benito2212 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Witam serdecznie i ostrzegam mój pierwszy temat jestem świeży na forum Pojawiło cykliczne klekotanie z okolic silnika mojej b5. Trochę poczytałem podobne tematy, ale zwykle pada więcej niż jedna diagnoza. Wymieniane są problemy z napinaczami łańcucha, szklankami zaworów i wiele innych i teraz sam nie wiem od czego zacząć.
tomasl91 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 od 1.2 do 1.7 1.8 powino byc ---------- Post dopisany at 07:55 ---------- Poprzedni post napisany at 07:54 ---------- a jaki masz typ silnika
audi/1.8t Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Ja w swoim audi miałem podobny problem zregenerowalem głowice i ból minol
benito2212 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2014 Trochę milczałem, ale poszła decyzja, że nie ma co wróżyć z fusów i dałem do kolegi mechanika. Okazało się ze szklanki do wymiany.... i napinacz też. Wymieniony oczywiście też łańcuch. Do tego poduszka pod silnikiem zerwana wiec wymiana. Wymieniony olej filtry i uszczelki miski i płukanie silnika. Nie było tanio, ale sam bym tego tak szybko nie zrobił, a auto potrzebne. Ciśnienie oleju było z normie, ale się nieznacznie poprawiło. Auto śmiga. Brzmienie silnika żyleta. Mój wniosek z tego taki, że przy tych objawach, nie ma co się bawić, ściągać pokrywę, bo na słuch to jest tyle diagnoz, że można się tylko paranoi nabawić
ZuBeK84 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Kolego benito czy mógłbyś nagrać filmik jak teraz pracuje silnik bo u mnie też chyba zaczyna tak chodzić jak na zamieszczonym silniku i chciałbym porównać. Sprawdzałem ciśnienie i na wolnych 2bary a na obrotach 5,5bara i chyba to drugie jest już chyba przy minimalnej wartości jak powinna byc. Jakie masz teraz ciśnienie po wymianie?
benito2212 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2014 Wszystko jest optymalnie. Ciśnienie oleju tak jak pisałem wyżej było w normie, ale po wymianie jest optimum. Silnik brzmi idealnie i cichutko. Przed wymiana było widać, że silnik zbytnio "latał". Nie wiem czy to było spowodowane tarciem łańcucha o pokrywę, czy zerwaną poduszką pod silnikiem, ale pewnie jedno i drugie miało w tym udział. Jeżeli to co słyszysz jest synchroniczne z obrotami silnika to zdejmuj pokrywę i sprawdzaj co się dzieje, bo jak widać po wpisach na forum na słuch możesz tylko zgadywać. Pewnie dostałeś już 4 różne diagnozy więc znajdzie się zawsze ktoś kto trafił i powie, że wiedział od początku, ale jak widać po moim przykładzie czasami usterki mogą chodzić parami. A jeszcze co do ciśnienia oleju... To odczyty nie dają Ci diagnozy tylko upewnienie, że coś jest na rzeczy. Szkoda czasu na główkowanie. Ściągaj pokrywę, bo pod nią masz odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się