Hohe Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Bity to masz wszystkie, ale tylko w dwóch podpowiedzi.
Gość Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Bity to masz wszystkie, ale tylko w dwóch podpowiedzi. Muszę zmienić ręcznie końcówkę z 0 na 1 i jak to mam zatwierdzić? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
bin85 Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Poniżej instrukcja demontaży magla https://www.dropbox.com/s/zj5a0x6kddwfrfo/vw-wi___rl_A.pl-PL.A00.5A40.24.wi__61746941.xml_xsl%3D3.pdf?dl=0
Hohe Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 27 minut temu, adrian2901 napisał: Muszę zmienić ręcznie końcówkę z 0 na 1 i jak to mam zatwierdzić? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Nie wiem jaką końcówkę chcesz zmienić, ale bity to są te zera, binary. Liczy się je od prawej do lewej. Zmieniasz który chcesz a potem kliknij przed wyjściem na inny bajt, exit, zapisz i już.
Gość Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Poniżej instrukcja demontaży maglahttps://www.dropbox.com/s/zj5a0x6kddwfrfo/vw-wi___rl_A.pl-PL.A00.5A40.24.wi__61746941.xml_xsl%3D3.pdf?dl=0Dzieki wielkie. A kwestia tego krzyżulca wspornika napedowego? Do tego nie masz linka?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Ogólnie przekładnie wymienialem w Toledo 1M ale tam trzeba było opuszczać sanki. Tutaj według instrukcji jest dużo łatwiej także myślę że da radę na kobylkach. W praktyce ktoś powie czy łatwo wychodzi ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Hohe Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 15 minut temu, Hohe napisał: Nie wiem jaką końcówkę chcesz zmienić, ale bity to są te zera, binary. Liczy się je od prawej do lewej. Zmieniasz który chcesz a potem kliknij przed wyjściem na inny bajt, exit, zapisz i już. A jeszcze dodam, że pierwszy z prawej to bit 0.
bin85 Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 16 godzin temu, adrian2901 napisał: Dzieki wielkie. A kwestia tego krzyżulca wspornika napedowego? Do tego nie masz linka? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Wieczorem wrzucę instrukcje do krzyżulca, ale filozofii tam niema odkręcasz tylko śruby i tyle
Gość Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Wieczorem wrzucę instrukcje do krzyżulca, ale filozofii tam niema odkręcasz tylko śruby i tyleDzięki. Jak możesz to podrzuć. Mniej więcej wiem o co chodzi ale instrukcja zawsze się przyda. W weekend będę działał bo mam już wszystkie potrzebne części. Naszlo mnie na servotronic bo dostałem Octavię na parę dni i miała servotronic i po przesiadce z powrotem do audi miałem wrażenie że nie mam wspomagania. A koła w audi mam 255/35R19 także myślę że będzie dużo lepiej. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
bin85 Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Wymontowanie i zamontowanie krzyżulca https://www.dropbox.com/s/5nv0fsk7eu4p7a6/vw-wi___rl_A.pl-PL.A00.5A40.24.wi__61746747.xml_xsl%3D3.pdf?dl=0
Gość Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Wymontowanie i zamontowanie krzyżulca https://www.dropbox.com/s/5nv0fsk7eu4p7a6/vw-wi___rl_A.pl-PL.A00.5A40.24.wi__61746747.xml_xsl%3D3.pdf?dl=0Dzięki wielkie!Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Servotronic założony. Na postoju i do prędkości 25km/h na kołach 255/35R19 rewelacja. Ale powyżej prędkości 25km/h mam wrażenie że kierownica chodzi ciężej niż na przekładni bez servotronica. Wydaje mi się ze jakos bardziej musze użyć siły niz wczesniej np na łuku drogi lub rondzie. Dodatkowo mam wrażenie ze przekładnia bez servotronica jadąc na rondzie sama się prostowala a po wymianie i jeździe próbnej przy wychodzeniu z łuku kierownica zostala i prawie na chodnik wyjechałem [emoji38] Może to kwestia przyzwyczajenia. Czy wy macie podobne odczucia? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
luki11 Opublikowano 3 Października 2019 Opublikowano 3 Października 2019 witam, przymierzam się do zmiany magla na servotronic, mam takie pytanie w jakim przedziale cenowym szukać magla?
espezet123 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Czy wszystkie przedlifty nie posiadają servotronic ? Zdarzają sie przypadki kiedy jest 1n3 w przedlifcie ?
czester Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Czy ktos sie orientuje czy da sie wymienic zaworek z servotronica bez wyciagania maglownicy ? Wystepuje on jako czesc zamienna - jakis zestaw naprawczy / oringi ? Nestety przez wilgoc we wtyczce zaworek chyba padl.
tomasm64 Opublikowano 18 Lipca 2020 Opublikowano 18 Lipca 2020 (edytowane) Witam. Mam u siebie 1N7-Aktywny układ kierowniczy dla audi drive select - mam w aucie ADS. Pytanie: czy w tym rodzaju układu to normalne, że kierownica chodzi dużo ciężej niż na przykład u syna w A38P1 Sportback ?! U niego na postoju mogę kręcić kierą jednym palcem (chyba ma Servotronic) a u mnie nie ma szans na taką przyjemność !? Próbowałem różnych ustawień w ADS ale właściwie to nic nie zmieniło. Czy jest możliwość jakiejś regulacji/ustawienia aby kiera na postoju lub po mieście chodziła lekko, lżej niż obecnie ?! Edytowane 18 Lipca 2020 przez tomasm64 1
kalix94 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Cześć. Mam servotronic na wlepie 1n3 itd. Pytanie brzmi jeśli nie mam ADS to w MCE 09 w byte 07 powinienem mieć zaznaczony bit 04 - Dynamic/Activ steering installed? Jeśli go zaznaczę to wyskakuje mi błąd 03110 - Active Steering Control Module (J792)
1122334455 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Witam Planuje u siebie wymienic maglownice na servotronik. Mechanik który mi ma to zakładać twierdzi, że servotronik niekoniecznie ma mieć numer 8T1 422 066 B. Natomiast w tym poradniku jest napisane wyraznie, że tylko taki numer musi być. Moje MCE to: 8K0 907 063 P. Mój moduł komfortu to : 8K0 907 064 CP Napiszcie prosze o co tu chodzi z tym numerem 8T1 422 066 B ? Musi rzeczywiscie być tylko ten numer czy ten bedzie działac z innym numerem ?
MaTeo85 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 zgodnie z tym co podaje ETKA, to tak jest tylko ten jeden zamiennik pod servotronic, jednak numery na używanym maglu (montowanym w fabryce) mogą się różnić. Numer z etki określa zamiennik, a numery na częściach z demontażu mogą być różne uzależnione od procesu produkcji, często tak było w starszych modelach B6/B7 więc tu pewnie działa to podobnie.
1122334455 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Dzięki za odpowiedź...... Czyli jest jakieś ryzyko kupując inny numer że coś nie będzie pasowało ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się