Maniusiek28 9 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 tak by wytrzymało jakieś 350-400Nm.......proszę o sugestie,sorry że pytam tu ale w dziale napęd nie otrzymałem odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Skrzynia 6 + sprzęgło 240 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 A bez wymiany skrzyni nie da rady?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Da np Sachs Performace lub wzmacniany docisk i tarcza od Radziowskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Da np Sachs Performace lub wzmacniany docisk i tarcza od Radziowskiego chyba Radzikowskiego www.sprzegla.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 chyba Radzikowskiego Oczywiście, że o niego chodzi. Nie wiem jak się udało mi walnąć w nazwisku, pewnie zjadłem "k" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-adek 0 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 odświeżam temat, co potrzebuję, aby wrzucić skrzynię 6 do AFN-a co dokładnie będę potrzebował, jakie sprzęgło do tego, dodam że silnik modyfikowany i celuje w ok 380NM , jakie koszta tego zabiegu i od czego ta skrzynia ma być. Czekam na info, może ktoś już to robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 odświeżam temat, co potrzebuję, aby wrzucić skrzynię 6 do AFN-a co dokładnie będę potrzebował, jakie sprzęgło do tego, dodam że silnik modyfikowany i celuje w ok 380NM , jakie koszta tego zabiegu i od czego ta skrzynia ma być. Czekam na info, może ktoś już to robił Robił i to calkiem niedawno. Potrzebne Ci dokladnie to samo co opisałem tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_koncepcja_na_dlubniecie_parcha-t38351.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalarx 1 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Ktoś gdzieś pisał o sprzęgle od 1Z, że podobno jest mocniejsze i pasuje bez problemów Nie wiem ile w tym prawdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
themOn 2 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Ktoś gdzieś pisał o sprzęgle od 1Z, że podobno jest mocniejsze i pasuje bez problemów Nie wiem ile w tym prawdy tomigsi uzywa takiego sprzegla, kolo zamachowe od 1z i do tego reszta gratow takze do 1z, lozysko moze byc od afn-a bo podobno jest takie same. Ja tez bede sie szykowal na taka wymianke tylko na razie zbieram graty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalarx 1 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 [tomigsi uzywa takiego sprzegla, kolo zamachowe od 1z i do tego reszta gratow takze do 1z, lozysko moze byc od afn-a bo podobno jest takie same. Ja tez bede sie szykowal na taka wymianke tylko na razie zbieram graty. ale ciekawe czy pasuje bez problemów i nic nie trzeba przerabiać Żeby mechanik się nie zdziwił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomigsi 0 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 [tomigsi uzywa takiego sprzegla, kolo zamachowe od 1z i do tego reszta gratow takze do 1z, lozysko moze byc od afn-a bo podobno jest takie same. Ja tez bede sie szykowal na taka wymianke tylko na razie zbieram graty. ale ciekawe czy pasuje bez problemów i nic nie trzeba przerabiać Żeby mechanik się nie zdziwił przeróbka będzie jedynie na skróceniu lub wymianie śrub mocujących koło zamachowe , ja skróciłem i dałem je na klej do gwintów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deadcow Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Z tego co czytałem na forum passata wiem, że zamiast dwumasy można dać koło zamachowe od vr6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
themOn 2 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Z tego co czytałem na forum passata wiem, że zamiast dwumasy można dać koło zamachowe od vr6. w passat-cie silnik montowany jest poprzecznie, wiec taka opcja odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalarx 1 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 SACHS PERFORMANCE do A4 B5 AVG, AFN 1.9 TDI 110KM rok 2000: Docisk - 1156.37 zł Tarcza do 420Nm - 1046.53 zł Łożysko zwalniające - 112.61 zł + jakiś dwumas SACHS pewnie ok 900 zł Ceny niezłe... ale pewnie dało by radę :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Z tego co czytałem na forum passata wiem, że zamiast dwumasy można dać koło zamachowe od vr6. w passat-cie silnik montowany jest poprzecznie, wiec taka opcja odpada. co Ty opowiadzasz ... motor jest tak samo ulozony jak w A4 .... czyl wzdluznie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 0 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Bardzo drogi jest ten Sachs... Ja jestem za wrzuceniem skrzyni 6 i sprzęgła 240mm... tylko ciekawi mnie jakie są koszty tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Bardzo drogi jest ten Sachs... Ja jestem za wrzuceniem skrzyni 6 i sprzęgła 240mm... tylko ciekawi mnie jakie są koszty tego... taniej wyjdzie wymienić skrzynię?? [br]Dopisany: 27 Październik 2008, 22:08_________________________________________________ w passat-cie silnik montowany jest poprzecznie, wiec taka opcja odpada. co Ty opowiadzasz ... motor jest tak samo ulozony jak w A4 .... czyl wzdluznie ... ...jedynie w passacie B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 0 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Nie mówie że taniej ale jak już się pchać w większe koszty to lepiej ciut więcej dołożyć i mieć fajniejszą skrzynie, chociaż przyznam się że nie wiem jakie są koszta skrzyni 6 Ja osobiście w użytkowaniu mojego klekota na codzień mam tak nie raz że brakuje mi tego 6 biegu :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Nie mówie że taniej ale jak już się pchać w większe koszty to lepiej ciut więcej dołożyć i mieć fajniejszą skrzynie, chociaż przyznam się że nie wiem jakie są koszta skrzyni 6 Ja osobiście w użytkowaniu mojego klekota na codzień mam tak nie raz że brakuje mi tego 6 biegu :gwizdanie: przy 6-biegowej skrzyni auto sporo straci na dynamice. Będzie trzeba częściej machać lewarkiem.. uwierz mi, że szybko być marudził po wymianie skrzynia na 6.Kiedyś test robił motor: "Różnica w prędkościach obrotowych silnika przy 100km/h miedzy AVG 5 biegów i AVF 6biegów: [AVG 5b]-4 bieg-100km/h-ok.2700obr. -5 bieg-100km/h-ok.2100obr. [AVF 6b]-5 bieg-100km/h-ok.2500obr. -6 bieg-100km/h-ok.2000obr. Wg. mnie nie warto zmieniać skrzyni w tym przypadku co opisałem[moze są skrzynie 6-biegowe do B5 są o dłuższych przełożeniach z silników 2,5 TDI bądź ATJ] Ten 6 bieg nie jest takim nadbiegiem jak sie spodziewałem, liczyłem na maximum 1800obr. przy 100km/h na tym 6 b." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się