Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż przekładni kierowniczej ze wspomaganiem Servotronic w A4 B8 2007-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bity to masz wszystkie, ale tylko w dwóch podpowiedzi. 

Opublikowano
Bity to masz wszystkie, ale tylko w dwóch podpowiedzi. 
Muszę zmienić ręcznie końcówkę z 0 na 1 i jak to mam zatwierdzić?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
27 minut temu, adrian2901 napisał:

Muszę zmienić ręcznie końcówkę z 0 na 1 i jak to mam zatwierdzić?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Nie wiem jaką końcówkę chcesz zmienić, ale bity to są te zera, binary. Liczy się je od prawej do lewej. Zmieniasz który chcesz a potem kliknij przed wyjściem na inny bajt, exit, zapisz i już.

Opublikowano

Ogólnie przekładnie wymienialem w Toledo 1M ale tam trzeba było opuszczać sanki. Tutaj według instrukcji jest dużo łatwiej także myślę że da radę na kobylkach.

W praktyce ktoś powie czy łatwo wychodzi ?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano
15 minut temu, Hohe napisał:

Nie wiem jaką końcówkę chcesz zmienić, ale bity to są te zera, binary. Liczy się je od prawej do lewej. Zmieniasz który chcesz a potem kliknij przed wyjściem na inny bajt, exit, zapisz i już.

A jeszcze dodam, że pierwszy z prawej to bit 0.

Opublikowano
16 godzin temu, adrian2901 napisał:

Dzieki wielkie. A kwestia tego krzyżulca wspornika napedowego? Do tego nie masz linka?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Wieczorem wrzucę instrukcje do krzyżulca, ale filozofii tam niema odkręcasz tylko śruby i tyle

Opublikowano
Wieczorem wrzucę instrukcje do krzyżulca, ale filozofii tam niema odkręcasz tylko śruby i tyle
Dzięki. Jak możesz to podrzuć. Mniej więcej wiem o co chodzi ale instrukcja zawsze się przyda. W weekend będę działał bo mam już wszystkie potrzebne części. Naszlo mnie na servotronic bo dostałem Octavię na parę dni i miała servotronic i po przesiadce z powrotem do audi miałem wrażenie że nie mam wspomagania. A koła w audi mam 255/35R19 także myślę że będzie dużo lepiej.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Servotronic założony. Na postoju i do prędkości 25km/h na kołach 255/35R19 rewelacja. Ale powyżej prędkości 25km/h mam wrażenie że kierownica chodzi ciężej niż na przekładni bez servotronica. Wydaje mi się ze jakos bardziej musze użyć siły niz wczesniej np na łuku drogi lub rondzie. Dodatkowo mam wrażenie ze przekładnia bez servotronica jadąc na rondzie sama się prostowala a po wymianie i jeździe próbnej przy wychodzeniu z łuku kierownica zostala i prawie na chodnik wyjechałem [emoji38] Może to kwestia przyzwyczajenia. Czy wy macie podobne odczucia?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

witam, przymierzam się do zmiany magla na servotronic, mam takie pytanie w jakim przedziale cenowym szukać magla?

Opublikowano

Czy wszystkie przedlifty nie posiadają servotronic ? Zdarzają sie przypadki kiedy jest 1n3 w przedlifcie ? 

Opublikowano

Czy ktos sie orientuje czy da sie wymienic zaworek z servotronica bez wyciagania maglownicy ? Wystepuje on jako czesc zamienna - jakis zestaw naprawczy / oringi ? Nestety przez wilgoc we wtyczce zaworek chyba padl.

Opublikowano (edytowane)

Witam.
Mam u siebie 1N7-Aktywny układ kierowniczy dla audi drive select - mam w aucie ADS.
Pytanie: czy w tym rodzaju układu to normalne, że kierownica chodzi dużo ciężej niż na przykład u syna w A38P1 Sportback ?! U niego na postoju mogę kręcić kierą jednym palcem (chyba ma Servotronic) a u mnie nie ma szans na taką przyjemność !? Próbowałem różnych ustawień w ADS ale właściwie to nic nie zmieniło. Czy jest możliwość jakiejś regulacji/ustawienia aby kiera na postoju lub po mieście chodziła lekko, lżej niż obecnie ?!

Edytowane przez tomasm64
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Cześć. Mam servotronic  na wlepie 1n3 itd. Pytanie brzmi jeśli nie mam  ADS to w MCE 09 w byte 07 powinienem mieć zaznaczony bit 04 - Dynamic/Activ steering installed? Jeśli go zaznaczę to wyskakuje mi błąd 03110 - Active Steering Control Module (J792) 

135755849_117324590171125_5542105241395927738_n.jpg

Opublikowano

Witam

Planuje u siebie wymienic maglownice na servotronik.

Mechanik który mi ma to zakładać twierdzi, że servotronik niekoniecznie ma mieć numer 8T1 422 066 B.

Natomiast w tym poradniku jest napisane wyraznie, że tylko taki numer musi być.

 Moje MCE to:  8K0 907 063 P.

Mój moduł komfortu to 8K0 907 064 CP

Napiszcie prosze o co tu chodzi  z tym numerem  8T1 422 066 B ?

Musi rzeczywiscie być tylko ten numer czy ten bedzie działac z innym numerem ?

 

 

Opublikowano

zgodnie z tym co podaje ETKA, to tak jest tylko ten jeden zamiennik pod servotronic, jednak numery na używanym maglu (montowanym w fabryce) mogą się różnić. Numer z etki określa zamiennik, a numery na częściach z demontażu mogą być różne uzależnione od procesu produkcji, często tak było w starszych modelach B6/B7 więc tu pewnie działa to podobnie.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź...... Czyli jest jakieś ryzyko kupując inny numer że coś nie będzie pasowało ?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...