Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek paliwa przy wtryskiwaczach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem w 2.5 V6 że cieknie mi paliwo z wtryskiwaczy w lewej głowicy. Wymienione zostały już wężyki przelewowe ale to nic nie pomogło. Dodam że obok tych gumowych uszczelek ( na zdjęciu zaznaczonych ) widoczne są pęcherze powietrza. Gdzie szukać przyczyny takiego problemu? Czym to jest spowodowane.

Dodam jeszcze że gdy silnik pracuje w wężyku doprowadzającym paliwo do pompy widać bąbelki powietrza, samochód dobrze pali.

Proszę o jakieś sugestie, rady.

Pozdrawiam

IMG_0524.jpg

Opublikowano

a podkładki miedziane ? może one szwankują , lub wężyki złej jakości.

Opublikowano

Łukasz pierwsze wyciek na deklu

sprawdziłbym korek od wlewu oleju czy nie ma tam ciśnienia:wink:,jeśli jest tam syczenie(ala coca cola przy pierwszym otwarciu) to odma do wymiany(najlepiej nowy model plastikowa) jak najszybciej i do wymiany jeżdzij na wpółotwartym korku od wlewu(zniwelujesz ciśnienie co się tam gromadzi).

W tych miejscach co zaznaczyłeś to jest uszczelnienie na deklu od komory zaworowej na wtryskach(tam jest olej który smaruję Twoje wałki i hydro),sam wtrysk dochodzi jeszcze dalej,głębiej wchodzi(można powiedzieć że na długość prawie dwa razy palec(środkowy:decayed:).Co do uszczelnienia to albo nowy dekiel(szrot,ASO)albo samo wyeliminowanie zapchanej odmy.

Drugie pęcherzyki w układzie paliwowym paliwowym

Do sprawdzenia cały układ paliwowy od wtrysków przez pompę do baku.Czy nie ma gdzieś zapoconych przewodów itd.Przelewy piszesz że wymieniałeś,napisz lub zrób filmik z rana jak to wygląda najlepiej z kimś czy masz tylko chwilę czy przy dodaniu gazu naglę jest ich więcej:kwasny:

To wszystko moje przypuszczenia ale posprawdzaj to co pisałem zobaczymy co dalej:wink:

Opublikowano

wymień podkładki pod przelewami ale też skoro są widoczne pęcherze koło wtrysków to najprawdopodobniej masz wygniecione podkładki pod wtryskami i uciekająca kompresja powoduje bąbelkowanie paliwa :wink:

Opublikowano
Łukasz pierwsze wyciek na deklu

sprawdziłbym korek od wlewu oleju czy nie ma tam ciśnienia:wink:,jeśli jest tam syczenie(ala coca cola przy pierwszym otwarciu) to odma do wymiany(najlepiej nowy model plastikowa) jak najszybciej i do wymiany jeżdzij na wpółotwartym korku od wlewu(zniwelujesz ciśnienie co się tam gromadzi).

W tych miejscach co zaznaczyłeś to jest uszczelnienie na deklu od komory zaworowej na wtryskach(tam jest olej który smaruję Twoje wałki i hydro),sam wtrysk dochodzi jeszcze dalej,głębiej wchodzi(można powiedzieć że na długość prawie dwa razy palec(środkowy:decayed:).Co do uszczelnienia to albo nowy dekiel(szrot,ASO)albo samo wyeliminowanie zapchanej odmy.

Drugie pęcherzyki w układzie paliwowym paliwowym

Do sprawdzenia cały układ paliwowy od wtrysków przez pompę do baku.Czy nie ma gdzieś zapoconych przewodów itd.Przelewy piszesz że wymieniałeś,napisz lub zrób filmik z rana jak to wygląda najlepiej z kimś czy masz tylko chwilę czy przy dodaniu gazu naglę jest ich więcej:kwasny:

To wszystko moje przypuszczenia ale posprawdzaj to co pisałem zobaczymy co dalej:wink:

Ciśnienia po otwarciu korka wlewu oleju nie ma. Wymienię jeszcze podkładki miedziane i będę widział co się dalej dzieje.

Jutro zrobię filmik jak wyglądają te pęcherze w rurkach.

---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

Powiedzcie mi koledzy jeszcze za co są odpowiedzialne te czujniki pokazane na zdjęciu.

IMG_0525.jpg

Opublikowano

W tych miejscach co zaznaczyłeś to możesz mieć uszczelki gumowe na deklach nie szczelne(Albo tak jak kolega Konus napisał tworzy się ciśnienie z wtrysku[ale to raczej brak mocy itd w zestawie]albo guma się wyrobiła i puszcza olej z pod dekli).Podkładki miedziane są bardzo głeboko i jeśli chcesz je wymienić to dekle w górę:wink:same miedziaki na przelewach jak nie ciekną nie ruszałbym ale przy wymianie miedzianych u podstawy wtrysku to cały komplet do wymiany.

---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ----------

Ta kostka jak się nie mylę to jest od wtrysku sterującego G80:wink:

Opublikowano

Dzisiaj kolega mi podpowiedział że to te uszczelki obok wtrysków są do wymiany. Wymienię je na nowe i będziemy widzieć co się dzieje.

Opublikowano

Jeśli Ci się uda znaleźć,wymienić i będzie szczelne daj znać jak to zrobiłeś:wink:

Opublikowano

Z uszczelkami na deklach życzę powodzenia.Sprawa powietrza w układzie paliwowym jest wielokrotnie powtarzana,tematów masz mnogo.Szukajcie a znajdziecie:wink:

Opublikowano

Dekle mają uszczelki nie wymienne,bynajmniej ja ich nie znalazłem trzeba cały dekiel zmienić:wink:chyba że coś się zmieniło,dlatego jestem ciekawy Twoich poszukiwań:naughty:

Opublikowano

Ja też nie dostałem tych koło wtryskow :/ a olej mi walił tamtędy ale mam nadzieję ze dobre szczeliwo załatwi sprawę.

Opublikowano
Ja też nie dostałem tych koło wtryskow :/ a olej mi walił tamtędy ale mam nadzieję ze dobre szczeliwo załatwi sprawę.

U Ciebie wymiana odmy powinna załatwić sprawę ale to się okaże:wink:

---------- Post dopisany 17-05-2014 at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2014 at 21:31 ----------

Łukasz jak tam sprawa wygląda znalezione uszczelki??jak z motorownią......działasz??

Opublikowano

Witam kolegów

Założone zostały nowe wężyki przelewowe i wymienione uszczelki gumowe te przy wtryskach.

Taka operacja załatwiła całą sprawę, okazało się że to nie był wyciek paliwa ale oleju z uszczelek.

Teraz to szukam nowego właściciela dla Audi :wink:

Opublikowano

Ile kosztowały uszczelki na dekle??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...