Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpnięcia silnikiem na jałowym biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem na jałowym biegu tzn szarpie mi tak jakby silnikiem co czuć na całej budzie .. myślałem ze to załcze elastyczne wydechu ale wymieniłem i dalej szarpie

a jak by to były poduchy to by nonstop szarpało ,a szarpie nie zawsze . A szarpie jak na PB to i na LPG ... i czy zimny czy rozgrzany ..

mam tu logi statystyczne na zimnym silniku możne coś z nich można wyczytać :

Log (12 - 002,007,013,002,007,013)

Log (13 - 025,007,013)

Log (14 - 025,007,002)

zastanawia mnie blok 013 powinno byc cały czas chyba 0 a jak daje lekkko gazu to pojawia sie nawet 1.5 na 2 cylindrze

robiłem też test szczelności wszystko szczelne tylko ciśnienie ulatuje wewnątrz silnika nie wiem czemu

Opublikowano

możliwe że masz nieszczelnosc, padniętą cewke/swiece etc

takiego czegoś na logach nie wychwycisz, trzeba na żywo to zdiagnozować. uderz do german81 on Ci pomoże.

Opublikowano

świece wymieniałem miesiąc temu ;) padniętą cewkę bardziej bym stawiał tylko nie mam na podmianę :(

Opublikowano

szarpią ci cewki albo sam moduł, jeśli stukowe masz losowo na wszystkich garach, mam taki moduł na sprzedaż ale nie daje głowy że to on to powoduje

---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:03 ----------

przydaly by sie logi dynamiczne 002 007 i 013 pod obciazeniem wtedy moze cos wiecej bedzie widac

Opublikowano

jutro zrobię logi zobaczymy co wyjdzie... na lpg czy na pb zrobić ?

Opublikowano

PB do podstawa bo jest to odnośnik czy auto jest sprawne czy to LPG tylko nawala

Opublikowano

spoczko zrobie na pb ;) jak niebyło LPG to tez tak szarpał tak ze można wykluczyć lpg

---------- Post dopisany 24-04-2014 at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2014 at 19:48 ----------

zrobiłem dzis logi 007 ,013 ,002

Log (15 - 002,007,013,002,007,013,002,007,013) tu jest na koncu test

Log (16 - 002,007,025,002,007,025) tu tez tylko 5300obr. auto wyjechało

Opublikowano

sonda ok, moc tez ok nawet z lekkim plusem ale stukowe wystepuje i to losowo na roznych garach... albo nieszczelnosc, albo ten modul zaplonu cewki na poczatek bym wykluczyl

Opublikowano

co do nieszczelności to jedyne co słychać gdzie ulatuje ciśnienie to jak odkręcę korek wlewu oleju ( oczywiście odma odłączona )

no chyba ze ten moduł lub cewki .. nie mam na podmianę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...