SkOs Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Panowie otóż ostatnio dałem jechać swojej lubej moją Dunią i jak odjeżdżała to wywalił z niej biało czarny dym (nie dużo). Myślę ok pewnie coś na dolocie rozkręcam i patrze cały dolot i znalazłem dziurę na łączniku gumowym między kolektorem a dolotem. Jednak to co mnie zastanawia to BRAK spadku mocy. Dodatkowo po wyjęciu tego łącznika ukazało mi się sporo oleju:P Czy to możliwe że to wina tej jednej małej dziurki ? Bo wydaję mi się że przy dziurawym dolocie powinien też być spadek mocy. p.s jutro czyszczę cały dolot i podmieniam ten łącznik. Dobry pomysł podjechać do jakiejś fabryki z częściami traktorowymi(LOL ) i kupić tam ten gumowy łącznik ? Wiem że temat wałkowany milion razy ale nie znalazłem info o braku spadku mocy...
Duch^ Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Najczęściej dużą ilość oleju w układzie dolotu zwiastuje padające uszczelniacze w turbinie.. Jak tam troszkę się polało bym nie zawracał głowy bo się pewnie zbierało od wymiany rozrządu.. Dziurka nic raczej nie ma do tego oleju.. Żeby auto straciło odczuwalnie moc musiała by być dość duża dziura a że jest malutka to poprostu sterownik podlewał tyle paliwa ile trzeba ale trochę uciekało Tobie powietrza powstała zła mieszanka i powstało kopcenie (czarny dym) Powinieneś słyszeć przy przyśpieszaniu przy otwartym szybie taki świstt. Aha łącznik zależy jaki jest tam ich kilka rodzai albo allegro albo tak jak pisałeś w sklepie z częściami do maszyn
SkOs Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 k**wa fakt mogłem do Ciebie zadzwonić zalatany człowiek to i nie pomyśli a te uszczelniacze sie da podmienić czy turbo do wymiany ? ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 15:24 ---------- wypiłem 2 piwka posiedziałem godzinę w etce i znalazłem 1H0 145 834J (1 raz etke używałem )
Bartollo Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Olej w dolocie nie zawsze oznacza padające turbo innym powodem dostawania się oleju jest odma a dokładnie jej separator który z racji wieku nie spełnia swojego zadania w takim wypadku opcje są 2 wymiana separatora odmy i tak obecny olej w dolocie bądź OCT (Oil catch tank) i sucho jak na pustyni
SkOs Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 e koledzy tego oleju tak dużo nie było tylko na łączeniach się trochę zebrało właśnie skończyłem wymieniać ten łącznik .... dla takiego mechanika jak ja zajęło to 10 min A i mała przestroga W ASO kosztuje ten łącznik 110-140 zł Ja kupiłem w InterCarsie za 43zł
tomasz102 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 W Agromie kosztuje 15 zł To jest zwykły wąż olejoodporny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się