fend18 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam, mam zamiar wypruc wnetrze katalizatora, zostawic sama puszke, czy samochod bedzie duzo glosniejszy? czy nie bedzie wplywalo to na sonde lambda? oraz na czystosc spalin, ewnetualne badanie spalin na przegladzie, oraz czy nie lepiej wstawic kawalek rurki i przespawac sonde?
bero Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 lepsze ponoć jest to drugie rozwiązanie, spaliny będą miały lepsze ujście... Jeśli chodzi o przegląd to już inna bajka bo jak będzie rurka diagnosta może się od tego doczepić... z wyprutym katem ponoć moga być metaliczne odgłosy, ale osobiście nie sprawdziłem..
fend18 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2008 lepsze ponoć jest to drugie rozwiązanie, spaliny będą miały lepsze ujście... Jeśli chodzi o przegląd to już inna bajka bo jak będzie rurka diagnosta może się od tego doczepić... z wyprutym katem ponoć moga być metaliczne odgłosy, ale osobiście nie sprawdziłem.. dzisiaj mam zamiar wywalic wnetrznosci katalizatora i zobaczymy jak bedzie chodzic, przyznam ze przy odlaczonym wydechu calkiem ciekawie brzmi silnik, jak rasowe V8
wojtekce Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 wstaw rurke w środek kata bo bedzie ci gwizdał jak polonez pozdrawiam
fend18 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2008 wstaw rurke w środek kata bo bedzie ci gwizdał jak polonez pozdrawiam bajka, wywalilem wczoraj wnetrznosci, zostawilem sama puszke i jest tak samo jak bylo przedtem oczywiscie mowie o glosnosci pracy silnika, nie ma zadnej roznicy czy wolne obroty czy wysokie, glosnosc jest taka sama jak z katalizatorem.
fend18 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Opublikowano 1 Września 2008 no i pare kucy wiecej nie wiem czy pare, czy po prostu odzyskalem te ktore umarly przez zapchany katalizator, nie mam porownania z inna a4 1.8t
tomaszu Opublikowano 1 Września 2008 Opublikowano 1 Września 2008 Z doświadczenia wiem, że lepiej jest wstawić tłumik przelotowy, zamiast rurki. Silnik jest bardziej elastyczny i ma przyjemniejszy dźwięk. Poza tym po wstawieniu samej rurki szybciej wypalają się pozostałe tłumiki.
Dev Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 Witam, mam zamiar wypruc wnetrze katalizatora, zostawic sama puszke, czy samochod bedzie duzo glosniejszy? czy nie bedzie wplywalo to na sonde lambda? oraz na czystosc spalin, ewnetualne badanie spalin na przegladzie, oraz czy nie lepiej wstawic kawalek rurki i przespawac sonde? po co cudowac i wstawiać rurę ? bierzesz zaostrzonego pręta albo rure fi 40 parę uderzeń młotkiem i po temacie resztę kata i tak "wypluje" przez wydech tylko uważaj na lambdę aby jej nie uszkodzić
nebraska11 Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 witam czy można wyciąć wnętrze katalizatora w 2,5tdi v6 AFB?? jakie mogą być tego konsekwencje?czy nie bedzie miało to wpływu na prace komputera i sondy lambda??mam samochód z przebiegiem 200tys km i napewno jest juz troche przypchany.
wojtekce Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 :kox:możesz wywalić kat bez konsekwencji
nebraska11 Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 :kox:możesz wywalić kat bez konsekwencji a robiłes coś podobnego kolego lub znasz kogos kto robił w takim silniku?
nebraska11 Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 sprawdzone [/quote sprawdzone chodzi mi konkretnie o silnik 2,5tdi v6 czy np.nie ma lambdy za katem i nie bedzie miało to wpływu na prace kompa. mam plan wyciąć wnętrze kata,zaspawać i zamontować spowrotem,bez zadnych strumienic,wstawiania nowego kata itp.
lukaszkucyk Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 ja mam wybity środek katalizatora i jest zajebiściee
fend18 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 Witam, mam zamiar wypruc wnetrze katalizatora, zostawic sama puszke, czy samochod bedzie duzo glosniejszy? czy nie bedzie wplywalo to na sonde lambda? oraz na czystosc spalin, ewnetualne badanie spalin na przegladzie, oraz czy nie lepiej wstawic kawalek rurki i przespawac sonde? po co cudowac i wstawiać rurę ? bierzesz zaostrzonego pręta albo rure fi 40 parę uderzeń młotkiem i po temacie resztę kata i tak "wypluje" przez wydech tylko uważaj na lambdę aby jej nie uszkodzić dokladnie tak zrobilem, pret od zbrojenia betonowego mlotek i napier... ale odlaczylem rure od srodkowego tlumika i wszystko przez nia wylecialo, pozniej tylko zlozenie odpalenie jeszcze na odlaczonym wydechu, wylecialo co mialo wyleciec zlozenie wydechu i jazda.
kepasa Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 gdzieś czytałem na forum, że tzreba drugą sandę przespawać...w b5 jest jedna????
wesz82 Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 gdzieś czytałem na forum, że tzreba drugą sandę przespawać...w b5 jest jedna???? Poza silnikiem 6 cylindrowym tam są dwie,po jednej na każdy rząd cylindrów
Dev Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 tutaj masz wszystkie dane na ten temat: http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&pd=1320&t=lambdaneu&lmf=AUDI&h=AUDI&m=A4
skalarx Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Koledzy pomocy!!! Próbowałem dzisiaj wykręcić kata w celu wybebeszenia i za nic nie mogę odkręcić śrub. Rogal stwierdził że mam zapchany katalizator na amen. Jak odkręcić te śruby?? Psikałem WD40 ale nic nie pomogło.
Rekomendowane odpowiedzi