pontonix Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam. W moim B6 2.5 TDI (2003) pojawiły sie 3 następujące problemy. 1. Jadac dziś zza zakrętu wjechałem (niechcący) w dużą kałużę. Zaraz po tym auto zaczęło się dławić. Stanąłem zgasiłem, odpaliłem zaczęło dymić na biało i tak: Obroty kreca sie do 3,5 tys po czym spadają do 3 (gaz w podłodze na postoju), jak jadę silnik nie chce się zakręcić powyżej 2 tyś, więcej nie chce muli cały czas na każdym biegu do 2 tyś. Proszę o jakieś rady. 2. Klimatyzacja nie chłodzi. Jest nabita, ciepło grzeje lecz jak wezmę na LO, to wogole nie chłodzi tylko daje ciepłe powietrze. Proszę o jakieś rady co mogło pójść i ew. koszty. 3. WSPOMAGANIE. Gdy jadę normalnie działa wszystko pięknie, gdy jadę wolno zaczyna słychać wspomaganie "taki dzwięk przy max skreconych kołach" szczegolnie przy zakręcie z małą prędkością. Natomiast na parkingu to jest prawdziwa katorga. Jak mam wykręcić i stoję to wspomaganie wogóle nie działa, muszę siłą skręcać kierownicę, natomiast jak dodam gazu na wcisniętym sprzęgle i trzymam wyższe obroty nagle zaczyna działać wydając przy tym ten nieprzyjemny dzwięk j.w. Proszę szanownych klubowiczów o rady, ew ceny i co mam zrobić do ew dalszego sprawdzenia. Czy ktoś może ma zaufanego mechanika w Piasecznie pod Warszawą który mnie nie oszuka? Pozdrawiam
kaju Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam.W moim B6 2.5 TDI (2003) pojawiły sie 3 następujące problemy. 1. Jadac dziś zza zakrętu wjechałem (niechcący) w dużą kałużę. Zaraz po tym auto zaczęło się dławić. Stanąłem zgasiłem, odpaliłem zaczęło dymić na biało i tak: Obroty kreca sie do 3,5 tys po czym spadają do 3 (gaz w podłodze na postoju), jak jadę silnik nie chce się zakręcić powyżej 2 tyś, więcej nie chce muli cały czas na każdym biegu do 2 tyś. Proszę o jakieś rady. 2. Klimatyzacja nie chłodzi. Jest nabita, ciepło grzeje lecz jak wezmę na LO, to wogole nie chłodzi tylko daje ciepłe powietrze. Proszę o jakieś rady co mogło pójść i ew. koszty. 3. WSPOMAGANIE. Gdy jadę normalnie działa wszystko pięknie, gdy jadę wolno zaczyna słychać wspomaganie "taki dzwięk przy max skreconych kołach" szczegolnie przy zakręcie z małą prędkością. Natomiast na parkingu to jest prawdziwa katorga. Jak mam wykręcić i stoję to wspomaganie wogóle nie działa, muszę siłą skręcać kierownicę, natomiast jak dodam gazu na wcisniętym sprzęgle i trzymam wyższe obroty nagle zaczyna działać wydając przy tym ten nieprzyjemny dzwięk j.w. Proszę szanownych klubowiczów o rady, ew ceny i co mam zrobić do ew dalszego sprawdzenia. Czy ktoś może ma zaufanego mechanika w Piasecznie pod Warszawą który mnie nie oszuka? Pozdrawiam Ad.1 Prawdopodobnie woda z kałuży poszła Ci w dolot stąd też biały dym, a raczej po prostu para... Ad.3 Zajrzałeś chociaż do zbiorniczka czy masz płyn? Bo to ewidentnie brak płynu i rzęzi Ci pompa, która za chwilę zaśpiewa "Anielski orszak niech mą duszę niesie", bo się zwyczajnie zatrze.
pontonix Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Tak sprawdziłem, nawet wymieniałem jakiś miesiąc temu na koloru zielonego
kkam Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Co do klimy: może masz zablokowane klapy w nawiewie i cały czas puszcza tylko cieple powietrze.
pontonix Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Jak nabijałem to na tym urządzeniu nie spadła wskazówka ciśnienia czy jakoś tak po odpaleniu i ten co nabijał mowił, że albo kompresor albo sprzęgiełko.
rogerwro Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Podepnij vaga i pokaż, jakie masz błedy, będzie jaśniej...
KrzysiekA4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ad 1) miałem podobne objawy jak mi się zsunął wąż od inter coolera tylko kopcil na czarno ale objawy braku mocy i obrotów te same,Do sprawdzenia cały dolot Ad2)Najlepiej zapytać w dziale od klimatyzacji:wink: Ad3)Jak dla mnie padająca pompa wspomagania,mam wrażenie że płyn był wymieniany już po takowych dźwiękach (próba odratowania sytuacji) Dodatkowo jak kolega Rogerwro napisał zobacz co vag Ci powie,z pewnością brak mocy nie został bez śladu:wink:
pontonix Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Dziekuje za dotychczasowe opinie. Byłem narazie na małej przejazdzce aby zagrzac silnik zeby ew woda odparowała naturalnie. Auto pozwala juz sie krecić ledwo do 2.5 tys obrotów, na jedynce nawet do 3. Na postoju juz do 4 tysiecy. Podczas jazdy dalej się dławi lecz Z godziny na godzine jest coraz lepiej. Jeżeli chodzi o płyn wspomagania jest prawie cały zbiorniczek. Jakieś 2 cm nad kreską max. Dodam, że auto na zimnym silniku po odpaleniu skreca pięknie nie ma żadnych dzwięków. Natomiast cały problem zaczyna się gdy auto już się rozgrzeje
kamilGZB Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Jeżeli chodzi o płyn wspomagania jest prawie cały zbiorniczek. Jakieś 2 cm nad kreską max. Dodam, że auto na zimnym silniku po odpaleniu skreca pięknie nie ma żadnych dzwięków. Natomiast cały problem zaczyna się gdy auto już się rozgrzeje Te 2 cm to za dużo płynu , po coś jest ta kreska "max" .
patio Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 co do wspomagania miałem to samo wymieniłem płyn nie pomogło więc pompa do wymiany
KrzysiekA4 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Paweł,w zbiorniczku jest wskaźnik i jak kolega wyżej napisał jest pewien ogranicznik,więc ściągnij różnicę strzykawką to jest tak samo jak z olejem za mało czy za dużo jest po prostu nie dobrze:wink: Co do obrotów dobrze że coraz lepiej,Białego dymu już nie ma??
pontonix Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Przestało dymić, dziś się kręci już do 3 tysięcy. Powyżej dzwiek silnika sie nieznacznie zmienia lecz dalej nie ma mocy. Pozdrawiam
rogerwro Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Jeżeli chodzi o płyn wspomagania jest prawie cały zbiorniczek. Jakieś 2 cm nad kreską max. moze woda sie tam jakos dostala... wymien plyn na dzien dobry.
pontonix Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ok jestem po wizycie u mechanika a więc tak. 1. Brak mocy spowodowany był tym iż woda (duża ilość) dostała się do filtra powietrza skutecznie go zmiękczając przez co filtr został zassany do rury z przepływomierzem i zatrzymał się na tej kratce co chroni przed odłamkami itp z zewnatrz. Nowy filtr + czyszczenie przepływomierza i śmiga jak ta lala 2. Klimatyzacja nie chłodzi. Poszedł czujnik któryś od zaworu kompresora czy jakos tak. Na VAGu wyszło. Ile takie cudo moze kosztowac? 3. Pompa wspomagania do wymiany ;D Pozdrawiam i dziekuje za dotychczasowe porady
KrzysiekA4 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ok jestem po wizycie u mechanika a więc tak.1. Brak mocy spowodowany był tym iż woda (duża ilość) dostała się do filtra powietrza skutecznie go zmiękczając przez co filtr został zassany do rury z przepływomierzem i zatrzymał się na tej kratce co chroni przed odłamkami itp z zewnatrz. Nowy filtr + czyszczenie przepływomierza i śmiga jak ta lala 2. Klimatyzacja nie chłodzi. Poszedł czujnik któryś od zaworu kompresora czy jakos tak. Na VAGu wyszło. Ile takie cudo moze kosztowac? 3. Pompa wspomagania do wymiany ;D Pozdrawiam i dziekuje za dotychczasowe porady Osłonę pod silnikiem masz??Co do klimy jaki błąd??Pompa wspomagania do wymiany,czy zregeneruje.Jakie koszta??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się