Awra Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 Jedyne co ja mogę teraz zrobić to kilka razy zgasić/odpalić i to nagrać Jeżeli coś mi się zepsuło to będzie to pewnie ostatnia moja naprawa w tym aucie, bo coraz bardziej po głowie chodzi mi 2.0t
SotoM Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Wiesz bo ten dzwiek slyszysz tylko ty i mechanik a my mozemy tylko paplac a ty sobie tylko łeb syfisz herezjami.
Awra Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 Ja już nie wiem co ja słyszę a co nie. Jutro jak będę miał chwilę to się pobawię w gaszenie/odpalanie. Dziś przejechałem 30km do szkoły - nie podrzucało. W drodze powrotnej podrzuciło chwilę na światłach. Później pojechałem po moją dziewczynę i siedziałem w aucie i czekałem aż zacznie nim znowu bujać. Dam sobie narazie spokój z tym wszystkim, w wolnej chwili pojadę na diagnostykę bo nic wielkiego się nie dzieje a ja sobie już tyle sam nakładłem do głowy że teraz normalnie nie będę jeździł tylko co chwilę sprawdzał czy czasem się samochód nie trzęsie Ja stawiam na pompki głównie dlatego że auto mi nie dymiło w ogóle nawet po wycięciu dpf, zatankowałem na orlenie dwa razy vervę - łącznie może 40-50l i od tego się zaczęło i dymienie i to bujanie. Zakupię ten spulung czy coś tam do pompek z Liqui Moly do pompek i wymienię filtr paliwa pewnie jeszcze w przyszłym tygodniu i zobaczymy. ---------- Post dopisany 11-05-2014 at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2014 at 23:17 ---------- Oczywiście dymi tylko po odpaleniu - puszcza bączka. No i przy nagłym przyspieszaniu a tego nie było do tej pory.
SotoM Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Nie kojaze jak jest w 140tce zlozony jest ukl.wydechowy w dojej 170tce za turblo jest dpf potem przelotowe rury i tylko koncowe tlumíki.wiectpo wycieciu dpfa masz tzw przelotowy wydech wiec wcale sie nie dziwie ze masz kopciuszki zwlaszcza poranne zapalenie bo jest zwiekszona dawka paliwa tzw startowa wiec musi to spalic. Moj motor zachowuje sie nie fajnie na uzdatnionym paliwie... Po za tym nie puszczal bąków bo miales dpf teraz go nie ma wiec sie nie dziw...
Awra Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 Nieuważnie przeczytałeś. Bez filtra zrobiłem spokojnie ponad 10 tys. km. i nie było dymienia przy bucie - mgiełka tak, czasem z trudem zauważalna w lusterku wsteczym. Wczoraj wieczorem jak wyprzedzałem i dałem z buta porządnie to aż się ciemno zrobiło piszę, nie było tego wcześniej po wycięciu DPF.
piotrsob1 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Sadze mają to do siebie że przy w miarę delikatnej jeździe, znaczna ich część odkłada się w układzie wydechowym, w momencie gdy przypałujesz opuszczają wydech Jeżeli dymi non stop , a wcześniej tego nie nie było, podejżewał bym jakość paliwa , spróbuj zatankować tam gdzie tankowałeś wcześniej , zobaczysz czy nie ma poprawy
Awra Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 Ja w sumie cały czas jeżdżę tak samo. Dziś zatankuję do pełna "swoje" paliwo i zobaczymy co będzie - też obstawiam że to wina paliwa, mam już tylko 1/4 zbiornika więc powinno zadziałać. Btw. przy odpalaniu, gaszeniu, cudowaniu nic nie brzęczy. Jedyne co i kiedyś to zauważyłem to jak powoli zwiększam obroty to drganie występuje zawsze i od dawna w okolicach 1.5 tys. obr ---------- Post dopisany at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany at 15:57 ---------- Wygląda na to że to była wina paliwa, auto przestało dymić przy przyspieszaniu i nie drga już. Miałem może z 10l tego podejrzanego paliwa i dolałem do pełna paliwa które zalewałem do tej pory...ALE jak zatankowałem to sobie wyjeżdżam i pojawiło się dziwne stukanie, rezonowanie czy nie wiem co... nagrałem film na którym próbuję ruszyć na zaciągnietym ręcznym wtedy dobrze słychać ale przy ruszaniu też - no coś brzęczy, zwróćcie też proszę uwagę na moment odpalenia auta dosłownie sekundę/półtorej słychać jakieś brzęczenie... Ogólnie przy ruszaniu słyszę jak coś brzęczy pod autem/spod maski cięzko określić. Gdzieś z przodu.
niestandardowy Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 masz zalaczona klime? to ze trzesie moze byc wina takze dwumasa... a widzisz roznice zimny/cieply?
piotrsob1 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Słuchałem ze dwa razy, klepie i dudni jakby broki z wałków dźwigienek pompowtrysków powypadały, proponuję zajżeć pod pokrywę głowicy
Awra Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 No powiem Wam że jutro poobserwuję dziada tylko musicie mi napisac co sprawdzac i w ktorą strone kombinowac bo ja sam nie mam pojecia co sie tak nagle moglo stac nie ma metalicznych stukow na postoju nie ma roznicy czy sprzeglo wcisniete czy nie no po prostu coś k**ewsko jakby rezonuje, jutro jak wyjadę z garażu to nagram coś na podwórku kierując kamerkę pod auto. Brzmi to tak jakby się coś nagle poluzowało. Było tak że podjechałem pod dystrybutor, nie gasząc zatankowałem i jeszcze szukałem coś w garażu więc po zatankowaniu on sobie chodził...wsiadłem do auta -ruszam a tu coś brzęczy A no i ważna rzecz,coś zaczęło popiskiwać sporadycznie, jutro obadam od czego to zależy.
piotrsob1 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Przeczytaj,obejżyj filmidła i porównaj ze swoim : http://a4-klub.pl/1-9-196/glosny-warkot-film-rozwiazanie-324782/
niestandardowy Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Jak dasz rade to zwal pasek wielorowkowy. Moze cos z osprzetu? Altek albo pompa klimy/wspomagania... Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Awra Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Opublikowano 12 Maja 2014 Mam mało płynu do wspomagania, jaki zalać? Jest prawie na minimum. Nagrałem lepszy film, najlepiej to słychać jak pod koniec skierowałem kamerę pod auto.
rakud29 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 gdzie w 16 zaworowych sa te borki bo tez chcialem sprawdzic czy mi nie wypadly
Wihajster Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 gdzie w 16 zaworowych sa te borki bo tez chcialem sprawdzic czy mi nie wypadlyw porzadnych silnikach nie wypadaja ---------- Post dopisany at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany at 11:27 ---------- Mam mało płynu do wspomagania, jaki zalać? Jest prawie na minimum. Nagrałem lepszy film, najlepiej to słychać jak pod koniec skierowałem kamerę pod auto. moze łóżysko oporowe??
Awra Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Opublikowano 12 Maja 2014 Na korku jest napisane że płyn mam mineralny, mam na min. i nie wiem czego dolać. Dziś jak da radę to podjadę z tym do mechanika to mam nadzieję powie mi co to może być.
niestandardowy Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Kup w serwisie ori i zalewaj Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
szwarcu1 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Ostatnio dzwoniłem do kumpla który pracuje w serwisie Audi / VW (jest mechanikiem), w tej samej sprawie. Na korku mam napisane, że lać G 002 000, ale zastąpiony ponoć jest przez G 004 000. Kumpel potwierdził, że jeżeli płyn w zbiorniczku jest koloru bursztynowego, to mogę lać spokojnie zielony G 004 000 M2. Jak na razie zalałem i jest gicior.
niestandardowy Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 G 002 000 nowy tez jest zielony, z biegiem czasu zmienia sie na bursztynowy
Awra Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Opublikowano 12 Maja 2014 Tak tak, mój mechanik też powiedział że zielony i on leje w serwisie, zresztą byłem u niego i mi zalał. Zwycięzcą konkursu jest Kolega niestandardowy w moim aucie winę za brzęczenie ponosi łożysko w alternatorze(jednokierunkowe) i ono się zaciera. Kolega jako pierwszy na chybił/trafił podał alternator. Kwiaty i nagroda pieniężna zostały wysłane pocztą Koszt naprawy to 250zł na gotowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się