Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T Ciśnienie Oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w zakupionym niedawno aucie mam założony zegar ciśnienia oleju, nie działał on, teraz jak szukałem wycieków oleju to znalazłem że leci z tego czujnika kupiłem założyłem drugi i jest git przewody ładnie pozarabiane i zamontowane jak należy. Ciśnienie oleju pokazuje ale kontrolka na FISie podczas rozgrzewania zapala się, miga i piszczy. Dodam że jest on wkręcony zamiast oryginalnego. Przed wymianą tego nie było. Czujnik jest taki Czujnik ciśnienia oleju do wskaźników Auto Gauge . Może ten fabryczny przewód trzeba jakoś inaczej podłączyć??? z czujnika wychodzą dwa wyjścia G i WK . Czarny od wskaźnika dałem do G,, brązowy i ten oryginalny (biały) do WK. Jak się auto nagrzało to już tego nie było. Ciśnienie oleju na takim fest rozgrzanym, temp oleju 90 stopni wynosi 5,2 5,4 przy 3000 tys obr i 1.8 1.6 na wolnych obrotach. na zimnym to zamyka zegar.

Opublikowano

Cisnienie jest w porządku

Musisz zrobic trojnik w ktory trzeba wkrecic dwa czujniki

Opublikowano

Tak myślałem a mógłbyś podać jaki powinien być u mnie czujnik, albo jakiś jego konkretny numer

Bo z samym tym to nie da się zrobić żeby było wszystko ok??

---------- Post dopisany 26-05-2014 at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2014 at 13:09 ----------

Może ma ktoś jakiś namiar na dobry trójnik???

Opublikowano

To jest czwórnik :grin:

Opublikowano

:facepalm:no faktycznie ale to sobie zaślepi to co niepotrzebne .

Opublikowano

Mam patent, są trójniki układów hamulcowych z gwintem 10x1 :banan: tylko jeszcze jeden nypel do tego, ale coś mi się kojarzy z lpg taki nypel ;)

---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:42 ----------

Dobrze myślałem 119 Nypel łącznik złączka 6mm GZ-227 JACUŚ LPG - sklep internetowy LPG, części LPG, auto gaz, hurtownia lpg, części do instalacji gazowych, części lpg, akcesoria lpg,

Ale najpierw niestety muszę się uporać z zawieszeniem z tyłu w fiacie brava , o masakra :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Opublikowano

Dobrze myślałeś taki sam gwint.

Opublikowano

Szybkie pytanie jutro chciałbym to ogarnąć ale mogę mieć dwa czujniki jeden na 0.9 bar a drugi na 1.8 bar firmy bodajże k&w teoretycznie powinien być czujnik na 1.4 bar zakładać któryś z nich czy czekać z naprawą???? na fest rozgrzanym oleju zegar pokazuje mi około 1.8 czasem 1.6 bara ciśnienie i obawiam się żeby ten 1.8 nie zapalał kontrolki i tego piszczka :D

Opublikowano

Załóż 1.8 się okaże czy będzie sie palić.

Opublikowano

Można założyć taki trójnik jak do hamulców 10x1 taki jak pokazaliście,ale wtedy bedziesz musiał zrobić taki sam gwint narzynką na tym czujniku,bo tam jest inny troche ten gwint.

Opublikowano
Można założyć taki trójnik jak do hamulców 10x1 taki jak pokazaliście,ale wtedy bedziesz musiał zrobić taki sam gwint narzynką na tym czujniku,bo tam jest inny troche ten gwint.

Tak jest tam gwint 0,95 bądź 0,97 ale wkręca się tylko trochę ciaśniej ;)

Teraz jak zrobiłem kilka stówek kilometrów to wszystko wychodzi

Mianowicie jakie powinno być minimalne ciśnienie oleju na wolnych obrotach??? książkowo jest od 1 do 3,5 ja mam teraz 1,4 czasem 1,5 przy nagrzanym oleju a przy 3 tys powinno byc od 5 do 7 a mam teraz podczas jazdy 3,8 czasem 4 na postoju przy 3 tys 4,2 bar.

Było to wcześniej na szajstrolu 10w40 teraz jest valvoline 5w40. Przed wymiana była zalana płukanka i tak się zastanawiam czy ten olej trochę nie wypłukał silnika i nie przypycha mi trochę smoka od pompy.

Opublikowano

musial bys zrucic miske i obadac jak to wyglada. ale wskazania kiepskie, jaki masz przebieg

Opublikowano

przebieg ponad 300 ale przeczytaj wcześniej, na początku po zmianie oleju miałem około 5,2 przy 3 tys i okolo 1.8,, 1.6 na wolnych. No chyba że syntetyczny olej wpłynął na niego gorzej :grin::grin::grin::grin:

Opublikowano

raczej nie ale jesli byla plukanka moglo sie pozatykac.

Opublikowano

A i co ostatnio zauważyliśmy. Przy odpaleniu bez tknięcia gazu dymku nie puści ale jak się ruszy tak do 3 tys nawet niecałych to zimny zostawi za sobą małą chmurkę dymu niebieskiego. Ja jej w lusterku nie zobaczę ale osoby stojące za mną owszem. I teraz tak jak puszcza przy odpaleniu to najczęściej uszczelnicze na zaworach tak???? a jak przy takim ruszaniu to pierścienie??? czy na odwrót, dodam jeszcze że ten dymek niebieski to przy zmianie biegu jest widoczny najbardziej. A i kompresja na wszystkich po 13 , 13,4 bara przynajmniej to mnie pociesza :wink: Co do pierścieni olejowych to myślicie że zużycie czy zapieczone bądź zapchane jakimć nagarem

---------- Post dopisany at 16:13 ---------- Poprzedni post napisany at 00:17 ----------

Proszę znawców silników o podpowiedzi na temat tego niebieskiego dymku :kwasny:

Opublikowano

Paweł raczej z pierścieniami to masz wszystko w porządku bo nie było by na pewno takiego zajebistego ciśnienia sprężania, ja mam u siebie po 11.5 bara .Tak wysokie ciśnienie podobno jest niekorzystne przy ponoszeniu mocy moim zdaniem te twoje jest za wysokie ale niech się wypowie jakiś fachowiec od tuningu silników 1.8 t.

A olej bierze w jakich ilościach?

Opublikowano

Szczerze to ciężko mi powiedzieć ile bierze, mało nim km na razie zrobiłem, Sporo logów zbierałem i szarżowałem więc prędzej łyknął. Ale mam to na szczególnej uwadze i stale obserwuje

Opublikowano

Turbo nie jest pewnie pierwszej młodości może już pobierać olejku .

Opublikowano

kompresja 13-14barów jest jak najbardziej pożądana przy tuningu, na kapciu cieżko zrobić moc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...