aricc Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Tak jak w temacie . VAG pokazał mi takie błedy jak na zdjęciu. czy mogą miec cos wspolnego z tym co mi sie dzieje z autem .
Gość cwiara Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Przeniosłem wątek. Tutaj bardziej pasuje.
Golem1 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Błędy jakie ci wyskoczyły związane masz z niskiem napieciem aku i błendem sondy. Ten drugi może wynikac że auto pali ci na dwa gary ale nie byc bezpośrednio tego przyczyną, sprawdź sobie swiece, cewki czy sa sprawne bo tu prędzej lezy problem.
aricc Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Auto gdy postoi z godzinke zaczyna palic normalnie . po przejechaniu kilku kilometrów znów zaczyna niedopalac. dzieje sie to w dni deszczowe przedewszystkim i przy podjeżdżaniu pod górke. Może zalewa jakiś czujnik , tylko jaki. i czy Adaptacja przepustnicy pomoże w czymś. po odpinałem aku do spawania tłumika, a na drugi dzien sie tak stało.
darko Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 układ zapłonowy do sprawdzenia-cewka,kable na pewno coś z nich skoro dzieje się jak jest wilgoć ---------- Post dopisany at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ---------- a błędy nie mają nic wspólnego z niepaleniem na wszystkie gary
aricc Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Opublikowano 18 Maja 2014 Jak moge sprawdzic samemu cewke i upewnic sei że to onsa jest przyczyną moich problemów. Bo auto raz pali normalnie a raz na 3 gary. Po cewce z zewnątrz nie widac żadnego pekniecia ani nic z tych rzeczy. Wykręciłem ją i wygląda ok.
Golem1 Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Jak zamienisz miejscami cewki to pokarze ci się błąd z zapłonem na innym cylindrze niż miałes wcześniej.
aricc Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Opublikowano 24 Maja 2014 Nie rozumiem jak zamienic cewki. mam silnik ADR i wychodzą od cewki dwa kable a sama cewka pod sobą ma dwie świece. A cewka nie pokazuje błedu z tego co czytałem ---------- Post dopisany 21-05-2014 at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2014 at 22:52 ---------- Postanowilem spróbowac zamienic kable. na miejsce krótkiego dałem ten długi a na miejsce długiego dałem krótki, no i o dziwo auto pali bez zaarzutów. jeszcze tylko adaptacje zrobie bo lekko faluje na jałowym. a i pytanie. jaki vartości wpisac gdy robi sie adaptacje poprzez POLSKI VAG 4.9 bo jest tam troche inaczej niż w VAG-COM. niema bloków pomiarowych i grupy tylko cos innego. ---------- Post dopisany 24-05-2014 at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany 21-05-2014 at 18:48 ---------- mierzyłem dzisiaj kable. na mierniku pokazuje 2.09 ale jak jeden kabel lekko zegne to miernik nic nie wskazuje . czyli chyba kabel jest pękniety ---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ---------- mierzyłem dzisiaj kable. na mierniku pokazuje 2.09 ale jak jeden kabel lekko zegne to miernik nic nie wskazuje . czyli chyba kabel jest pękniety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się