jpluzek Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Witam Tak jak w temacie. Praktycznie przy każdym odpalaniu przy zimnym silniku jest taki objaw. Tego dymu jest wtedy mnóstwo, samochód prawie w nim tonie i czuć spalenizną, nie czuję paliwa. Ktoś wie z czego to może wynikać? Pytałem w warsztacie ale nic mi na razie nie powiedzieli...
cris1503 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Jezeli pozniej, jak silnik Ci sie zagrzeje... powiedzmy zrobisz 10km i juz nie dymi to nie masz się czym martwić. Jezeli dymi tylko do tych powiedzmy 10km to jest to tylko para wodna i nie masz sie czym martwic.
matteusz Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 sprawdź w zbiorniczku wyrównawczym czy nie ma oleju, oraz czy nie ma w oleju na bagnecie lub pod korkiem wody(białej mazi)
Shiftback Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 możesz przedstawić problem nagrywając krótki filmik....? "chmura" - brzmi ciekawie...
Labiel Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Może turbo puszcza gorącą stroną. Podczas jazdy tego oleju może nie być dużo i nie widać tego tak bardzo, ale jak auto postoi, trochę się tego nazbiera w wydechu i podczas odpału taki oto masz efekt. Wujaszek miał coś takiego, tylko że u niego ciekło chyba trochę więcej, bo jak stał na światłach i ruszał to wtedy też puszczał białą chmurę. I nie była to oczywiście para wodna.
Danny Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 U mnie mam podobnie, mi puszcza turbo olej i niestety jest taki efekt... Sprawdz czy masz luzy na wirniku 5min roboty a przynajmniej masz jedno wykluczone
Labiel Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Luz raczej nie do końca odpowie na pytanie - co najwyżej jaki jest ogólny stan turbiny. Znam przypadki gdzie luz był całkiem spory, a turbo chodziło jeszcze dobrze, oleju nie puszczało i pompowało ok, mimo że do końca miało raczej bliżej niż dalej. Z drugiej strony może być i tak że luz będzie "znośny" a turbo olej będzie już puszczać w znacznych ilościach.
Danny Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Sprawdzić nie zaszkodzi:) Najlepiej ściągnąć rurę od ICka i zobaczyć ile jest tam oleju, sucha tam nie będzie ale jak to się mówi kieliszek oleju nie więcej:)
franekd4 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 sprawdz czy ubywa ci płyn chlodniczy w zbiorniczku wyrownawczym,sprawdz czy nie pobiera duzej ilosci oleju bo mogły paść juz uszczelniacze w turbinie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się