Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zgrzyt przy wbijaniu 3 ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja do tej pory tez jezdzilem na 5w40 motula ale puszcza mi uszczelniacz walu od strony sprzegla,wiec zagescilem oliwe na 10w40,ale to nie watek o oliwie tylko o skrzyni,wiec ja polecam regeneracje,a nie kupno innej.

Opublikowano

Ja do tej pory myslałem że castrol to dobra firma a jednak pisza ze nie wiec zmienie go na motula :( a co do skrzyni to poczekam na sprzeglo a potem najwyżej zregeneruje bo używke i tak bym musiał predzej czy puźniej regenerować :wink:

Opublikowano
Ja do tej pory myslałem że castrol to dobra firma a jednak pisza ze nie wiec zmienie go na motula :( a co do skrzyni to poczekam na sprzeglo a potem najwyżej zregeneruje bo używke i tak bym musiał predzej czy puźniej regenerować :wink:

Popieram, zrobić raz a dobrze jeżeli zamierzasz dłużej jeździć autem.

Opublikowano
Ja do tej pory myslałem że castrol to dobra firma a jednak pisza ze nie wiec zmienie go na motula :( a co do skrzyni to poczekam na sprzeglo a potem najwyżej zregeneruje bo używke i tak bym musiał predzej czy puźniej regenerować :wink:

u mnie w starym kiblu 1z czy bym wlał motula ,millersa czy lotosa ,jezdzi tak samo ,chodzi tak samo , dla tego silnika taki lotos to już złoto ,nic lepszego co byś mu wlał nic nie daje ,taki lotos przewyzsza normy olejowe z 1995r 5-krotnie wiec w sumie nawet i on jest juz dla niego za dobry.

Opublikowano

Byle nie lać mineralnego oleju do uturbionego motoru jak co nie, którzy, bo stare auto to zalać go minerałem. Mam 270tyś/km u siebie i jeżdżę na ful syntetyku, według mnie prawie każdy olej czy to mobil czy castrol czy lotos teraz to jeden ciort, to wszystko to tylko chwyty marketingowe, moja zasada lać full lub półsyntetyk i zmieniać max co 10-12tyś.

Co do skrzyni to telepanie przy ruszaniu to na 80% dwumas, jeśli chodzi o synchronizator 3biegu to radziłbym tym się zająć w miarę szybko, u mnie jazda z takim objawem skończyła się zablokowaniem skrzyni przy 70km/h, a co dalej to można się domyśleć.

Opublikowano

e tam jakis koleś u nas jezdzi na mineralnym juz 8 lat w starym c4 AAT tyle ze jakis do turbo diesla kupuje i nie nazeka na silnik .

sory za ot

Opublikowano

zależy ile jeździ ja robię tyle przez rok tyle co inni przez 3-4 lata:decayed:

Opublikowano

Tak jak koledzy pisali to synchronizator. Ja bym nie ładował sie w koszty. Miałem to samo. Naprawa skrzyni kosztowała mnie 1000zł a po roku stało się to samo. Kupiłem używkę za 500zł i jeżdże już 4 lata na niej.

Opublikowano

mi tez sie wysrał synchro 3 ;) wymiana 350 zł w wierzbnie za oławą ;)

Opublikowano

No to jeszcze się oplacalo robić.

Opublikowano

U mnie też 3 wchodzi z zgrzytem, czasami jak prosto idealnie popcham gałkę w dół to wejdzie lux. Wymieniałem ostatnio dwumas, kupiłem oryginalny używany na szrocie razem z dociskiem za 200zł i w sklepie nową tarczę :) Jeździłem z mechanikiem i mówił że dwumas i zacisk jest prawie jak nie używany i może wytrzymać dłużej niż te nowe. Co do wrzucania 3 biegu myślicie, że to synchronizator ?

Opublikowano
u siebie chcialem tak zrobic i taniej chyba wyjdzie kupnu uzywanej pewnej skrzyni .ale watpie ze ktos taka ma .a jak ktoś ma to pewnie cena powala :slina:.

podobno skrzynie po 2000r byly jakoś tam lepsze ale czy to prawda ?

i podobno jak siedzi w skrzyni 2-mas to mniej dostaje po d*pie i nie slychac w nich tego rzęcholenia

koszt naprawy plus montaz i demotaż skrzyni to 600 zł w b5 synchronizator pada 3 biegu jest to standart w b6 już jest grubszy i nie peka ;d

---------- Post dopisany at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany at 12:14 ----------

U mnie też 3 wchodzi z zgrzytem, czasami jak prosto idealnie popcham gałkę w dół to wejdzie lux. Wymieniałem ostatnio dwumas, kupiłem oryginalny używany na szrocie razem z dociskiem za 200zł i w sklepie nową tarczę :) Jeździłem z mechanikiem i mówił że dwumas i zacisk jest prawie jak nie używany i może wytrzymać dłużej niż te nowe. Co do wrzucania 3 biegu myślicie, że to synchronizator ?

kolego jak zgrzyta to odrazu to rób... mi dziś sie suka zakleszczyła naszczescie już na zjeździe do mechanika

jak wytargasz skrzynie sam i sam założysz to koszt 300 zł jak oddasz całe auto to 600zł demontaz 150 i montaz tez 150

Opublikowano

Całą skrzynie czy tylko synchronizator ?

Opublikowano

sam synchro skrzynia uwywka ok 500 a nigdy nie wiesz co kupisz osobiscie wole robic to co mam :wink:

Opublikowano

Możesz doradzić jaki najlepiej kupić synchro ? :)

Opublikowano

poprawka na innym watku kolega pisał że za dobra skrzynie nawet 900 setek :facepalm: najlepiej ori w aso podobno 105 zł nie ma co szukac zamienników czy używanych :decayed:

moja skrzynia jutro jedzie do magika od skrzyń wiec w ciągu 3 dni bede wsio wiedział

---------- Post dopisany at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ----------

i taka aluzja jak Ci zgrzyta a chcesz naprawiac to albo nie lataj autem albo zrób odrazu bądź nie używaj 3 :wink: hmm taki synchro jak opadnie na dno to pół biedy ale jest druga strona medalu i może Ci np pokruszyc tryby

Opublikowano

tryby sa mega twarde a synchro jest z brązu lub innego badziewnego metalu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...