bbarney_Szcz Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Panowie podpowiedzcie jak sprawdzić jakie mam PD ? W avf chyba powinny być Al-ki tak ? Planuje zmianę turba na gtb1756. Jakie są koszta takiego moda od A do Z ?
piotrek9055 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 zdjąć pokrywę zaworów i zobaczyć co jest napisane na pompkach;) ---------- Post dopisany at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ---------- jeżeli masz Al to 1000-1200 masz w kieszeni turbo ok. 900zł przerobienie sterowania ( jeżeli robisz sam to tyle co koszt gruszki) pewnie dochodzi flansza na wydech no i program 300-1200
bbarney_Szcz Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Opublikowano 31 Maja 2014 Czyli jednak bez zdjęcia pokrywy nie da rady. Myślałem, że może w VAG-u jakoś. W avf były montowane inne niż Al ? ja mam rocznik 2003 Quattro.
kris-krzysztof Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Możesz po vin sprawdzić . Chyba że ktoś już wcześniej cos zmieniał...
spanky Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Czyli jednak bez zdjęcia pokrywy nie da rady. Myślałem, że może w VAG-u jakoś. W avf były montowane inne niż Al ? ja mam rocznik 2003 Quattro. Na 99% masz AR .... W A4 B6 AVF Jak pamietam nie bylo AL seryjnie
bbarney_Szcz Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Opublikowano 31 Maja 2014 Ile dadzą radę wypluć przy gtb1756 ? Mam prośbę czy ktoś sprawdziłby w etce po nr vin ? w darmowej etce nie mogę sprawdzić po vin :/ WAUZZZ8E53A321786
daniels Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 po co ci ALki na BA wyjdzie podobnie,bardzo podobnie.tylko tuner musi być ogarnięty
juby_p Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Jak masz ori wtryski w dobrej kondycji to na 1756 powinno wyjść 210Ps i jakiś miły niuton z 4 z przodu wiec niema sensu ruszać wtrysków.
bbarney_Szcz Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Myślę, że ok 200km i 400+nm mi wystarczy. W tygodniu postaram się zrobić logi to będzie wiadomo mniej więcej jak z pompkami. Przebieg mam 198 tys. to myślę, że tragedii nie będzie. ---------- Post dopisany 21-06-2014 at 12:33 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2014 at 10:23 ---------- Zrobiłem logi ale chyba nie będzie za dobrze z pompkami bo coś mi zaczął kopcić... http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-auto-kopci-czarno-332114/ ---------- Post dopisany 07-07-2014 at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2014 at 12:33 ---------- Oddałem auto do mechanika i powiedział, że jest wszystko ok, dla pewności pojechałem do innego warsztatu, który specjalizuje się w naprawach VW i Audi. Też powiedzieli, że jest ok... Ale męczyło mnie to strasznie i dzisiaj zdjąłem pokrywę zaworów i okazało się, że 3 pompki mam AR a jedna AG Pewnie dlatego auto dziwnie chodzi. Kiedyś trafiłem na forum na ofertę sprzedaży pompek AL po regeneracji nie wiecie kto takie coś oferuję ?? Najlepiej pasowałoby mi oddać moje wtryski w rozliczeniu i kupić AL nie wiecie gdzie można takie coś załatwić ??
juby_p Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 kup jednego AR i po problemie na co ci AL na 200ps?
bbarney_Szcz Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Perspektywicznie ale moze faktycznie kupie jednego AR narazie. Mozna u kogos na forum kupic ? Bo na allegro to troche strach...
pajda Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 podepne się pod temat bo mam 2 wtryski do wymiany i teraz pytanie co robic wymienić 2 czy 4? Wsadzać alki lub może ba? ma ktoś na zbyciu ??
bbarney_Szcz Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 A te 2 pozostałe w jakim stanie ? Jak są ok to wymień tylko 2. Jak masz zmieniać na inne to już na AL bo BA to bez sensu jak to samo masz na AR bo masz AR rozumiem tak ? Tylko pamiętaj przy zmianie na AL korekta softu...
pajda Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 A te 2 pozostałe w jakim stanie ? Jak są ok to wymień tylko 2. Jak masz zmieniać na inne to już na AL bo BA to bez sensu jak to samo masz na AR bo masz AR rozumiem tak ? Tylko pamiętaj przy zmianie na AL korekta softu... hmm no chyba sa dobre , a jakie mam to nie wiem ale pewnie AR przez vag w jakiej grupie sprawdze wtryski?
bbarney_Szcz Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 Grupa 013 im bliżej 0 będzie tym lepiej.
pajda Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 jutro to sobie jeszcze sprawdze , moze poszuke sie o logi ---------- Post dopisany 09-07-2014 at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany 08-07-2014 at 22:32 ---------- Grupa 013 im bliżej 0 będzie tym lepiej.
bbarney_Szcz Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 A czemu mówisz, że masz 2 do wymiany ? Coś się dzieje ? Suma wszystkich wartości jest bliska 0 więc powinno być w porządku.
pajda Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 A czemu mówisz, że masz 2 do wymiany ? Coś się dzieje ? Suma wszystkich wartości jest bliska 0 więc powinno być w porządku. tak twierdzi moj mechanik mam szarpanie ( trzesie cała budą) w przedziale 2-3 tys obrotów jak przyspieszasz , szczegolnie to jest odczuwalne na 4 i 5 biegu
olovski Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Suma tak ale ewidentnie 4 pompka zaczyna przelewac proponuje zamienic miejscami 2 i 4 i sprawdzic uszczelki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się