Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent A4 1,9 TDI AVF bez żadnych modów (ori program)

Problemy:

1) notlauf powyżej 3500/obr przeważnie na zimnym silniku, jak już go trochę przegazuję to potem już jest OK

łapie wtedy błąd

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

2) Ciężko pali (2-3sekundy trzeba trzymac rozrusznikiem) i trzęsie motorem przeważnie na rozgrzanym silniku. Nie jest to za każdym razem. Na zimnym z rana jest lepiej.

Dynamiczne grupy 000 i złapał notlaufa, na kolejnych już nie łapał i było OK

Log (0 - 000)

Dynamiczne:

Log (0 - 008)

Log (1 - 000)

Log (2 - 011)

Log (3 - 004)

Log (4 - 010)

Log (5 - 003)

Log (6 - 015)

Log (7 - 001)

Statyczne:

Log (0 - 001)

Log (1 - 004)

Log (2 - 000)

Log (3 - 003)

Log (4 - 018)

Log (5 - 007)

Log (6 - 013)

Log (7 - 023)

Statyczne BasicSeting:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

Z góry dzięki za diagnozę i podpowiedzi co trzeba zrobić. Kierownice były czyszczone po zakupie, razem z wymianą rozrządu. Częsta jazda na małych dystansach ale jak tylko jestem na obwodnicy gazu nie żałuję lecz często to kończy się właśnie notlaufem.

---------- Post dopisany 29-04-2014 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 20:28 ----------

Co tam pany, każdy nie ma czasu czy ochoty zerknąć na logi. Zawsze jak ktoś wychodzi z problemem piszecie "zrób logi to powiemy co i jak"

Zrobiłem i co ....;)

Opublikowano

lekko kierownice sie przycinaja w turbo , reszta ok

Opublikowano
lekko kierownice sie przycinaja w turbo , reszta ok

Dzięki za odpowiedź. Czyscilem kierownice i mało to dało. Co proponujecie, wymianę kierownic?

---------- Post dopisany 04-05-2014 at 09:25 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2014 at 08:01 ----------

Panowie 1 punkt rozwiązany, kierownice rozruszałem podczas robienia logów i teraz już jest OK. Kondycja turbo, przepływki, wtrysków OK. Jeszcze tylko EGR do czyszczenia.

Co z punktem 2 ? Dlaczego on z rana pali dobrze a jak jest rozgrzany to nie załapuję za pierwszym razem. Jakie logi trzeba zrobić żeby zdiagnozować problem?

Opublikowano

99 procent przypadków ciężkiego zapalania gdy ciepły to rozrusznik. Do sprawdzenia poza elektrowlacznikiem i szczotkami przekładnia planetarna. U mnie jedna zebatka nie miała już 2 zębów i skończyło się zakupem nowego.

Opublikowano
99 procent przypadków ciężkiego zapalania gdy ciepły to rozrusznik. Do sprawdzenia poza elektrowlacznikiem i szczotkami przekładnia planetarna. U mnie jedna zebatka nie miała już 2 zębów i skończyło się zakupem nowego.

A jest jakaś możliwość zdiagnozowania rozrusznika bez wyjmowania go (VAGiem itp) ?

Opublikowano

Ma podczas zapalania trzymać powyżej 250 obr/min.

Opublikowano

Turbo przeładowuje i pewnie rozrusznik już nie pierwszej młodości.

Opublikowano

Log (0 - 011)

Panowie moze ktoś zerknąć na te logi. Pow 4000 łapie notlauf. Czy to przez kierownice czy źle wyregulowana grucha ?

---------- Post dopisany 31-05-2014 at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 08:53 ----------

Może ktoś to ocenić co się tutaj dzieje, dlaczego mam takie duże przeladowanie. Co myślicie o wydłużeniu sztangi.

Opublikowano
Log (0 - 011)

Panowie moze ktoś zerknąć na te logi. Pow 4000 łapie notlauf. Czy to przez kierownice czy źle wyregulowana grucha ?

---------- Post dopisany 31-05-2014 at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 08:53 ----------

Może ktoś to ocenić co się tutaj dzieje, dlaczego mam takie duże przeladowanie. Co myślicie o wydłużeniu sztangi.

Według mnie ktoś się bawił sztangą i ją za dużo skrócił... trzeba by ją wydłużyć o kilka obrotów bo przeładowuje w cholere za daleko...

Opublikowano

Chciałem mieć pewność zanim zacznę robotę ze sztanga. Dziwne dla mnie było ze po czyszczeniu kierownic łapał notlauf.

Opublikowano

odkręć nakrętki od gruszki i poruszaj ją góra dół i jeżeli wyczujesz nawet lekkie przycięcia łopatek to nie masz co się łudzić ,że się samo rozrusza trzeba wyciągać turbo.

Opublikowano
odkręć nakrętki od gruszki i poruszaj ją góra dół i jeżeli wyczujesz nawet lekkie przycięcia łopatek to nie masz co się łudzić ,że się samo rozrusza trzeba wyciągać turbo.

Po kupnie auta 11,2013, czysciłem geometrię w turbo i po czyszczeniu łapał dalej notlaufa. Dodam jeszcze że tylko na zimnym silniku go łapie.

Z logów ewidentnie wynika że jest przeładowanie.

Opublikowano

zdejmij przewód podciśnienia z gruszki i wtedy zobacz jak pompuje, przy zbyt krótkiej sztandze miał byś cały czas przeładowanie a w pierwszych logach nie masz max przeładowania tylko zachwiane (typowe dla zacinających się kierownic)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...