSsska trwa nadal, chodź nie do końca w sposób jaki bym chciał. Jest to mega kapitalne auto, które daje mnóstwo frajdy z jazdy jakiej nie dało mi żadne inne, w dodatku za jedyne 50zł/100km ale.. Mam mocny dylemat co do silnika. Rozrząd hałasuje przy rozruchu na zimnym, do tego ginie mi płyn chłodniczy,nie są to wielkie ilości, ale jednak.. Z lewego wydechu pokazuje się dymek no i od samochodu nieprzyjemnie pachnie.. Do tego po ostatnim zrzucie przodu i profilaktycznej wymianie uszczelniacza na wale teraz z silnika się leje!! Jest dużo gorzej niż wcześniej. Wcześniej sie tylko delikatnie pociło, teraz się dosłownie leje... Dodatkowo auto bierze olej, to akurat mnie nie dziwi, bo każde BBK bierze, choć teraz nie jestem w stanie ustalić ile tego oleju faktycznie przepala, bo większy ubytek zapewne gubi dołem. Czemu leci z nowego uszczelniacza?? WTF?? Aktualnie eSka jest zalana Mobilem 10W40, po ogarnięciu wycieków chce zrobić płukankę i zalać coś lepszego, coś co mogłoby choć troche zniwelować hałasujący rozrząd i ubytki oleju..Wymieniłem wszystkie świece, na dedykowane, 4ro elektrodowe, choć przyznam szczerze, że stare były w bardzo ładnym stanie, nie ponadpalane, bez nagaru itd, o szarawym kolorze. Co byście polecili?? Jaki olej zalać?? Nie chce sprzedawać samochodu,jest to pierwsze moje auto, które mi w każdym calu odpowiada, choć ma swoje bolączki. Dlatego czuję, że wyciąganie endżajna mnie nie ominie, ale dobrze byłoby gdyby jeszcze trochę wytrzymał, gdyż w czerwcu się żenie, więc poki co są ważniejsze wydatki.. Na domiar złego ostatnio jadąc nad ranem do roboty trafiłem guźca choć jak na dzika to i tak szkody zerowe gdzie dostać kratke halogenu? Na allegro nic nie ma.. Ogólnie miło byłoby spotkać sie z kims z mazowieckiego kto może mi trochę ogarnia temat mojego autka, gdyż mam sporo pytań i niewiadomych.. Może mi ktoś powiedzieć do czego jest ten guzior?? http://img32.olx.pl/images_tablicapl/145718995_3_644x461_przelacznik-swiatel-do-audi-a4-b6-7-sline-drl-clh-osobowe.jpg Z tym, że u mnie jest tylko ten po prawej, lewego DRL nie mam. Edytowane 4 Października 2014 przez MariuszZT
mycha1236 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Jest to Clh - ma za zadanie gdy jest aktywny oświetlać Ci droge "do domu" po zmroku ( świecą halogeny ), Kratke halogenu dostaniesz w aso , kosztuje grosze. Ps. Fura pierwsza klasa Edytowane 4 Października 2014 przez mycha1236
MariuszZT Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Jest to Clh - ma za zadanie gdy jest aktywny oświetlać Ci droge "do domu" po zmroku ( świecą halogeny ) Tylko właśnie,że nie świecą pomimo, że przełącznik jest w pozycji na "1".
mycha1236 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Nr. lewej kratki 8E0807681B
Ksiadz Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 eSa jak eSa... Piękne autko ;-) Jak zobaczyłem fotkę silnika na glebie to już myślałem że zrobiłeś od razu rozrząd, tak szkoda. Wiadomo kupa szmalcu ale jak autko dla siebie, to warto było. Z problemem spalania i smrodzenia, sam mam problem i nie wiem co jest grane. Może faktycznie sondy są uwalone. Jedna chyba 150 f u mnie, więc koszt trochę jest. A jak nie to to lipa.
MariuszZT Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Ale ja silnika nie zwalałem na ziemie, jedynie przód był zwalany.. U mnie są usunięte katy,tzn zrobione wydmuszki i zaspawane z powrotem. Raczej nie jest to problem sond.. Zapach bardziej czuć z okolic komory/nadkoli i bardziej przypomina smażący się płyn chłodniczy/czy inne tłustości, a może to olej sie piecze rozbryźnięty po przodzie silnika..?
Ksiadz Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 A to źle zobaczyłem ;-p Napisałeś ze nieprzyjemnie pachnie, do tego ze dymek leci więc myślałem ze podobnie jak u mnie. Co brzydkiego zapachu, to chyba sam sobie odpowiedziałeś, ubywa płynu, oleju... Gdzieś cieknie. Tam temperatura ogromna, wiec pewnie się spala ;-p
toma085 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 No pojeździło by się, kossa.
winczako Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 spójrz na węże po stronie prawej od chłodnicy w tył silnika --> tam lubi parcieć i pękać - ja tak miałem - kapało mi na alternator (zwróć uwagę czy tam nie ma śladu kapania). Co do mokrego silnika - jak uszczelki pod kapami ? one kosztuje "6 zł", wymiana banalna, a najcześcioej to one sie pocą. ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się