lukasz1813 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Witam Mam taki problem w 2.5 V6 że cieknie mi paliwo z wtryskiwaczy w lewej głowicy. Wymienione zostały już wężyki przelewowe ale to nic nie pomogło. Dodam że obok tych gumowych uszczelek ( na zdjęciu zaznaczonych ) widoczne są pęcherze powietrza. Gdzie szukać przyczyny takiego problemu? Czym to jest spowodowane. Dodam jeszcze że gdy silnik pracuje w wężyku doprowadzającym paliwo do pompy widać bąbelki powietrza, samochód dobrze pali. Proszę o jakieś sugestie, rady. Pozdrawiam
Tomas3k Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 a podkładki miedziane ? może one szwankują , lub wężyki złej jakości.
KrzysiekA4 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Łukasz pierwsze wyciek na deklu sprawdziłbym korek od wlewu oleju czy nie ma tam ciśnienia:wink:,jeśli jest tam syczenie(ala coca cola przy pierwszym otwarciu) to odma do wymiany(najlepiej nowy model plastikowa) jak najszybciej i do wymiany jeżdzij na wpółotwartym korku od wlewu(zniwelujesz ciśnienie co się tam gromadzi). W tych miejscach co zaznaczyłeś to jest uszczelnienie na deklu od komory zaworowej na wtryskach(tam jest olej który smaruję Twoje wałki i hydro),sam wtrysk dochodzi jeszcze dalej,głębiej wchodzi(można powiedzieć że na długość prawie dwa razy palec(środkowy:decayed:).Co do uszczelnienia to albo nowy dekiel(szrot,ASO)albo samo wyeliminowanie zapchanej odmy. Drugie pęcherzyki w układzie paliwowym paliwowym Do sprawdzenia cały układ paliwowy od wtrysków przez pompę do baku.Czy nie ma gdzieś zapoconych przewodów itd.Przelewy piszesz że wymieniałeś,napisz lub zrób filmik z rana jak to wygląda najlepiej z kimś czy masz tylko chwilę czy przy dodaniu gazu naglę jest ich więcej:kwasny: To wszystko moje przypuszczenia ale posprawdzaj to co pisałem zobaczymy co dalej:wink:
konus Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 wymień podkładki pod przelewami ale też skoro są widoczne pęcherze koło wtrysków to najprawdopodobniej masz wygniecione podkładki pod wtryskami i uciekająca kompresja powoduje bąbelkowanie paliwa
lukasz1813 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 Łukasz pierwsze wyciek na deklusprawdziłbym korek od wlewu oleju czy nie ma tam ciśnienia:wink:,jeśli jest tam syczenie(ala coca cola przy pierwszym otwarciu) to odma do wymiany(najlepiej nowy model plastikowa) jak najszybciej i do wymiany jeżdzij na wpółotwartym korku od wlewu(zniwelujesz ciśnienie co się tam gromadzi). W tych miejscach co zaznaczyłeś to jest uszczelnienie na deklu od komory zaworowej na wtryskach(tam jest olej który smaruję Twoje wałki i hydro),sam wtrysk dochodzi jeszcze dalej,głębiej wchodzi(można powiedzieć że na długość prawie dwa razy palec(środkowy:decayed:).Co do uszczelnienia to albo nowy dekiel(szrot,ASO)albo samo wyeliminowanie zapchanej odmy. Drugie pęcherzyki w układzie paliwowym paliwowym Do sprawdzenia cały układ paliwowy od wtrysków przez pompę do baku.Czy nie ma gdzieś zapoconych przewodów itd.Przelewy piszesz że wymieniałeś,napisz lub zrób filmik z rana jak to wygląda najlepiej z kimś czy masz tylko chwilę czy przy dodaniu gazu naglę jest ich więcej:kwasny: To wszystko moje przypuszczenia ale posprawdzaj to co pisałem zobaczymy co dalej:wink: Ciśnienia po otwarciu korka wlewu oleju nie ma. Wymienię jeszcze podkładki miedziane i będę widział co się dalej dzieje. Jutro zrobię filmik jak wyglądają te pęcherze w rurkach. ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- Powiedzcie mi koledzy jeszcze za co są odpowiedzialne te czujniki pokazane na zdjęciu.
KrzysiekA4 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 W tych miejscach co zaznaczyłeś to możesz mieć uszczelki gumowe na deklach nie szczelne(Albo tak jak kolega Konus napisał tworzy się ciśnienie z wtrysku[ale to raczej brak mocy itd w zestawie]albo guma się wyrobiła i puszcza olej z pod dekli).Podkładki miedziane są bardzo głeboko i jeśli chcesz je wymienić to dekle w górę:wink:same miedziaki na przelewach jak nie ciekną nie ruszałbym ale przy wymianie miedzianych u podstawy wtrysku to cały komplet do wymiany. ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ---------- Ta kostka jak się nie mylę to jest od wtrysku sterującego G80:wink:
lukasz1813 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Opublikowano 6 Maja 2014 Dzisiaj kolega mi podpowiedział że to te uszczelki obok wtrysków są do wymiany. Wymienię je na nowe i będziemy widzieć co się dzieje.
KrzysiekA4 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Jeśli Ci się uda znaleźć,wymienić i będzie szczelne daj znać jak to zrobiłeś
lukasz1813 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Opublikowano 6 Maja 2014 Oki kolego na pewno się odezwę. Jeszcze muszę sprawdzić te bąbelki w rurce paliwowej
KrzysiekA4 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Z uszczelkami na deklach życzę powodzenia.Sprawa powietrza w układzie paliwowym jest wielokrotnie powtarzana,tematów masz mnogo.Szukajcie a znajdziecie:wink:
lukasz1813 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 A czemu życzysz powodzenia? Czy to takie trudne je wymienić ?
KrzysiekA4 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Dekle mają uszczelki nie wymienne,bynajmniej ja ich nie znalazłem trzeba cały dekiel zmienić:wink:chyba że coś się zmieniło,dlatego jestem ciekawy Twoich poszukiwań
konus Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Ja też nie dostałem tych koło wtryskow :/ a olej mi walił tamtędy ale mam nadzieję ze dobre szczeliwo załatwi sprawę.
KrzysiekA4 Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Ja też nie dostałem tych koło wtryskow :/ a olej mi walił tamtędy ale mam nadzieję ze dobre szczeliwo załatwi sprawę. U Ciebie wymiana odmy powinna załatwić sprawę ale to się okaże:wink: ---------- Post dopisany 17-05-2014 at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2014 at 21:31 ---------- Łukasz jak tam sprawa wygląda znalezione uszczelki??jak z motorownią......działasz??
lukasz1813 Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 Witam kolegów Założone zostały nowe wężyki przelewowe i wymienione uszczelki gumowe te przy wtryskach. Taka operacja załatwiła całą sprawę, okazało się że to nie był wyciek paliwa ale oleju z uszczelek. Teraz to szukam nowego właściciela dla Audi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się