Wielki Dao Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Opublikowano 1 Lipca 2014 Silnik stygnie, musi się ostudzić żeby można było włożyć tam rękę i odkręcić, jakie wartości ciśnienia powinny być?
soul87 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 słabi magicy, u mnie sprawdzili na mocno rozgrzanym , wykrecili czujnik i wkrecili urządzenie nie pamietam na obrotach ale na wolnych powinno byc na dobrze rozgrzanym oleju 1.2 - 1.4 bara chyba
Wielki Dao Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Opublikowano 1 Lipca 2014 Sprawdzę na wolnych -900 -1200 -2000
soul87 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 i 3000 ale motor musi byc dobrze rozgrzany.
Wielki Dao Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Opublikowano 1 Lipca 2014 Samochód pochodził z 5 minut, rozgrzał się, trochę pogazowałem. Po złożeniu wszystkiego wyświetla mi się na desce oil Da się to wywalić vagiem? Za 10 minut wstawię zdjęcia ciśnienia i obrotów.
soul87 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 5 minut to slabo, olej pewnie z 60 stopni raptem mial... komunikat sie wyswietla bo czujnik cisnienia nie zostal podlaczony z powrotem luz zostal uszkodzony podczas demontazu , montazu
Wielki Dao Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Opublikowano 1 Lipca 2014 wskazówka temperatury na 70 stopni - 900 obrotów - 30 psi / 2.06 bar 2000 obrotów - 60 psi / 4.1 bar 3000 obrotów - 70 psi / 4.8 ------------------------------------- Czym dalej tym bardziej nagrzany silnik i inne ciśnienie: 1. - 2000 obr/min ------------------------------------- 2. 3000 obr/min ------------------------------------- 3. 900 obr/min ------------------------------------- 4. 900 obr/min ------------------------------------- 5. 2000 obr/min ------------------------------------- 6. 3000 obr/min ------------------------------------- 7. 5000 obr/min ------------------------------------- 8. 900 obr/min ------------------------------------- 9. 1000 obr/min ------------------------------------- 10. 1200 obr/min ------------------------------------- 11. 2000 obr/min ------------------------------------- 12. 900 obr/min ------------------------------------- 13. 2000 obr/min
soul87 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Szczerze mowiac marne te cisnienie po rozgrzaniu okolice 0.9 bara, moim zdaniem za mało..... na 2000rpm na dobrze rozgrzaanym oleju nie powinno spadac ponizej 3 barow ... moim zdaniem te wartosci sa za niskie, trzeba sie przyjrzec pompie oleju... jezeli zmianiles bo juz nie pamietam co tam robiles to zalozony jest jakis chłam... ewentualnie czego nie zycze, silnik ma juz dosc, luzy na panewkach i w glowicy na walkach sa juz za duze zeby utrzymac cisnienie. ale to ostatecznosc, trzeba sprawdzic pompe moim zdaniem\ dla porownania dodam Ci ze jak mierzylem kiedys cisnienie w moim 1.8t to na oleju rozgrzanym do ~90 stopni , na wolnych obrotach mialem 1.3 - 1.4 bara
Wielki Dao Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Opublikowano 2 Lipca 2014 Pompa oleju nie była wymieniana. Jestem w kropce jak tak. Za same dostanie się do pompy i jej wymianę muszę zapłacić jakieś 150 funtów, nie licząc kosztów pompy którą sam bym musiał kupić. Nie dojadę nim do polski 2 tyś km... wszystko było dobrze po wymianie napinacza wałków rozrządu i łańcucha a także po wymianie napinacza hydraulicznego paska rozrządu. Problem pojawił się dopiero po 2 dniach jazdy. Misa wcześniej była ściągana a smok czyszczony. Wydałem już tyle kasy i zjadłem tyle nerwów że nie wiem co robić. Chyba samochód będzie musiał postać pare miesięcy w spokoju... ---------- Post dopisany 02-07-2014 at 16:10 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2014 at 22:08 ---------- Postanowiłem odstawić samochód pod koc na dwa mjesiące, przez ten czas zastanowię się co z nim zrobić, czy naprawiać czy kupić drugi. Nie wiadomo też czy pompa oleju rozwiąże problem, może jakiś kanalik jest przytkany. Rozważam też czy nie wysłać silnika do planowania głowicy, zrobienia kanałów na nowo itp. Jest to ciężki temat. Z ciśnieniem oleju nie ma żartów... w anglii nikt mi tego profesjonalnie nie sprawdzi.
radko123 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Ja bym na początek zmienił napinacz na stary i zobaczył jak będzie, koszty takiej operacji nie powinny być duże, zdjęcie pokrywy odkręcenie napinacza i wałka ssącego. Inżynierowie z audi tak zrobili że jak przy 2000tyś obr. ciśnienie jest poniżej 1.2-1.6 wtedy powinieneś otrzymać komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Więc jak jest powyżej to teoretycznie ciśnienie jest w normie. Wiem że w praktyce bywa inaczej ale upewnić się nie zaszkodzi niż ładować w dodatkowe koszta.
Wielki Dao Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Opublikowano 2 Lipca 2014 Nie chodzi już o sam napinacz i dźwięk. Chodzi o ciśnienie oleju, post #47. Koszt wymiany napinacza to 100 funtów. Muszą rozbierać przód ponieważ nie podejmą się wymiany bez zdjęcia przodu.
soul87 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 po co stary napinacz skoro cisnienie jest do d*py. ponizej 10psi na rozgranym dobrze oleju na wolnych obrotach ? stanowczo za malo . albo niedoczyszczona miska olejowa i smok znowu sie zatkal albo pompa byla juz kiedys wymieniana na jakis szit albo poprostu padla ALBO pech faktrycznie i ten napinacz nowy chinski SIADŁ.... ... chociaz szczerze mowiac specyfikacja podaje dla 3500 obr , od 3.5 do 4.5 bara wiec na obrotach teoretycznie cisnienie chyba jest ok ale to chyba minimalne specyfikacje , gorzej z wolnymi obrotami. masz albo pecha poprostu albo Ci mechanicy w anglii to partole jakich malo ---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:10 ---------- ostatecznie rozwazalbym tez montaz starego napinacza walkow
barb123 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Panowie u mnie też pojawia się taki dzwięk w okolicach 2000-2500rpm. Przy odpiętej wtyczce z napinacza tego nie ma. Napinacz wymieniany 10miesiecy temu. Znowu padł?
Wielki Dao Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 A może jednak ciśnienie oleju. Z 1.8t nigdy nic nie wiadomo. Może to być jedna z 10 rzeczy... ciężko dojść co i jak. Ja odstawiłem samochód do garażu i nie mam zamiaru go ruszać przez dwa miesiące. Sprzedam za 15 tyś i kupie inny w anglii
barb123 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Bez wpiętej wtyczki napinacz działa czy stoi w miejscu?
radko123 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 łańcuch napina tylko nie zmienia faz gdy zachodzi potrzeba
barb123 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Czyli gdyby bylo słabe ciśnienie oleju to nie napinałby jak trzeba i też by hałasował? ---------- Post dopisany 07-07-2014 at 12:20 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2014 at 22:56 ---------- Ciśnienie dziś zmierzyłem. Po 45min pracy na wolnych 1,5bara, przy 2000rpm 3,8bara. (pompa oleju nówka febi).
Wielki Dao Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 U mnie z ciśnieniem jest masakra. Nie jestem pewien czy pomoże mi nowa pompa febi.
barb123 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Ja na Twoim miejscu sam bym sobie silnik wypłukał jak na filmiku, Edge Motors 1.8T oil sludge removal and camshaft adjuster replacement - YouTube
Wielki Dao Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Dzięki za filmik, na pewno się przyda. Ma ktoś jakieś źródło jakie powinno być ciśnienie na poszczególnych obrotach? Skąd mogę zamówić kompletny zestaw pompy oleju febi w przystępnej cenie? Mieszkam w uk a tutaj sama pompa kosztuje 130 funtów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się