Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buchnęło dymem i zgasła


BartriczkoSM

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, dziś miałem przygodę z moją B5, mianowicie jechałem od kumpla, przekręciłem ją do ok 4 tyś, i nagle buchnęło czarnym dymem z wydechu, silnik zaczął pracować bardzo nierówno po czym zgasł. Po próbie odpalenia silnik odpalił ale pracował bardzo nierówno i po ok 10 sekundach zdechł. Kolejna próba odpalenia i już wszystko było w porządku, silnik chodzi jak trzeba. Przy domu przegazowałem do prawie 5 tyś. i wszystko ok. W czym może problem ?:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiesily sie popychacze pewnie silnik nie byl do konca rozgrzany

Tak jak piszesz, silnik nie był do końca rozgrzany :facepalm: Więc to żadna usterka tylko po prostu normalna rzecz przy nierozgrzanym silniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak kiedyś przytrafiło po przygazowaniu. Ale od tamtego czasu ok (około rok). Już nie gazuję na zimnym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiesily sie popychacze pewnie silnik nie byl do konca rozgrzany

Tak jak piszesz, silnik nie był do końca rozgrzany :facepalm: Więc to żadna usterka tylko po prostu normalna rzecz przy nierozgrzanym silniku ?

jest za wysokie cisnienie oleju i dlatego tak sie zawiesza ,do sprawdzenia pompa oleju lub głowica ( temat na forum znajdziesz )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zimnym kręc go dalej powyżej 4000obr i gazuj na postoju...

oczywiscie koledze chodzilo o to zebys tak nie robil jak nie chcesz naprawiac :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym powiedział że diesle z pewnym przebiegiem juz są i częsci swoją żywotnośc mają :wink: miałem to samo na niedogrzanym silniku ;p ok (60 st) poprostu poprawcie mnie jeśli mam złe nazwenictwo hydroregulatory czy tam popychacze :doh: nie domkneły zaworów.. z przyczyn zurzycia spręzyn w głowicy :whistling: takie moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyć do kompa i sprawdzić błędy oraz parametry LIVE DATA silnika co tu dumać. :facepalm:

to nie renault ,tu sie vaga podlacza i logi sprawdza ,ale komputery wszystkiego nie pokazują ,czasem trzeba podlaczyć urzadzenie mechaniczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dumać, logi - logami a sprawdzenie podczas jazdy na bieżąco (live data) swoją drogą, Jak kumasz to wyczytasz i oscyloskopem a nie tylko walić logi i z książką na kolanach sprawdzać co nawaliło.:grin:

Życie trzeba sobie ułatwiać, nie utrudniać :) Ja poproszę jakiś wideo toturial do tego oscyloskopu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dumać, logi - logami a sprawdzenie podczas jazdy na bieżąco (live data) swoją drogą, Jak kumasz to wyczytasz i oscyloskopem a nie tylko walić logi i z książką na kolanach sprawdzać co nawaliło.:grin:

Nosz kur... logi są statyczne i dynamiczne (czyt. podczas jazdy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On nie powinien jeździć dieslem...

To była sytuacja alarmowa i to dosłownie, jestem członkiem OSP więc jeśli jest alarm to szybko do auta i pełna piz*a :decayed::decayed:

Teraz już staram się tak nie jeździć /jak alarm jest to rower :grin: / i jest wszystko w porządku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kolego, żarcik taki, ale gdzieś 10 przykazań jazdy dieslem było :) Niech się sprawuje maszyna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...