martin88 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Koledzy, mam taki oto problem. Zaraz po zakupie Audi, zawiozłem samochód na wymianę zawieszenia. W trakcie naprawy okazało się, że jest wyciek oleju. Powodem był niedokręcony do końca filtr oleju. Mechanik dokręcił go i było ok. Niedługo potem wymieniłem olej wraz z filtrem (firmy Filtron). Filtr dokręciłem porządnie ręką. Po przejechaniu 1 tys. km zauważyłem wyciek w okolicach filtra. Okazało się, że znowu filtr poluźnił się, więc go dokręciłem. Taką operację muszę wykonywać co jakiś czas. Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem? Wiecie, gdzie może być przyczyna? Może w tym silniku trzeba bardzo mocno dokręcać filtr? Z góry dzięki za odp.
kaczmar13 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 zdejmij filtr i dokręć nakrętkę pod nim. Ona jest na rurce i trzyma wymiennik ciepła, na pewno tam się luzuje. Musisz mieć klucz chyba 27 z tego co pamiętam
Danny Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Kup nowy filtr(może nie filtrona) i przy wymianie zakręć dobrze, wątpie aby to była chłodniczka oleju jak po prostu może wadliwa część albo masz za mało siły może:)
martin88 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 Kup nowy filtr(może nie filtrona) i przy wymianie zakręć dobrze, wątpie aby to była chłodniczka oleju jak po prostu może wadliwa część albo masz za mało siły może:) W takim razie, dlaczego wcześniejszy filtr też nie był dokręcony (zaraz po kupnie auta)? Sądzisz, że w obu przypadkach problemem jest filtr?
darek995 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Odkręć filtr, wytrzyj wszystko do sucha zarówno filtr i podstawę filtra, dokręć to co kolega mówi. Nowy filtr posmaruj lekko palcem po uszczelce olejem z silnika a następnie dokręć b.mocno ręką. Po odpaleniu silnik zassie olej do filtra i ewentualny brak uzupełnij, musi być wtedy dobrze. Nie dokręcaj kluczem filtra bo możesz go pogiąć.
Labiel Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Tak jak koledzy piszą. Pewnie poluźniła się śruba która trzyma chłodnicę oleju. Ale warto byłoby również zajrzeć do uszczelki która jest między podstawą a chłodnicą oleju.
Danny Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Całość również może być zabrudzona, myśle, że żadna nasza wypowiedz Ci nie pomoże dopóki tam nie zaglądniesz sam
Dev Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Wyciagnij wszystko razem z podstawą filtra oleju. Wymien oring od chłodnicy oleju i porządnie dokrec rurke w srodku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się