bongod Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Opublikowano 20 Maja 2014 A tam wydech jest jak w bfb podwojny? Moze to to samo
zibione Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 ŁĄCZNIK ELASTYCZNY WYDECHU FISCHER 55X120 vw audi (4178923455) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ---------- Post dopisany at 14:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ---------- każdy 1.8T w a4 b6 ma podwójny.
bongod Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Opublikowano 20 Maja 2014 Aha czyli myslisz ze to to samo ?? W sumie to logiczne by było nie?
zibione Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Daje 99,9 % że to samo turbiny tam siedzą te same, wtryski te same silniki różnią się softem i pewnie kilkoma innymi mniej istotnymi rzeczami
Paulo_Zet Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Byłem wczoraj po pracy u dwóch tłumikarzy.Masakra! Jeden podrzędny "czaruś" wyszedł ze swojej kanciapy w oparach alkoholowych, kazał wjechać na połowę rampy(auto pod kątem 45st), wleźliśmy pod auto. Mówię mu co chcę zrobić, że wymienić rurę kolektorową, nie mam śrub i obejm, mam uszczelkę i rurę. Ten zaczął jęczeć że to wszystko na gorąco było skręcane, że trzeba grzać by odkręcić, śruby samozaciskowe, nakrętki kontrujące itd, itp "roboty, jak dobrze pójdzie, na 3-4godziny, cena 300-400zł". k**wa, zamurowało mnie. Nic nie mówiąc podziękowałem i pojechałem do drugiego. Warsztat ładny, poczekalnia, kawka, herbata, wydzielone miejsca dla aut do czekania. Schludnie i profesjonalnie. Myślę sobie "no to ten mi powie 500 " Wjeżdżam na rampę, wchodzimy pod auto. Mówię co chcę zrobić, co mam, czego nie mam, jaka cena i ile czasu zajmie. Mechanik pełna profeska, mówi że wszystko da rade zrobić (nawet jeśli będzie problem z odkręcaniem itp) w jakąś godzinę i razem z jego śrubami i obejmami wyjdzie 120ziko. Umówiłem się na jutro z bananem na gębie w dalszym ciągu nie dowierzając w tego pierwszego alkoholowego czarusia. W sumie jak na to popatrzyłem to faktycznie mając kanał/rampę i narzędzia bez problemu można zrobić to samemu tyle że jak śruba zapieczona to palnik. Z tak starym wydechem jak mój wolę zapłacić tą stówkie za profesjonalną robotę niż bawić się w pomysłowego Dobromira i coś sp***dolić Pozdrawiam i życzę uczciwych mechaników, o takich coraz trudniej!
bongod Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Opublikowano 21 Maja 2014 No niestety kiedyś już coś podobnego przerabiałem .
P1RAT Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Takich gości nie brakuje... A ile jest buraków to już nie wspomnę. Ostatnio wymieniałem szybę czołową i ile się nerw najadłem to szkoda słów na tych pożal się boże fachowców..
bongod Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Opublikowano 21 Maja 2014 Ja raz szybke zamowilem do domu kurierem i szklarza z dojazdem ogarnol temat w b5 chwila moment i to za stowke
P1RAT Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 No to u mnie wziął 150 zł z uszczelkami a ile nawymyślał to masakra.. Jeszcze filtr kabinowy miałem zajechany i zobaczył po czym mi pokazał mówiąc: Teraz to za***rdalaj Pan po piwko bo życię temu samochodowi ratuję" A ja zabiegany byłem i nie było czasu sprawdzić stanu filtrów itp. Ale tak to jest jak się człowiek spieszy. Teraz pilnuje wszystkiego
Q3KinG Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Mam podobny problem. Mam urwaną tą siatkę, już raz miałem to spawane i wytrzymało 2 miesiące. Teraz chciałbym wymienić całą rurę. W audi powiedzieli mi 800zł, czy wiecie jaki producent produkuje tą rurę kolektorową do Audi? Czytałem, że może to być BOSAL, ale nigdzie nie mogę znaleźć tej rury. Pytałem wielu sprzedawców i odpowiedź zawsze ta sama: "Nie posiadamy tej rury do pańskiego modelu samochodu". Prośba o pomoc w temacie. SILNIK: BFB (1.8T) MODEL: B6
bongod Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Ja juz po spawaniu zobaczymy ile pohula
bongod Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Po przejzeniu neta razem z wujkiem gogle odpuściłem sobie .
antyterrorysta Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Mam podobny problem.Mam urwaną tą siatkę, już raz miałem to spawane i wytrzymało 2 miesiące. Teraz chciałbym wymienić całą rurę. W audi powiedzieli mi 800zł, czy wiecie jaki producent produkuje tą rurę kolektorową do Audi? Czytałem, że może to być BOSAL, ale nigdzie nie mogę znaleźć tej rury. Pytałem wielu sprzedawców i odpowiedź zawsze ta sama: "Nie posiadamy tej rury do pańskiego modelu samochodu". Prośba o pomoc w temacie. SILNIK: BFB (1.8T) MODEL: B6 Tutaj masz komplet tłumików do Audi A4 produkowanych przez BOSAL-a (sklepu szukasz w google, po numerze części z poniższego linka): Bosal International Nie znalazłem odpowiednika dla silnika BFB...
Q3KinG Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Kupiłem tłumik bosala i rurę również bosala od 2.0 ALT (wszystko pasuje i śmiga). Rura od 2.0 ALT ma troszkę inne mocowanie, ale da się je dopasować do 1.8T. Trzeba tylko kupić dłuższą śrubę i zrobić sobie tulejkę. Jakby ktoś potrzebował zdjęć, to mogę podesłać. Info na priv.
vp-tdi Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 pojechałem do drugiego. Warsztat ładny, poczekalnia, kawka, herbata, wydzielone miejsca dla aut do czekania. Schludnie i profesjonalnie. na mnie to nie działa ,wręcz przeciwnie ,jak taki widze od razu jakde gdzie indziej ,nie mają czym to muszą jakoś skusić klienta. i to nie ważne czy zrobia auto dobrze ,poprostu nie lubie takiego czegoś ,najlepiej jak nic nie ma. wstawiasz auto to i to do zrobienia jaka cena ..... pasuje zostawiasz.
lucabianco Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Też ciekaw jest jaki łącznik do AWX'a idzie, bo EGR puszcza olej i wypaliło dziure w plecionce i powyżej 1400 obr mam dźwięk jak polonez. Wie ktoś coś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się