przemciotorun 5 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 tarcza 280/24 z t4 przod stoczona po 1 mm z obu stron i dystans ok 1-2mm i pasuje, albo ta sama tarcza i od strony zewnetrznej stoczona 2mm i pasuje praktycznie p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booster70 2 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Ale lipa z dostepnoscia jarzm w necie, tezeba szukac w okolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Zawsze możesz kupić nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 za to do 269 jest pelno a roznica prawie zadna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekd4 1 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 -tarcza przednia z t4-rki wentylowana czy pelna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 24MM zadna pelna nie ma raczej ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 tarcza z t4 2,5 przod, 280/24 stoczona po 1 mm + adapter (jak mozna to tak nazwac....) blaszka odsuwajaca jarzmo o 1mm, odgiac trzeba troche oslone bo ocieraja, nie trzeba docinac, i przegiac mocowanie wezyka zeby dac mu troche luzu, i przelozyc reczny za amortyzator..... kloce do zacisku 43 jest taki sam czy a4/b5 czy s8/a8/d2 czy passat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Pany a do swapu z a8 tj 269/22 potrzebuje cos jeszcze z tej a8 bo mam nagrane zaciski ale wole zapytac.czy moje oslony stykna??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 moga byc ale pamietaj ze w a8 inaczej szla linka recznegopoza tym moze niedlugo bede mial komplet z a8 na tyl, przedlift czyli zeliwne zaciski i tarcza 269/20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) No wlasnie Tomek cos mi mowil o tej lince. Czyli musze miec dluzsza linke pod te z a8 czy ori styka?pisz Piotrze w jakiej cenie bys mial bo ja dostane za 80dyszek za szt tylko nie wiew czy to zeliwo. No i zakupilem i takie chyba jak Twoje tj gostek powiedzial ze tarcza po zmierzeniu miala 270/20. Orientuje sie ktos od czego dawac tarcze i czy cos jeszcze musze kombinowac?? Edytowane 29 Lutego 2016 przez wesz82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 raczej innej tarczy nie wymyslisz pod to konkretne jarzmo z a8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 linka zostaje stara..... z a8 ma inne mocowania ale jak by ktos chcial to ma na sprzedanie za 20zl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Czyli brac tez ta z a8 pod ten zacisk Piotrze?? Dobra.dzwonił gość co niby miał mi przesłać zaciski ale nie prześle bo ktoś mu wiecej zaproponował Podpowiedzcie proszę czego dokładnie mam szukać na tył pod 269 Edytowane 2 Marca 2016 przez wesz82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 C5 4.2 tarcze polift a8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Czyli zaciski z c5 4,2 i teraz pyt jaka tarcza tam była bym dobrał dobrze??? Jak tarcza z polifta tj dalej d2 jaki rozmiar??? I czy to wsio co potrzebuje???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booster70 2 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Jest sens walczyc o te pare mm tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Jakie pare mm? Ja w b5 miałem 245x10, zmieniłem na 269x22 i było miód, przy dosyć lekkiej budzie dawał radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Sens jest bo to juz wentyl a nie lita. Dobra mam w a6c5 4,2 tył miał 269/22. Co z tą tarczą z a8?? Swoją drogą to cenią sie za zaciski z c5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 tarcza musi byc od a8 bo jest plytsza i latwiej dostosowac zacisk z jarzmem do niej podkladka, c5 sa za glebokie i juz nic nie zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Piotrek ok ale mam brac z a8 d2 fl tarcze 269/22??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się